logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Aby Miedź zdrowie” – miedziane bransoletki od KGHM Polska Miedź S.A.

  PR 26.04.2021, przeczytano 630 razy

Miedź to bez wątpienia metal z piękną historią oraz inspirującą przyszłością. Dziś miedź została uznana jednym z najmodniejszych trendów dekady, królując we wnętrzach i na wybiegach mody. Teraz powraca w biżuteryjnym, lekkim i minimalistycznym wydaniu! KGHM Polska Miedź S.A. w ramach kampanii „Aby MIEDŹ zdrowie” wyprodukowała serię miedzianych bransoletek, aby przypomnieć najważniejsze atrybuty „czerwonego metalu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_aby-miedz-zdrowie_-%E2%80%93-miedziane-bransoletki-od-kghm-polska-miedz-s.a.,391224,artykul.html

KGHM Polska Miedź S.A. już od 60 lat jest gigantem na globalnym rynku miedzi. Spółka działająca na czterech kontynentach jest prawdziwą perłą polskiej gospodarki. KGHM jest aktualnie ósmym na świecie producentem miedzi. Dzięki temu, polskie bogactwa naturalne – miedź, srebro i złoto towarzyszą w codziennym życiu milionom ludzi na całym świecie.

W ramach kampanii „Aby MIEDŹ zdrowie” Spółka wyprodukowała serię miedzianych bransoletek, co jest ukłonem zarówno w stronę tradycji, jak i nowoczesności.  Miedź bowiem towarzyszy ludziom na przestrzeni dziejów. Już w starożytnym Egipcie rozwijana była technologia produkcji miedzi, a jej wyroby postrzegano jako  pozytywnie wpływające na zdrowie.  Hipokrates, ojciec współczesnej medycyny, zalecał stosowanie miedzi w terapii zakażeń. Podobnie rzecz miała się w Polsce – na pewno niektórzy  jeszcze pamiętają, że nasze babcie używały w kuchni miedzianych garnków, naczyń i czajników do kawy. A poza tym nosiły miedzianą biżuterię, wierząc, że pomoże im np. z uciążliwymi bólami reumatycznymi.

„Czerwony metal” ma także bogate walory wizualne, co czyni go modnym dodatkiem. Od kilku sezonów miedź to prawdziwy hit we wnętrzach. Pasuje do wielu stylów i nurtów, harmonijnie łącząc ze sobą wyrafinowanie, elegancję, ale też sznyt nowoczesności.

MIEDZIANA BRANSOLETKA OD KGHM Polska Miedź S.A.

Miedziana bransoletka od KGHM to produkt uniwersalny, który sprawdzi się bez względu na wiek czy płeć. Kolor miedziany, połączony z minimalistycznym, ponadczasowym designem, będzie pasował do szerokiej gamy stylizacji: od codziennego, poprzez elegancję, aż po ekstrawagancję. Kilka bransoletek założonych razem zapewni dodatkowy efekt wow, a zarazem miedziana bransoletka stanowi świetny pomysł na prezent dla bliskiej osoby.

Bransoletki są dostępne w sprzedaży na wybranych stacjach benzynowych Orlen

Źródło: KGHM Polska Miedź S.A.

Dodatkowe informacje:

Noszenie bransoletki nie może stanowić ochrony antywirusowej. Ze względu na stan epidemii wywołany zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 należy pamiętać o bezwzględnym noszeniu masek, dystansie społecznym oraz dezynfekcji dłoni. Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej 7 roku życia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764