logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia

  PR 22.04.2024, przeczytano 332 razy
ilustracjastrzałka

Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_dziedzictwo-beko_---urzadzenia-na-pokolenia,403952,artykul.html

Założeniem kampanii jest wywołanie dyskusji na temat czasu użyteczności sprzętów domowych i wyjście poza ramy tradycyjnej, branżowej narracji. W realizacji celu pomógł Jack Howard, reżyser znany ze swojej pracy przy licznych filmach krótkometrażowych i serialach telewizyjnych, który wniósł świeże spojrzenie, nadając kampanii równowagę pomiędzy klasycznym kryminałem i komediowym polotem. Howard na planie współpracował z uznanymi nazwiskami – w rolach głównych m.in. Brendan Patricks (Downton Abbey), Ross Hatt (The Gentlemen), and Marty Cruckshank (The Crown).

ilustracjastrzałka

„ Najnowsza kampania to ubrana w nowoczesną, serialową formę opowieść o trwałości i niezawodności. Wartości te wpisane są w DNA marki Beko. Sprzęty, które oddajemy w ręce użytkowników, poddajemy wielu testom obciążeniowym i jakościowym, aby służyły właścicielom przez długie lata. Chcemy przede wszystkim podkreślić naszą misję, ale również uświadomić, jak ważny jest wybór sprzętu trwałego, a przez to przyjaznego środowisku. Akcja „Dziedzictwo Beko” jest jednym z elementów kampanii #BekoStateofMind, której kolejne odsłony będziemy stopniowo odkrywać w kolejnych miesiącach” – komentuje Rafał Czapski, Beko Marketing Director Poland & Baltics.

W ramach kampanii prowadzonych jest szereg działań komunikacyjnych na kanałach własnych social media oraz poprzez współpracę z influencerami na platformach Meta oraz TikToku. Marka zaprosiła do kooperacji Klaudię Halejcio, Paulinę Krupińską, Kamilę Kalińczak i Jana Dąbrowskiego , którzy w swoich kreacjach podkreślają długotrwałość urządzeń poprzez podpisanie „Aktu dziedziczenia Beko”, w którym przekazują urządzenia swoim bliskim. Ponadto, komunikacja na platformach społecznościowych została wzmocniona działaniami performance (YouTube, Meta Ads, Google Programmatic).
Za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie idei kreatywnej oraz koordynację kampanii na wszystkich rynkach, odpowiada agencja VML Germany & UK.

Kampania realizowana jest na wybranych rynkach europejskich (Polska oraz Hiszpania) oraz Bliskiego Wschodu (Egipt). Działania potrwają do końca maja. Marka zapowiada również, że w najbliższych miesiącach będą pojawiały się kolejne aktywności związane z #BekoStateofMind.

Źródło: Beko Europe

beko.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764