logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Głośni w łóżku”: trzeci odcinek z serii filmów Durex

  PR 21.09.2020, przeczytano 1013 razy
ilustracjastrzałka

Czy burzliwy romans może przerodzić się w pełne wzajemnego szacunku małżeństwo? Czy przedkładanie potrzeb partnera nad własne faktycznie jest możliwe? Czy w świeżym i dynamicznym związku, tworzonym przez dwójkę młodych osób, jest miejsce na szczerą rozmowę o potrzebach i pragnieniach łóżkowych? Czy będąc rodzicami można pozostać spontanicznymi i zakochanymi w sobie kochankami? Na wszystkie te pytania odpowiedź brzmi „tak”, a udowadniają to historie par, opowiedziane w filmach dokumentalnych stworzonych w ramach kampanii Durex „Głośni w łóżku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_glosni-w-lozku_%3A-trzeci-odcinek-z-serii-filmow-durex,388502,artykul.html

- Seria filmów dokumentalnych to uchylenie rąbka tajemnicy, a tak naprawdę pokazanie światu tego, co on doskonale wie – tylko nie zawsze chce się do tego przyznawać. – mówi Bartosz Dombrowski, reżyser powstałych na potrzeby kampanii Durex „Głośni w łóżku” materiałów wideo.

Cztery odcinki opowiadające historie czterech różnych par w subtelny, ale jednocześnie intymny i pełen emocji sposób oddają hołd komunikacji i dopasowaniu. Pokazują, że są one ważne w każdym typie relacji – u młodych i starszych stażem par, u tych bezdzietnych i posiadających dzieci oraz w związkach jednopłciowych i różnopłciowych. Pokazują, że zawsze warto rozmawiać i dążyć do idealnego dopasowania, którego samo poszukiwanie może być pełną rozkoszy przygodą.

- Seria filmów dokumentalnych to ostatnia faza kampanii „Głośni w łóżku”. Na tym etapie pragniemy podkreślić cały przekaz projektu oraz misję Durex, które polegają na zachęceniu do rozmowy o seksie oraz odkrywaniu wzajemnych potrzeb i pragnień. Chcieliśmy przedstawić tę ideę w przystępny oraz jak najbardziej realistyczny sposób, dlatego postawiliśmy na filmy dokumentalne. Aby patrząc na prawdziwych ludzi i zapoznając się z ich historiami miłosnymi, widzowie zrozumieli rolę, jaką pełni komunikacja w związku. – wyjaśnia Magdalena Pichelska – Fedorczuk, Wellbeing Category Manager.

Od romansu do rodziny

Pierwszy odcinek, który na YouTube’owym kanale marki Durex będzie można obejrzeć 14 września, to opowieść o historii miłośnej Ani i Manolo – rodzicach wychowujących 2,5-letnią córeczkę. Mimo wielu obowiązków potrafią oni znaleźć czas dla siebie, być spontaniczni oraz tworzyć pełen miłości i namiętności związek.

Najpierw seks, potem cała reszta?

Agnieszka i Bartek to bohaterowie drugiego odcinka, dostępnego na YouTube’ie od 17 września. Ich historię miłosną zapoczątkował gorący romans, który przerodził się w dojrzały związek. Para ta jest dowodem na to, że otwarcie się przed drugą osobą przynosi same korzyści. Z kochanków można stać się małżeństwem, a dziki seks może zamienić się w sensualne, sprawiające jeszcze więcej satysfakcji zbliżenie.

Kiedy emocje sięgają zenitu

Trzeci odcinek opowie o Oli i Antku. Tę dwójkę zakochanych osób będzie można zobaczyć na ekranach 21 września. W kilkuminutowym filmie z ich udziałem będzie wiele zwrotów akcji – bohaterowie od namiętnych scen będą przechodzić do pełnych emocji kłótni, co odzwierciedli funkcjonowanie ich związku na co dzień. Nie zawsze jest kolorowo i nie wszystko, co powie i zrobi jedna strona, musi podobać się drugiej. Tak bywa w świeżych związkach, ale ważne, by tak jak Ola i Antek – o wszystkim rozmawiać.

