logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Na zawsze razem” marki Umbro

  PR 14.08.2019, przeczytano 329 razy
strzałkistrzałka
Kampania „Na zawsze razem” marki Umbro ZOBACZ ILUSTRACJE

Najnowsza kolekcja Umbro lubi klimat industrialnych dzielnic. Dlatego uzupełnieniem akcji wizerunkowej  stały się ulice największych polskich miast, na których pojawiły się plakaty z bohaterami kampanii „Na zawsze razem”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_na-zawsze-razem_-marki-umbro,383595,artykul.html

Pochodząc z Manchesteru, którego ulice żyją futbolem, Umbro jasno określa styl, któremu kibicuje. Kolekcja, przygotowana przez jedną z najbardziej brytyjskich marek świata, najlepiej odnajduje się w otoczeniu betonowych blokowisk. W takim właśnie charakterze utrzymana jest sesja zdjęciowa oraz towarzyszące jej kreacje w ogólnopolskiej akcji plakatowej. W jej ramach, w sześciu miastach pojawiły się czarno-białe plakaty w formacie B1, które ilustrują główne przesłanie kampanii, zatytułowanej „Na zawsze razem”.

Towarzystwo zgranej ekipy, która podzielaja te same pasje, spotkać można zazwyczaj na podwórku, trzepaku, ławce i boisku. Dlatego też miejscem ekspozycji kampanii marketingowej marki stały się parkany takich dzielnic, jak Praga, Bemowo i Brudno w Warszawie, krakowska Nowa Huta, Przedmieście Oławskie we Wrocławiu, Kousztka i Bogucice w Katowicach, poznańska Wilda i Piątkowo oraz łódzki Widzew. W tych lokalizacjach pojawiły się kreacje drukowane, każdorazowo przynajmniej dwie i zawsze obok siebie. Oszczędność formy dwukolorowych wydruków, bez żadnych dodatkowych haseł, jedynie dwoje kumpli i logo. Dobrych przyjaciół poznaje się po znaku Umbro.

Źródło: Umbro

Galeria: Plakatowa kampania Umbro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764