logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Liczą się ludzie” laureatem IAB Mixx Awards

  PR 27.11.2015, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski został laureatem tegorocznej edycji IAB Mixx Awards, gdzie nagradzane były najlepsze polskie kampanie internetowe. Kampania „Liczą się ludzie” otrzymała dwie statuetki: w kategorii branded content oraz za najlepszą kampanię wizerunkową w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_licza-sie-ludzie_-laureatem-iab-mixx-awards,26675,artykul.html

19 listopada br. na gali IAB Mixx Awards przyznano statuetki dla najlepszych kampanii internetowych z ostatnich 12 miesięcy. ING Bank Śląski jako jedyny bank otrzymał dwie nominacje. Pomimo dużej konkurencji, kampania „Liczą się ludzie” otrzymała dwie nagrody: w kategorii branded content oraz za najlepszą kampanię wizerunkową w internecie.

- ING Bank Śląski chce inspirować i motywować do działania. W kampanii staraliśmy się pokazać ludziom, że mogą zrealizować swoje cele. Nagroda w konkursie MIXX Awards jest wyróżnieniem, które potwierdza, że nasza komunikacja jest wiarygodna i dostarcza pozytywnych emocji – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W kampanii „Liczą się ludzie” ING zachęcało Polaków do uświadomienia sobie swoich celów, a następnie ich zrealizowania. Wyobrażając sobie cel łatwiej go osiągamy, dlatego pierwszym krokiem było namalowanie marzeń rękami blisko 20 najlepszych polskich ilustratorów takich jak: Paweł Jońca, Bartosz Kossakowski, czy Katarzyna Bogucka. W akcję udało się zaangażować tysiące internautów, ale również wielu internetowych influencerów. W sumie nadesłano 11 000 bardzo osobistych celów, z których 150 ING przedstawiło graficznie i odesłało do nadawców.

Konkurs IAB MIXX Awards organizowany jest przez amerykański oddział IAB od 2004 r. i nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność. Polska edycja konkursu organizowana jest od 2006 r. Tegoroczna odbyła się pod hasłem „Kreatywne idee w efektywnych rozwiązaniach”. O przyznaniu nominacji i nagród w 13 kategoriach zdecydowało 57-osobowe jury.

Kampanię w Internecie koordynowała agencja Gong wspierana przez Lubię to, KOLKO oraz dom mediowy Lowe Media.

Źródło: ING Bank Śląski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764