logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Liczą się ludzie” laureatem IAB Mixx Awards

  PR 27.11.2015, przeczytano 567 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski został laureatem tegorocznej edycji IAB Mixx Awards, gdzie nagradzane były najlepsze polskie kampanie internetowe. Kampania „Liczą się ludzie” otrzymała dwie statuetki: w kategorii branded content oraz za najlepszą kampanię wizerunkową w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_licza-sie-ludzie_-laureatem-iab-mixx-awards,26675,artykul.html

19 listopada br. na gali IAB Mixx Awards przyznano statuetki dla najlepszych kampanii internetowych z ostatnich 12 miesięcy. ING Bank Śląski jako jedyny bank otrzymał dwie nominacje. Pomimo dużej konkurencji, kampania „Liczą się ludzie” otrzymała dwie nagrody: w kategorii branded content oraz za najlepszą kampanię wizerunkową w internecie.

- ING Bank Śląski chce inspirować i motywować do działania. W kampanii staraliśmy się pokazać ludziom, że mogą zrealizować swoje cele. Nagroda w konkursie MIXX Awards jest wyróżnieniem, które potwierdza, że nasza komunikacja jest wiarygodna i dostarcza pozytywnych emocji – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W kampanii „Liczą się ludzie” ING zachęcało Polaków do uświadomienia sobie swoich celów, a następnie ich zrealizowania. Wyobrażając sobie cel łatwiej go osiągamy, dlatego pierwszym krokiem było namalowanie marzeń rękami blisko 20 najlepszych polskich ilustratorów takich jak: Paweł Jońca, Bartosz Kossakowski, czy Katarzyna Bogucka. W akcję udało się zaangażować tysiące internautów, ale również wielu internetowych influencerów. W sumie nadesłano 11 000 bardzo osobistych celów, z których 150 ING przedstawiło graficznie i odesłało do nadawców.

Konkurs IAB MIXX Awards organizowany jest przez amerykański oddział IAB od 2004 r. i nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność. Polska edycja konkursu organizowana jest od 2006 r. Tegoroczna odbyła się pod hasłem „Kreatywne idee w efektywnych rozwiązaniach”. O przyznaniu nominacji i nagród w 13 kategoriach zdecydowało 57-osobowe jury.

Kampanię w Internecie koordynowała agencja Gong wspierana przez Lubię to, KOLKO oraz dom mediowy Lowe Media.

Źródło: ING Bank Śląski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła platforma AtomStore.
Pieniądze to wrażliwy temat w związkach, ale nie muszą być przyczyną nieporozumień. Wiele zależy od tego, jak i czy w ogóle rozmawiamy o naszych dochodach, wydatkach i zobowiązaniach. Aby to ułatwić, powstała kampania społeczna #CoZTąKasą – Jak rozmowy o kasie wpływają na nasze relacje? Ma ona na celu podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji finansowej i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764