Miłość to stan umysłu

Ostatni film dokumentalny, który będzie można obejrzeć 24 września, przedstawi historię relacji Jakuba i Dawida. Historię pary z ponad 10-letnim stażem i opowieść o wierności oraz pięknym uczuciu, w którym na pierwszym miejscu stawiane są potrzeby drugiej połowy.

- Jednym z największych problemów polskich filmów o miłości jest to, że bohaterowie ze sobą nie rozmawiają. W każdej relacji – także tej intymnej – rozmowa powinna być absolutną podstawą. Durex skutecznie o tym przypomina. – mówią specjaliści zajmujący się kinem i twórcy kanału @Sfilmowani.

Każdy odcinek to nie tylko inna, wyjątkowa historia miłosna, przekazująca tak ważny komunikat w niezwykle przystępny i lekki sposób. To także efektowna produkcja, w której zadbano o najmniejszy szczegół – ruch kamery oraz światło są swego rodzaju bohaterami każdego z filmów i współgrają z emocjami par. W odpowiednich momentach, obiektyw zbliża się do zakochanych, by dać widzom możliwość poczucia więzi, jaka jest między bohaterami. Są również ujęcia z dalszej odległości – podczas momentów, w których para, by czuć się maksymalnie swobodnie i komfortowo, była niejako odosobniona.

Dźwięki i muzyka odgrywają równie ważną rolę. Poszczególne utwory, a także odgłosy natury czy oddechów i pocałunków to zabiegi maksymalnie wprowadzające w nastrój, a nawet dopowiadające coś do przedstawianej historii.

W filmach można dostrzec również opakowania prezerwatyw z linii Durex Invisible, która jest nieodłącznym elementem kampanii Durex „Głośni w łóżku”. Linia ma pomóc parom w odnalezieniu idealnego dopasowania, a w jej skład wchodzą cztery warianty prezerwatyw: Durex Invisible supercienkie, Durex Invisible powiększone, Durex Invisible dopasowane i Durex Invisible dodatkowo nawilżane. Wszystkie są cieńsze niż klasyczne propozycje marki oraz umożliwiają odpowiednie dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia do własnych potrzeb.

Tak, jak bohaterowie serii filmów dokumentalnych Durex, i Wy rozmawiajcie o swoich potrzebach oraz pragnieniach. Otwarta komunikacja może poprawić nie tylko życie intymne, ale też zbudować lub zwiększyć zaufanie, jakimi się darzycie. Zawsze bądźcie „Głośni w łóżku”.

Credits DUREX

  • On air: 14.09.2020
  • Title: Głośni w łóżku
  • Client: Reckitt Benckiser | Durex
  • Agency: DDB Warszawa
  • Creative Director: Zuza Duchniewska Sobczak
  • Creative Team: Paulina Weisgerber | Magdalena Ciereszko
  • Agency Producer: Elżbieta Mielcuch
  • Client Service: Łukasz Walerowski  
  • Production Company: Papaya Films
  • Director: Bartosz Dombrowski
  • Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz
  • Producer: Tomek Skrodzki
  • Production Manager: Marta Stawska
  • DP: Patryk Kin
  • Production Designer: Joanna Kaczyńska
  • Costume Designer: Sar Milczarek
  • Editor: Mateusz Romaszkan | Andrzej Juraszczyk
  • Production Coordinator: Kasia Kordecka
  • Production Assistant: Kuba Welman | Tomek Izdebski
  • Postproduction: Rio de Post
  • Post Producer: Sylwia Desowska
  • Post Supervisor: Marcin Poradka
  • Colorist: Piotr Nowicki
  • Audio Production: Głośno | Błażej Kafarski
  • On-Line: Szymon Kołdej | Michał Kałuża | Jakub Boś
  • Music: Głośno

Źródło: Durex

www.durex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764