Wraz z nadejściem jesiennych dni rośnie apetyt na coś pysznego i rozgrzewającego. W KFC do Kentucky Gold i Smoky BBQ Wrappers dołączyła właśnie nowość – Hot Harissa Wrapper z iście aromatycznym sosem na bazie chilli i czosnku. To doskonała okazja, aby wpaść do restauracji KFC i delektować się gorącą nowością z chrupiącym kurczakiem w sekretnej panierce Colonela Sandersa. Dzięki poręcznemu opakowaniu, KFC Wrappers idealnie nadają się do schrupania w drodze.
Duży kawałek soczystego Grandera skropiony sosem z limonki i kremowym majonezem, z zapieczonymi w środku frytkami, serem Cheddar, boczkiem, piklami, prażoną cebulką i wybranym sosem – znanym miłośnikom KFC wcześniej, Kentucky Gold i Smoky BBQ oraz nowym Hot Harissa – to idealny comfort food na jesienną poprawę humoru.
Kentucky Gold to wędzony sos majonezowo-musztardowy, a Smoky BBQ to aromatyczny dymny sos barbecue. Zaś nowy dodatek Hot Harissa, rodem z Afryki Północnej, przygotowany jest na bazie papryczki chilli i czosnku, z kolendrą, kminkiem, kuminem, oliwą, ogórkiem i pomidorami. Zadowoli on nie tylko amatorów orientalnych smaków, ale również fanów nieco ostrzejszych przypraw.
Nową ofertę wspiera spot reklamowy „KFC Wrappers – smak, który budzi szacunek na mieście”, w którym postacie reprezentujące różne społeczności i subkultury wyrażają uznanie dla wyboru dania przez głównego bohatera – wrappera z KFC, z którym dumnie przemierza on ulice miasta. Kampania reklamowa realizowana jest jednocześnie na rynku polskim, czeskim i węgierskim i obejmuje działania w telewizji, digitalu oraz social mediach. Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot został wyreżyserowany przez Martynę Iwańską, zaś za produkcję odpowiada Lucky Luciano.
Źródło: KFC