logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Škoda z nagrodą Effie Poland 2024

  PR 10.11.2024, przeczytano 463 razy
ilustracja

Kampania „Wyprzedaż rocznika 2024… rok wcześniej!” przygotowana przez Dentsu Creative i PHD dla Škoda Polska została wyróżniona prestiżową brązową nagrodą Effie Poland 2024 w kategorii Consumer Goods. Nagroda ta potwierdza skuteczność i innowacyjność działań komunikacyjnych realizowanych przez Škodę, które trafiły do szerokiego grona odbiorców, wzbudzając zainteresowanie zarówno entuzjastów marki, jak i nowych klientów. Marka została też wyróżniona w rankingu najbardziej efektywnych agencji i firm w historii tego wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-%C5%A0koda-z-nagroda-effie-poland-2024,406435,artykul.html

Effie Poland to jedno z najbardziej cenionych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za wyjątkową efektywność kampanii, które skutecznie realizują cele biznesowe i wyróżniają się kreatywnym podejściem. Kampania „Wyprzedaż rocznika 2024… rok wcześniej!” opierała się na świeżym podejściu do corocznych wyprzedaży modeli samochodów. Zamiast tradycyjnej wyprzedaży na koniec roku, Škoda zaskoczyła rynek, rozpoczynając akcję już na początku roku, oferując klientom szansę na zakup nowych samochodów z roku modelowego 2024.

ilustracjastrzałka

Chcieliśmy zaproponować naszym odbiorcom coś wyjątkowego – możliwość wcześniejszego dostępu do modeli z nowego rocznika na wyjątkowo korzystnych warunkach. To, że Effie doceniło nasze podejście, jest dla nas niezwykle satysfakcjonujące i pokazuje, że kierunek, który obraliśmy, spotkał się z pozytywnym odbiorem. Nagroda Effie to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży, a jej zdobycie potwierdza wysoką wartość i skuteczność naszej kampanii. Jest to zasługa całego zespołu, który z ogromną determinacją pracował nad każdym etapem projektu. Dla nas to nie tylko dowód uznania, ale też wielka radość i motywacja do dalszych działań - powiedział Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda.

Wyniki kampanii mówią same za siebie – dzięki strategii zaprojektowanej przez Dentsu Creative i PHD udało się wygenerować wysokie zainteresowanie produktami, co przełożyło się na wzrost sprzedaży i umocnienie pozycji marki Škoda na polskim rynku. Dzięki niekonwencjonalnemu podejściu, kampania wyróżniła się na tle konkurencji, a brązowa nagroda Effie jest dowodem uznania zarówno ze strony branży, jak i odbiorców.

Effie Poland co roku nagradza kampanie, które cechują się wyjątkową efektywnością oraz innowacyjnością w realizacji celów biznesowych. Marka Škoda wraz zespołami z Dentsu Creative i PHD zdobyła brązową nagrodę w kategorii Consumer Goods, pokazując że współczesny marketing w branży automotive może być zarówno skuteczny, jak i kreatywny.

Marka Škoda znalazła się również wśród 25 najlepszych firm w rankingu przygotowanym z okazji 25-lecia Effie Awards. Ranking ten uwzględnia łączne sukcesy firm i agencji reklamowych na przestrzeni lat w konkursie Effie, z podwójnym uwzględnieniem osiągnięć z tegorocznej, jubileuszowej edycji. Škoda zapracowała na to wyróżnienie realizując skuteczne kampanie, które zostały docenione przez ekspertów w branży za ich innowacyjność i zdolność do osiągania założonych celów marketingowych. Czeska marka jako jedna z dwóch firm z branży automotive została zaliczona do tego zaszczytnego grona.

Źródło: Škoda Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dyrektor Marketingu Roku - Rainbow z dwiema nagrodami
Za nami XIII Gala „Dyrektor Marketingu Roku”. Jury konkursu od 13 lat docenia wybitnych i odważnych marketerów. W tym gronie znalazło się również Rainbow.
Dyrektor Marketingu Roku 2024: Ekspertki z VeloBanku z nagrodami
Kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024 doceniła działania komunikacyjne i employer brandingowe realizowane przez VeloBank, przyznając wyróżnienia Katarzynie Koper, Dyrektorce Biura PR, oraz Marcie Chmielewskiej, Dyrektorce Biura Komunikacji Wewnętrznej. Nagrody podkreślają ich wkład w budowanie wizerunku banku oraz realizację nowatorskich projektów w obszarze marketingu...
Roca One Day Design Challenge 2024 – wyniki konkursu!
W ramach polskiej edycji konkursu „Roca One Day Design Challenge”, która odbyła się 28 listopada br. roku 400 studentów, młodych projektantów i architektów podjęło wyzwanie zaprojektowania innowacyjnego rozwiązania do łazienki, wspierającego osobisty dobrostan użytkownika. Twórcza energia i zaangażowanie uczestników przełożyły...
ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2024
ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Bank otrzymał nagrody we wszystkich kategoriach, w których uzyskał nominacje.
Centrum Korona z konkursem na ekomural
Centrum Handlowe Korona zaprasza artystów i kreatywnych do udziału w konkursie na projekt ekomuralu, który podsumuje inicjatywę „Misja: Koroniasty”. CH Korona przez cały rok realizowała działania ekologiczne i społeczne wśród wrocławian. Do wygrania łącznie 5000 zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764