logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Dobrze Ci we śnie” w Wola Parku

  PR 28.10.2024, przeczytano 325 razy
ilustracjastrzałka

Od 28 października do 2 listopada Wola Park zaprasza swoich klientów do udziału w aktywnościach, które pozwolą im odkryć tajemnice snu i zrelaksować się w trakcie codziennych zakupów. Dekoder snów czy test jakości snu to tylko wybrane atrakcje zaplanowane w ramach kampanii, której celem jest promowanie dbania o lepszy sen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_dobrze-ci-we-snie_-w-wola-parku,406261,artykul.html

Test jakości snu

Jednym z elementów kampanii jest test jakości snu dostępny online dla wszystkich odwiedzających stronę centrum od 28 października. Ma on pomóc ocenić jak efektywny jest sen danej osoby, dostarczyć ciekawostki na temat snu oraz spersonalizowane porady, jak poprawić jego jakość. Każdy, kto zdecyduje się na wypełnienie testu, otrzyma pled, który idealnie sprawdzi się jako towarzysz wieczornego wypoczynku. Prezent będzie do odbioru w punkcie informacyjnym w Wola Parku.

ilustracjastrzałka

– Staramy się stale urozmaicać doświadczenia naszych klientów i oferować im więcej niż tylko szeroką ofertę zakupową, ale także dodatkowe, ciekawe inicjatywy czy akcje, które mogą polepszyć ich samopoczucie i dać okazję do nauki. Nasze nowe aktywności w ramach kampanii „Dobrze Ci we śnie!” pomogą odwiedzającym oraz lokalnym mieszkańcom zrozumieć znaczenie dobrego snu. Jest on kluczem do zdrowia i ogólnego dobrostanu organizmu. Poprzez nasze zabawne, ale praktyczne aktywności, chcemy pokazać jak istotne są te kwestie i zachęcić naszych klientów do dbania o swój sen – powiedziała Emilia Szkudlarek, dyrektorka centrum handlowego Wola Park.

Dekoder snów

Na placu centralnym Wola Parku pojawi się również interaktywna instalacja – dekoder snów. To wyjątkowe narzędzie pozwoli odwiedzającym na analizę własnych snów i poznanie ich znaczenia oraz spojrzenie na nie z zupełnie innej perspektywy, pomagając w lepszym zrozumieniu sygnałów wysyłanych przed podświadomość.

Konkurs „Sleeping Selfie”

W ramach kampanii Wola Park zaprasza również do wzięcia udziału w konkursie „Sleeping Selfie”. Konkurs polega na udostępnieniu zdjęcia w specjalnie zaaranżowanej sennej strefie na Facebooku lub Instagramie oraz oznaczeniu go @wolapark. W konkursie nie ma potrzeby noszenia piżamy – liczy się przede wszystkim oryginalność i pomysłowość. Na autorów najbardziej kreatywnych fotografii czekają bony  odarunkowe o wartości 150 zł do Wola Parku.

Wieczorne wyciszenie – dedykowany jingiel wprowadzający w nastrój relaksu

Wieczorem, przez cały okres trwania kampanii, Wola Park zadba o spokojny nastrój swoich klientów. Przestrzeń galerii wypełni dedykowany jingiel, stworzony specjalnie, aby wprowadzić atmosferę wyciszenia i relaksu. Ta subtelna melodia, zachęci odwiedzających do zatrzymania się na chwilę i przygotowania na zasłużony odpoczynek.

Źródło: Ingka Centres

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
KE promuje praworządność: kampania informacyjna
W Polsce 89 proc. badanych uważa za istotne, by wszystkie państwa członkowskie UE przestrzegały podstawowych wartości Unii, w tym praworządności – wynika z badań Eurobarometru. Choć o łamaniu praworządności w ciągu ostatnich pięciu lat wiele się mówiło, również w Polsce, za dobrze poinformowanych na temat praworządności uważa się 62 proc. Polaków. Komisja...
Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764