logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Gdzie są nasze Patronki?” finalistą Fast Company World Changing Ideas Award

  PR 06.05.2022, przeczytano 610 razy
ilustracja

Kampania "Gdzie są nasze Patronki?" realizowana dla Banku BNP Paribas została doceniona przez jury Fast Company w konkursie World Changing Ideas Award. Inicjatywa, za której ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital odpowiada VMLY&R, została finalistą w kategorii edukacja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_gdzie-sa-nasze-patronki_-finalista-fast-company-world-changing-ideas-award,395741,artykul.html

Kategoria Edukacja konkursu Fast Company World Changing Ideas skupia się na wyróżnieniu działań firm, pomagających inspirować i dokonywać pozytywnych zmian w obszarze edukacji i szkolnictwa.

90 proc. patronów polskich szkół to mężczyźni

Inicjatywę „Gdzie są nasze Patronki?” stworzono z myślą o blisko 11 tysiącach placówek edukacyjnych w kraju, które nie mają jeszcze patrona. Misją projektu jest zachęcenie uczniów, rodziców, nauczycieli i dyrekcji szkół do obsadzenia w roli patronki jednej z wyjątkowych kobiet. Placówki, które wzięły udział w akcji, będą miały szansę na przystąpienie do konkursu i powalczenie o grant.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764