logo
WIADOMOŚCI

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” w finale IPRA Golden World Awards

  PR 13.06.2018, przeczytano 305 razy
ilustracjastrzałka

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” rodziny hoteli ibis zakwalifikowała się do finału międzynarodowego konkursu branży PR – IPRA Golden World Awards. Projekt został nominowany do nagrody w kategorii „Turystyka i Podróże”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_ibis.-tu-mieszka-muzyka_-w-finale-ipra-golden-world-awards,36870,artykul.html

Celem projektu było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą młodych odbiorców. Na potrzeby kampanii stworzono platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów (ponad 300 zgłoszonych utworów) oraz głosowanie internautów (ponad 60 tys. oddanych głosów).

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie studia nagraniowego w jednym z pokojów oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą – ambasadorką projektu. Komunikacja związana z kampanią była prowadzona w mediach społecznościowych w kanałach marki ibis, internecie, prasie oraz radiu.

Kampania została zrealizowana przez trzy firmy: studio TheProduction, Public Dialog i VML Polska.

Nagrody IPRA Golden World Awards przyznawane są od 1990 roku za najlepsze projekty PR spełniające międzynarodowe standardy. Tegoroczne wyróżnienia zostaną przyznane w 37 kategoriach. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas gali, która odbędzie w drugiej połowie bieżącego roku.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone