logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Moc Polskich Warzyw”

  PR 04.12.2020, przeczytano 685 razy
ilustracjastrzałka

Kampania „Moc Polskich Warzyw” nie zwalnia tempa. W ramach projektu powstał cykl filmów z polskimi plantatorami, którzy opowiadają o produkcji polskich warzyw. Dzięki temu konsumenci mają okazję poznać tajniki upraw najpopularniejszych gatunków warzyw i dowiedzieć się więcej o pracy krajowych rolników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_moc-polskich-warzyw_,389459,artykul.html

Polska słynie z bogactwa uprawianych na jej terenie warzyw - możemy pochwalić się produkcją wielu gatunków, począwszy od pomidorów i papryki, poprzez warzywa korzeniowe i ciepłolubne, na pieczarkach i czosnku kończąc. Polskie warzywa i produkty przetwórstwa warzywnego, takie jak np. kiszonki czy surówki mają swoje stałe miejsce na stołach konsumentów. Doceniane są nie tylko za najlepszy smak, ale także za doskonałą jakość, bezpieczne warunki produkcji oraz świeżość.

Polskie warzywa produkowane są z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, jednocześnie z dbałością o naturalność i tradycję. Ze względu na warunki klimatyczne uprawa warzyw na terenie Polski ma charakter sezonowy. Jednak aby dostarczać konsumentom najlepsze warzywa przez cały rok, polscy rolnicy wykorzystują produkcję warzyw pod osłonami - w szklarniach i tunelach foliowych.

- W Polsce uprawiamy kilkadziesiąt gatunków warzyw. Na terenie całego kraju można znaleźć gospodarstwa, gdzie produkowane są warzywa, które później trafiają na stoły konsumentów. Na południu Mazowsza produkujemy paprykę i warzywa ciepłolubne, w okolicach Otwocka i Kalisza pomidory, w powiecie kazimierskim w Małopolsce warzywa korzeniowe, a czosnek galicyjski na terenie gmin Słomniki, Radziemice i Koniusza, również w Małopolsce. To tylko kilka przykładów, które pokazują, że uprawiamy warzywa w wielu miejscach Polski. To, co łączy wszystkie produkcje, to wyjątkowe zaangażowanie rolników - wszystkim nam przyświeca jeden, wspólny cel, aby dostarczać Polakom najlepszej jakości produkty. Nasze gospodarstwa prowadzimy od wielu lat, starając się połączyć doświadczenie i pasję z nowymi możliwościami produkcji, jakie oferuje nam rozwój technologii. W konsekwencji możemy oferować doskonałe warzywa, bogate w składniki odżywcze, zawsze świeże i o najlepszym smaku - mówi Witold Boguta, prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.

W ramach kampanii „Moc Polskich Warzyw” powstał specjalny cykl z udziałem krajowych plantatorów. W ośmiu filmach przedstawiona jest produkcja: pomidorów, papryki, warzyw ciepłolubnych, pieczarek, marchwi i innych warzyw korzeniowych, czosnku czy kiszonek.

- Zdecydowaliśmy się na stworzenie filmów z plantatorami, aby przybliżyć konsumentom naszą codzienną pracę. Pokazaliśmy, że polska produkcja warzywnicza to nowoczesna i rozwinięta branża, za którą stoją zaangażowani ludzie. Na każdym etapie produkcji wielu profesjonalistów dba o najwyższą jakość i smak uprawianych warzyw. Zależało nam również na tym, aby konsumenci dowiedzieli się, że chociaż na co dzień korzystamy z najnowszych technologii, nie zapominamy o wieloletniej tradycji polskiej uprawy. Wszystko po to, aby w efekcie oferować najlepsze produkty - mówi Mirosław Łuska, prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP.

POMIDORY

PAPRYKA

PIECZARKI

WARZYWA CIEPŁOLUBNE

MARCHEW

CZOSNEK GALICYJSKI CZ. 1

CZOSNEK GALICYJSKI CZ. 2

KISZONKI

„Moc Polskich Warzyw”

„Moc Polskich Warzyw” to kampania sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w kampanii biorą: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.

Źródło: Agencja Brandmates

www.brandmates.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764