logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Liczą się ludzie” laureatem IAB Mixx Awards

  PR 27.11.2015, przeczytano 610 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski został laureatem tegorocznej edycji IAB Mixx Awards, gdzie nagradzane były najlepsze polskie kampanie internetowe. Kampania „Liczą się ludzie” otrzymała dwie statuetki: w kategorii branded content oraz za najlepszą kampanię wizerunkową w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_licza-sie-ludzie_-laureatem-iab-mixx-awards,26675,artykul.html

19 listopada br. na gali IAB Mixx Awards przyznano statuetki dla najlepszych kampanii internetowych z ostatnich 12 miesięcy. ING Bank Śląski jako jedyny bank otrzymał dwie nominacje. Pomimo dużej konkurencji, kampania „Liczą się ludzie” otrzymała dwie nagrody: w kategorii branded content oraz za najlepszą kampanię wizerunkową w internecie.

- ING Bank Śląski chce inspirować i motywować do działania. W kampanii staraliśmy się pokazać ludziom, że mogą zrealizować swoje cele. Nagroda w konkursie MIXX Awards jest wyróżnieniem, które potwierdza, że nasza komunikacja jest wiarygodna i dostarcza pozytywnych emocji – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W kampanii „Liczą się ludzie” ING zachęcało Polaków do uświadomienia sobie swoich celów, a następnie ich zrealizowania. Wyobrażając sobie cel łatwiej go osiągamy, dlatego pierwszym krokiem było namalowanie marzeń rękami blisko 20 najlepszych polskich ilustratorów takich jak: Paweł Jońca, Bartosz Kossakowski, czy Katarzyna Bogucka. W akcję udało się zaangażować tysiące internautów, ale również wielu internetowych influencerów. W sumie nadesłano 11 000 bardzo osobistych celów, z których 150 ING przedstawiło graficznie i odesłało do nadawców.

Konkurs IAB MIXX Awards organizowany jest przez amerykański oddział IAB od 2004 r. i nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność. Polska edycja konkursu organizowana jest od 2006 r. Tegoroczna odbyła się pod hasłem „Kreatywne idee w efektywnych rozwiązaniach”. O przyznaniu nominacji i nagród w 13 kategoriach zdecydowało 57-osobowe jury.

Kampanię w Internecie koordynowała agencja Gong wspierana przez Lubię to, KOLKO oraz dom mediowy Lowe Media.

Źródło: ING Bank Śląski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
Informujemy, że w ostatnich dniach otrzymaliśmy alarmujące sygnały o fałszywej akcji reklamowej zachęcającej do inwestycji, obejmującej materiały podszywające się pod komunikaty Żabka Polska. Oświadczamy, że żadna ze spółek należących do naszej Grupy nie jest ich nadawcą. Zgodnie z obowiązującymi w naszej Grupie procedurami, sprawa zostanie niezwłocznie przekazana...
Eizo ColorEdge CG3100X – monitor DCI 4K z obsługą HDR
EIZO zaprezentowało nowy 30,5-calowy model graficzny, ColorEdge CG3100X o rozdzielczości DCI 4K (4096 × 2160). Uzupełni on istniejącą linię monitorów przeznaczonych do postprodukcji wideo, w której są już dostępne modele ColorEdge PROMINENCE CG1 i CG319X. Nowy model CG3100X zapewnia obsługę HDR (High Dynamic Range) w środowiskach edycji i postprodukcji,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764