logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Na zawsze razem” marki Umbro

  PR 14.08.2019, przeczytano 599 razy
strzałkistrzałka
Kampania „Na zawsze razem” marki Umbro ZOBACZ ILUSTRACJE

Najnowsza kolekcja Umbro lubi klimat industrialnych dzielnic. Dlatego uzupełnieniem akcji wizerunkowej  stały się ulice największych polskich miast, na których pojawiły się plakaty z bohaterami kampanii „Na zawsze razem”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_na-zawsze-razem_-marki-umbro,383595,artykul.html

Pochodząc z Manchesteru, którego ulice żyją futbolem, Umbro jasno określa styl, któremu kibicuje. Kolekcja, przygotowana przez jedną z najbardziej brytyjskich marek świata, najlepiej odnajduje się w otoczeniu betonowych blokowisk. W takim właśnie charakterze utrzymana jest sesja zdjęciowa oraz towarzyszące jej kreacje w ogólnopolskiej akcji plakatowej. W jej ramach, w sześciu miastach pojawiły się czarno-białe plakaty w formacie B1, które ilustrują główne przesłanie kampanii, zatytułowanej „Na zawsze razem”.

Towarzystwo zgranej ekipy, która podzielaja te same pasje, spotkać można zazwyczaj na podwórku, trzepaku, ławce i boisku. Dlatego też miejscem ekspozycji kampanii marketingowej marki stały się parkany takich dzielnic, jak Praga, Bemowo i Brudno w Warszawie, krakowska Nowa Huta, Przedmieście Oławskie we Wrocławiu, Kousztka i Bogucice w Katowicach, poznańska Wilda i Piątkowo oraz łódzki Widzew. W tych lokalizacjach pojawiły się kreacje drukowane, każdorazowo przynajmniej dwie i zawsze obok siebie. Oszczędność formy dwukolorowych wydruków, bez żadnych dodatkowych haseł, jedynie dwoje kumpli i logo. Dobrych przyjaciół poznaje się po znaku Umbro.

Źródło: Umbro

Galeria: Plakatowa kampania Umbro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Billennium nowym klientem PR Calling
Billennium, polska spółka, oferująca usługi IT oraz rozwiązania dla biznesu, dołączyła do grona klientów PR Calling. Agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym m.in. za działania media relations, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli klienta (również na platformie LinkedIn) oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.
Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB
6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach...
PGE ogłosiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi planuje współpracować przez najbliższe 18 miesięcy.
Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative
Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764