logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” ze złotym i srebrnym Stevie Awards

  PR 13.08.2018, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, które pracowały przy kampanii wizerunkowej dla hoteli rodziny ibis – „ibis. tu mieszka muzyka” zostali docenieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu The 2018 International Business Awards. Za realizowaną wspólnie kampanię zdobyli dwie statuetki – złotą i srebrną. Nagrody przyznano odpowiednio w kategoriach: „Communications or PR Campaign of the Year - Travel & Tourism” oraz “Communications or PR Campaign of the Year - Social Media Focused”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_ibis.-tu-mieszka-muzyka_-ze-zlotym-i-srebrnym-stevie-awards,37574,artykul.html

Międzynarodowe jury wyróżniło kampanię w kategorii głównej: Communications, Public Relations & Investor Relations.

Sarsa w kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” Zgłoszony projekt "ibis. tu mieszka muzyka” był realizowany dla hoteli rodziny ibis, której celem było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą Millenialsów. Na potrzeby kampanii przygotowano platformę www.ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów, a następnie przeprowadzono głosowanie internautów.

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie pierwszego w Europie, jak i nie na świecie, studia nagraniowego w jednym z pokoi hotelu ibis oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą – ambasadorką kampanii. Komunikacja projektu była prowadzona w mediach społecznościowych w kanałach własnych oraz zewnętrznych marki ibis, Internecie, prasie oraz radiu.

– W kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” zależało nam, aby dotrzeć z informacją o marce do Millenialsów, zachęcić ich do aktywnego udziału poprzez różne działania, m.in. konkurs dla młodych talentów, głosowanie internetowe czy organizację finałowego koncertu w jednym z hoteli ibis. Zaproponowane przez nas treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, co przełożyło się na duże zasięgi, przede wszystkim w mediach internetowych i społecznościowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i kontynuujemy w tym roku komunikację  marek rodziny hoteli ibis w oparciu o muzykę i związane z nią emocje. Jest to element długofalowej strategii hoteli rodziny ibis. – mówi Hanna Bernakiewicz, Manager Segmentu Hoteli Ekonomicznych na Europę Wschodnią w Grupie Hotelowej Orbis.

Członkowie jury wyróżnili projekt za realizację koncepcji, stworzenie ciekawej, angażującej historii, dotarcie do millenialsów poprzez muzykę oraz świetne rezultaty projektu:

  • Ponad 300 zgłoszeń do konkursu,
  • Ponad 60 tys. głosów oddanych przez internautów,
  • Zasięg całkowity kampanii został oszacowany na ponad 10,8 mln, w tym 3,7 mln zasięgu w social media i 7,1 mln zasięgu w mediach tradycyjnych,
  • 75% osób odwiedzających landing page ibis.com/tumieszkamuzyka stanowiła target grupa z przedziału wiekowego 18-34

Stevie Awards to najważniejsze nagrody biznesowe na świecie. Konkurs został stworzony w 2002 roku, aby honorować i promować osiągnięcia oraz sukcesy specjalistów i firm z całego świata. W 2018 do konkursu zgłoszono ponad 3900 projektów z 74 krajów z niemal wszystkich możliwych branż. Zwycięskie projekty zostały wybrane na podstawie ocen wystawionych przez ponad 270 menedżerów z całego świata, którzy zasiadali w 12 grupach jury.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą
Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25...
Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020
W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 
Nasza agencja otrzymała nominacje do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2021. Do współzawodnictwa został wytypowany projekt rozwoju Brand Advisory dla globalnego klienta Admind, firmy ABB.
28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.
Konkurs na identyfikację Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764