logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Muszkieterowie dla Polek” wyróżniona w raporcie CSR

  PR 12.05.2020, przeczytano 422 razy

Kampania „Muszkieterowie dla Polek” po raz kolejny została wyróżniona w raporcie  przygotowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Akcja Grupy Muszkieterów, która w naszym kraju odbywa się od 12 lat, nieprzerwanie niesie pomoc kobietom, zwiększa świadomość i promuje profilaktykę raka piersi. Tylko w pierwszym kwartale 2020 roku z badań mammograficznych, przeprowadzonych w ramach kampanii, skorzystało blisko 1 100 pacjentek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_muszkieterowie-dla-polek_-wyrozniona-w-raporcie-csr,386979,artykul.html

W zestawieniu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre Praktyki 2019” uwzględniona została kampania „Muszkieterowie dla Polek”. W pierwszym kwartale 2020 roku w ramach akcji przebadano 1 058 kobiet. U 91 z nich wykryto zmianę łagodną, natomiast 23 pacjentki otrzymały skierowanie na dodatkowe badania. Kampania jest głównie skierowana do kobiet pomiędzy 50. a 69. rokiem życia. Od stycznia do początku marca bieżącego roku bezpłatne badania odbywały się w mammobusach zlokalizowanych na parkingach sklepów Intermarché i Bricomarché w 3 województwach: lubuskim, dolnośląskim oraz wielkopolskim.

– Ogromnie doceniamy, że po raz kolejny działania Grupy Muszkieterów zostały wyróżnione w raporcie przygotowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Cieszymy się, że nasze akcje są zauważane przez ekspertów z zakresu CSR – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Od lat staramy się zwiększać świadomość na temat profilaktyki zdrowia oraz zachęcamy kobiety, aby korzystały z badań organizowanych w ramach akcji „Muszkieterowie dla Polek”. Liczby z podsumowania akcji oraz wyróżnienie naszych praktyk utwierdzają nas w przekonaniu, że podejmowane działania przynoszą zamierzony efekt.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to publikacja przygotowywana cyklicznie od 18 lat przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Zestawienie jest największym w Polsce przeglądem działań w zakresie CSR za dany rok. Pokazuje różnorodność praktyk oraz liczbę przedsiębiorstw, które angażują się i komunikują podejmowane inicjatywy. Najnowszy raport został przedstawiony 16 kwietnia br. podczas wydarzenia online.

  • Forum Odpowiedzialnego Biznesu udostępnia cały raport do pobrania TUTAJ[PDF].

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764