Od 28 października do 2 listopada Wola Park zaprasza swoich klientów do udziału w aktywnościach, które pozwolą im odkryć tajemnice snu i zrelaksować się w trakcie codziennych zakupów. Dekoder snów czy test jakości snu to tylko wybrane atrakcje zaplanowane w ramach kampanii, której celem jest promowanie dbania o lepszy sen.
Test jakości snu
Jednym z elementów kampanii jest test jakości snu dostępny online dla wszystkich odwiedzających stronę centrum od 28 października. Ma on pomóc ocenić jak efektywny jest sen danej osoby, dostarczyć ciekawostki na temat snu oraz spersonalizowane porady, jak poprawić jego jakość. Każdy, kto zdecyduje się na wypełnienie testu, otrzyma pled, który idealnie sprawdzi się jako towarzysz wieczornego wypoczynku. Prezent będzie do odbioru w punkcie informacyjnym w Wola Parku.
- Link do testu: https://sleepselfie.syrenacommunications.com/wola_park
– Staramy się stale urozmaicać doświadczenia naszych klientów i oferować im więcej niż tylko szeroką ofertę zakupową, ale także dodatkowe, ciekawe inicjatywy czy akcje, które mogą polepszyć ich samopoczucie i dać okazję do nauki. Nasze nowe aktywności w ramach kampanii „Dobrze Ci we śnie!” pomogą odwiedzającym oraz lokalnym mieszkańcom zrozumieć znaczenie dobrego snu. Jest on kluczem do zdrowia i ogólnego dobrostanu organizmu. Poprzez nasze zabawne, ale praktyczne aktywności, chcemy pokazać jak istotne są te kwestie i zachęcić naszych klientów do dbania o swój sen – powiedziała Emilia Szkudlarek, dyrektorka centrum handlowego Wola Park.
Dekoder snów
Na placu centralnym Wola Parku pojawi się również interaktywna instalacja – dekoder snów. To wyjątkowe narzędzie pozwoli odwiedzającym na analizę własnych snów i poznanie ich znaczenia oraz spojrzenie na nie z zupełnie innej perspektywy, pomagając w lepszym zrozumieniu sygnałów wysyłanych przed podświadomość.
Konkurs „Sleeping Selfie”
W ramach kampanii Wola Park zaprasza również do wzięcia udziału w konkursie „Sleeping Selfie”. Konkurs polega na udostępnieniu zdjęcia w specjalnie zaaranżowanej sennej strefie na Facebooku lub Instagramie oraz oznaczeniu go @wolapark. W konkursie nie ma potrzeby noszenia piżamy – liczy się przede wszystkim oryginalność i pomysłowość. Na autorów najbardziej kreatywnych fotografii czekają bony odarunkowe o wartości 150 zł do Wola Parku.
Wieczorne wyciszenie – dedykowany jingiel wprowadzający w nastrój relaksu
Wieczorem, przez cały okres trwania kampanii, Wola Park zadba o spokojny nastrój swoich klientów. Przestrzeń galerii wypełni dedykowany jingiel, stworzony specjalnie, aby wprowadzić atmosferę wyciszenia i relaksu. Ta subtelna melodia, zachęci odwiedzających do zatrzymania się na chwilę i przygotowania na zasłużony odpoczynek.
- Więcej informacji o kampanii: https://www.wolapark.pl/pl/wydarzenia/wp-dobrze-ci-we-snie/
Źródło: Ingka Centres