logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” ze złotym i srebrnym Stevie Awards

  PR 13.08.2018, przeczytano 787 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, które pracowały przy kampanii wizerunkowej dla hoteli rodziny ibis – „ibis. tu mieszka muzyka” zostali docenieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu The 2018 International Business Awards. Za realizowaną wspólnie kampanię zdobyli dwie statuetki – złotą i srebrną. Nagrody przyznano odpowiednio w kategoriach: „Communications or PR Campaign of the Year - Travel & Tourism” oraz “Communications or PR Campaign of the Year - Social Media Focused”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_ibis.-tu-mieszka-muzyka_-ze-zlotym-i-srebrnym-stevie-awards,37574,artykul.html

Międzynarodowe jury wyróżniło kampanię w kategorii głównej: Communications, Public Relations & Investor Relations.

Sarsa w kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” Zgłoszony projekt "ibis. tu mieszka muzyka” był realizowany dla hoteli rodziny ibis, której celem było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą Millenialsów. Na potrzeby kampanii przygotowano platformę www.ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów, a następnie przeprowadzono głosowanie internautów.

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie pierwszego w Europie, jak i nie na świecie, studia nagraniowego w jednym z pokoi hotelu ibis oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą – ambasadorką kampanii. Komunikacja projektu była prowadzona w mediach społecznościowych w kanałach własnych oraz zewnętrznych marki ibis, Internecie, prasie oraz radiu.

– W kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” zależało nam, aby dotrzeć z informacją o marce do Millenialsów, zachęcić ich do aktywnego udziału poprzez różne działania, m.in. konkurs dla młodych talentów, głosowanie internetowe czy organizację finałowego koncertu w jednym z hoteli ibis. Zaproponowane przez nas treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, co przełożyło się na duże zasięgi, przede wszystkim w mediach internetowych i społecznościowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i kontynuujemy w tym roku komunikację  marek rodziny hoteli ibis w oparciu o muzykę i związane z nią emocje. Jest to element długofalowej strategii hoteli rodziny ibis. – mówi Hanna Bernakiewicz, Manager Segmentu Hoteli Ekonomicznych na Europę Wschodnią w Grupie Hotelowej Orbis.

Członkowie jury wyróżnili projekt za realizację koncepcji, stworzenie ciekawej, angażującej historii, dotarcie do millenialsów poprzez muzykę oraz świetne rezultaty projektu:

  • Ponad 300 zgłoszeń do konkursu,
  • Ponad 60 tys. głosów oddanych przez internautów,
  • Zasięg całkowity kampanii został oszacowany na ponad 10,8 mln, w tym 3,7 mln zasięgu w social media i 7,1 mln zasięgu w mediach tradycyjnych,
  • 75% osób odwiedzających landing page ibis.com/tumieszkamuzyka stanowiła target grupa z przedziału wiekowego 18-34

Stevie Awards to najważniejsze nagrody biznesowe na świecie. Konkurs został stworzony w 2002 roku, aby honorować i promować osiągnięcia oraz sukcesy specjalistów i firm z całego świata. W 2018 do konkursu zgłoszono ponad 3900 projektów z 74 krajów z niemal wszystkich możliwych branż. Zwycięskie projekty zostały wybrane na podstawie ocen wystawionych przez ponad 270 menedżerów z całego świata, którzy zasiadali w 12 grupach jury.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TTMM-S for Fitbit Versa z nagrodą Red Dot Award
Firma TTMM ogłasza czerwony alarm „smart art” z kilku powodów: (1) polska aplikacja TTMM-S for Fitbit Versa właśnie otrzymała prestiżową nagrodę Red Dot Award: Brands & Communication Design; (2) jednocześnie firma TTMM udostępniła nową wersję aplikacji z 12 „cyfro-blatami” dedykowanymi najnowszym smartwatch’om firmy Fitbit: Versa Sense i...
Rafał Wasyluk w jury The Extraordinary Awards
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R Poland, zasiadł w jury The Extraordinary Awards - nowego konkursu organizowanego przez holding WPP.
„Bank zielonych zmian” ze srebrną statuetką Mixx Awards 2020
"Bank zielonych zmian" - projekt zrealizowany dla BNP Paribas Bank przez Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, VMLY&R Poland i Feeders Agency otrzymał srebrną statuetkę konkursu MIXX Awards w kategorii "Cross Media Integration".
Agencja Cube Group znalazła się – jako jedyna z Polski – wśród nominowanych w kategorii Best Technology w ramach konkursu International Performance Marketing Awards (IPMA) 2020. Jury konkursu doceniło stworzoną przez agencję Cube Group oraz jej partnera technologicznego Ingenious Technologies usługę Smart Attribution, która rewolucjonizuje podejście do...
Zwycięzcy konkursu Huawei Next-Image 2020 - aż 4 polskich artystów
Huawei ogłosił zwycięzców globalnego konkursu fotograficznego Huawei Next-Image 2020 – wśród laureatów jest aż czterech polskich fotografów, którzy w finałowym etapie walczyli w gronie 1 000 najlepszych uczestników z całego świata. Jedno z polskich zdjęć znalazło się pośród 15 najlepszych prac wyłonionych w kategoriach, a autorzy trzech pozostałych znaleźli się w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764