logo
WIADOMOŚCI

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” w finale IPRA Golden World Awards

Mateusz Zawiślak  PR 13.06.2018, przeczytano 108 razy
ilustracjastrzałka

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” rodziny hoteli ibis zakwalifikowała się do finału międzynarodowego konkursu branży PR – IPRA Golden World Awards. Projekt został nominowany do nagrody w kategorii „Turystyka i Podróże”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_ibis.-tu-mieszka-muzyka_-w-finale-ipra-golden-world-awards,36870,artykul.html

Celem projektu było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą młodych odbiorców. Na potrzeby kampanii stworzono platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów (ponad 300 zgłoszonych utworów) oraz głosowanie internautów (ponad 60 tys. oddanych głosów).

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie studia nagraniowego w jednym z pokojów oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą – ambasadorką projektu. Komunikacja związana z kampanią była prowadzona w mediach społecznościowych w kanałach marki ibis, internecie, prasie oraz radiu.

Kampania została zrealizowana przez trzy firmy: studio TheProduction, Public Dialog i VML Polska.

Nagrody IPRA Golden World Awards przyznawane są od 1990 roku za najlepsze projekty PR spełniające międzynarodowe standardy. Tegoroczne wyróżnienia zostaną przyznane w 37 kategoriach. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas gali, która odbędzie w drugiej połowie bieżącego roku.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Rusza Konkurs Biuletynów Firmowych 2018
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Zwierzęta Morza Bałtyckiego. Konkurs na ekslibris i małą formę graficzną
Gdański Archipelag Kultury, Fundacja Wspólnota Gdańska wraz z Partnerami zapraszają do udziału w 9. Międzynarodowym Konkursie na Ekslibris i Małą Formę Graficzną pt. „Zwierzęta Morza Bałtyckiego”.
Power of Content Marketing Awards: Srebro dla „Dekoratorium”
23 maja przyznane zostały nagrody w konkursie „Power of Content Marketing Awards”, znane do tej pory jako Szpalty Roku. Wśród laureatów znalazła się FFiL Śnieżka SA, która w kategorii Content Marketing Branża Budowlana/Home & Garden otrzymała srebrną statuetkę za portal Dekoratorium.
Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2018 pod patronatem Signs.pl
Kto rządzi naszym życiem: my sami, inni ludzie czy algorytmy? 10 najlepszych prac będących próbą zmierzenia się z tym tematem zostanie pokazanych na bilbordach w trakcie Festiwalu Art Moves we wrześniu / październiku 2018 w Toruniu. Twórca najlepszej pracy otrzyma główną nagrodę w wysokości 5000 PLN.
Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.
 
poniedziałek 18.06.2018, 43 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone