logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia

  PR 22.04.2024, przeczytano 661 razy
ilustracjastrzałka

Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_dziedzictwo-beko_---urzadzenia-na-pokolenia,403952,artykul.html

Założeniem kampanii jest wywołanie dyskusji na temat czasu użyteczności sprzętów domowych i wyjście poza ramy tradycyjnej, branżowej narracji. W realizacji celu pomógł Jack Howard, reżyser znany ze swojej pracy przy licznych filmach krótkometrażowych i serialach telewizyjnych, który wniósł świeże spojrzenie, nadając kampanii równowagę pomiędzy klasycznym kryminałem i komediowym polotem. Howard na planie współpracował z uznanymi nazwiskami – w rolach głównych m.in. Brendan Patricks (Downton Abbey), Ross Hatt (The Gentlemen), and Marty Cruckshank (The Crown).

ilustracjastrzałka

„ Najnowsza kampania to ubrana w nowoczesną, serialową formę opowieść o trwałości i niezawodności. Wartości te wpisane są w DNA marki Beko. Sprzęty, które oddajemy w ręce użytkowników, poddajemy wielu testom obciążeniowym i jakościowym, aby służyły właścicielom przez długie lata. Chcemy przede wszystkim podkreślić naszą misję, ale również uświadomić, jak ważny jest wybór sprzętu trwałego, a przez to przyjaznego środowisku. Akcja „Dziedzictwo Beko” jest jednym z elementów kampanii #BekoStateofMind, której kolejne odsłony będziemy stopniowo odkrywać w kolejnych miesiącach” – komentuje Rafał Czapski, Beko Marketing Director Poland & Baltics.

W ramach kampanii prowadzonych jest szereg działań komunikacyjnych na kanałach własnych social media oraz poprzez współpracę z influencerami na platformach Meta oraz TikToku. Marka zaprosiła do kooperacji Klaudię Halejcio, Paulinę Krupińską, Kamilę Kalińczak i Jana Dąbrowskiego , którzy w swoich kreacjach podkreślają długotrwałość urządzeń poprzez podpisanie „Aktu dziedziczenia Beko”, w którym przekazują urządzenia swoim bliskim. Ponadto, komunikacja na platformach społecznościowych została wzmocniona działaniami performance (YouTube, Meta Ads, Google Programmatic).
Za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie idei kreatywnej oraz koordynację kampanii na wszystkich rynkach, odpowiada agencja VML Germany & UK.

Kampania realizowana jest na wybranych rynkach europejskich (Polska oraz Hiszpania) oraz Bliskiego Wschodu (Egipt). Działania potrwają do końca maja. Marka zapowiada również, że w najbliższych miesiącach będą pojawiały się kolejne aktywności związane z #BekoStateofMind.

Źródło: Beko Europe

beko.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764