logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” w finale IPRA Golden World Awards

  PR 13.06.2018, przeczytano 407 razy
ilustracjastrzałka

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” rodziny hoteli ibis zakwalifikowała się do finału międzynarodowego konkursu branży PR – IPRA Golden World Awards. Projekt został nominowany do nagrody w kategorii „Turystyka i Podróże”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_ibis.-tu-mieszka-muzyka_-w-finale-ipra-golden-world-awards,36870,artykul.html

Celem projektu było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą młodych odbiorców. Na potrzeby kampanii stworzono platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów (ponad 300 zgłoszonych utworów) oraz głosowanie internautów (ponad 60 tys. oddanych głosów).

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie studia nagraniowego w jednym z pokojów oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą – ambasadorką projektu. Komunikacja związana z kampanią była prowadzona w mediach społecznościowych w kanałach marki ibis, internecie, prasie oraz radiu.

Kampania została zrealizowana przez trzy firmy: studio TheProduction, Public Dialog i VML Polska.

Nagrody IPRA Golden World Awards przyznawane są od 1990 roku za najlepsze projekty PR spełniające międzynarodowe standardy. Tegoroczne wyróżnienia zostaną przyznane w 37 kategoriach. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas gali, która odbędzie w drugiej połowie bieżącego roku.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oval – Polacy z nagrodą Red Dot 2020
Devo polski producent mebli łazienkowych zdobył prestiżową nagrodę w międzynarodowym konkursie Red Dot 2020 za nowatorski projekt kolekcji OVAL. Autorami projektu są Marta Niemywska-Grynasz oraz Dawid Grynasz z Grynasz Studio.
Maciej Marasek z 2012 Agency, Paweł Gala z Wavemaker Polska i Jacek Kulczycki z OTO Film – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2019. AD Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski z OLX Polska.
Rusza X edycja konkursu Zainspirowani Japonią
W dniu 1 kwietnia rozpoczyna się kolejna, już dziesiąta edycja konkursu Zainspirowani Japonią. Laureaci w dwóch kategoriach: Open i Wektor mają szansę wygrać monitor graficzny marki EIZO oraz tablet graficzny Wacom.
Konkurs na plakat Festiwalu Miasto Słowa
W tym roku Nagroda Literacka Gdynia obchodzi swoje 15 lecie. Z tej okazji świętujemy. Na towarzyszącym nagrodzie festiwalu Miasto Słowa będziemy starali się uchwycić i przeżyć raz jaszcze najważniejsze momenty w literaturze dwudziestego pierwszego wieku. Chcielibyśmy, żeby dopełnieniem tych festiwalowych spotkań i rozmów była...
Statuetki w miedzynarodowym konkursie Zoomart 2020 rozdane
Jury Festiwalu i Konkursu kalendarzy ZoomArt 2020 ogłosiło laureatów konkursu w różnych kategoriach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764