logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” ze złotym i srebrnym Stevie Awards

  PR 13.08.2018, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, które pracowały przy kampanii wizerunkowej dla hoteli rodziny ibis – „ibis. tu mieszka muzyka” zostali docenieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu The 2018 International Business Awards. Za realizowaną wspólnie kampanię zdobyli dwie statuetki – złotą i srebrną. Nagrody przyznano odpowiednio w kategoriach: „Communications or PR Campaign of the Year - Travel & Tourism” oraz “Communications or PR Campaign of the Year - Social Media Focused”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_ibis.-tu-mieszka-muzyka_-ze-zlotym-i-srebrnym-stevie-awards,37574,artykul.html

Międzynarodowe jury wyróżniło kampanię w kategorii głównej: Communications, Public Relations & Investor Relations.

Sarsa w kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” Zgłoszony projekt "ibis. tu mieszka muzyka” był realizowany dla hoteli rodziny ibis, której celem było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą Millenialsów. Na potrzeby kampanii przygotowano platformę www.ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów, a następnie przeprowadzono głosowanie internautów.

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie pierwszego w Europie, jak i nie na świecie, studia nagraniowego w jednym z pokoi hotelu ibis oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą – ambasadorką kampanii. Komunikacja projektu była prowadzona w mediach społecznościowych w kanałach własnych oraz zewnętrznych marki ibis, Internecie, prasie oraz radiu.

– W kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” zależało nam, aby dotrzeć z informacją o marce do Millenialsów, zachęcić ich do aktywnego udziału poprzez różne działania, m.in. konkurs dla młodych talentów, głosowanie internetowe czy organizację finałowego koncertu w jednym z hoteli ibis. Zaproponowane przez nas treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, co przełożyło się na duże zasięgi, przede wszystkim w mediach internetowych i społecznościowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i kontynuujemy w tym roku komunikację  marek rodziny hoteli ibis w oparciu o muzykę i związane z nią emocje. Jest to element długofalowej strategii hoteli rodziny ibis. – mówi Hanna Bernakiewicz, Manager Segmentu Hoteli Ekonomicznych na Europę Wschodnią w Grupie Hotelowej Orbis.

Członkowie jury wyróżnili projekt za realizację koncepcji, stworzenie ciekawej, angażującej historii, dotarcie do millenialsów poprzez muzykę oraz świetne rezultaty projektu:

  • Ponad 300 zgłoszeń do konkursu,
  • Ponad 60 tys. głosów oddanych przez internautów,
  • Zasięg całkowity kampanii został oszacowany na ponad 10,8 mln, w tym 3,7 mln zasięgu w social media i 7,1 mln zasięgu w mediach tradycyjnych,
  • 75% osób odwiedzających landing page ibis.com/tumieszkamuzyka stanowiła target grupa z przedziału wiekowego 18-34

Stevie Awards to najważniejsze nagrody biznesowe na świecie. Konkurs został stworzony w 2002 roku, aby honorować i promować osiągnięcia oraz sukcesy specjalistów i firm z całego świata. W 2018 do konkursu zgłoszono ponad 3900 projektów z 74 krajów z niemal wszystkich możliwych branż. Zwycięskie projekty zostały wybrane na podstawie ocen wystawionych przez ponad 270 menedżerów z całego świata, którzy zasiadali w 12 grupach jury.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spot reklamowy Santander Bank Polska z I miejscem w rankingu Złoty Bankier
Spot reklamowy Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim został uznany za najlepszy w rankingu „Złoty Bankier 2021”. Marcin Dorociński melorecytował o pandemii w kampanii Santander Banku.
Dwa projekty McCANN Poland zostały finalistami najnowszej edycji Webby Awards – najbardziej prestiżowego konkursu digitalowego na świecie.
Good Design Award 2020 dla nowego Mitsubishi Eclipse Cross Phev
Nowy model Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, który zadebiutuje na polskim rynku już w najbliższy wtorek, 27 kwietnia 2021 roku, otrzymał właśnie prestiżową nagrodę Good Design Award 2020.
Produkcje Primemovers dla PGNiG z międzynarodowymi nagrodami
Film korporacyjny PGNiG ''Discovering Friendly Energy'' zdobył w minionym roku aż 7 międzynarodowych nagród. Inne produkcje korporacyjne z poprzednich lat stworzone przez tego producenta dla PGNiG zdobyły już łącznie 14 międzynarodowych nagród. Liczba i prestiż tych wyróżnień potwierdzają uznanie najwyższego standardu, jakości oraz profesjonalizmu, jakie rodzi współpraca...
Red Dot dla polskiej marki Opoczno
Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresowych, zdobył Red Dot Award - najbardziej prestiżową nagrodę w dziedzinie wzornictwa. Została nią uhonorowana kolekcja wielkoformatowych płyt gresowych Color Crush. To międzynarodowy dowód uznania dla zmian, jakie Opoczno wprowadziło w ciągu ostatnich lat w procesie wytwarzania swoich produktów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764