logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Na zawsze razem” marki Umbro

  PR 14.08.2019, przeczytano 551 razy
strzałkistrzałka
Kampania „Na zawsze razem” marki Umbro ZOBACZ ILUSTRACJE

Najnowsza kolekcja Umbro lubi klimat industrialnych dzielnic. Dlatego uzupełnieniem akcji wizerunkowej  stały się ulice największych polskich miast, na których pojawiły się plakaty z bohaterami kampanii „Na zawsze razem”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_na-zawsze-razem_-marki-umbro,383595,artykul.html

Pochodząc z Manchesteru, którego ulice żyją futbolem, Umbro jasno określa styl, któremu kibicuje. Kolekcja, przygotowana przez jedną z najbardziej brytyjskich marek świata, najlepiej odnajduje się w otoczeniu betonowych blokowisk. W takim właśnie charakterze utrzymana jest sesja zdjęciowa oraz towarzyszące jej kreacje w ogólnopolskiej akcji plakatowej. W jej ramach, w sześciu miastach pojawiły się czarno-białe plakaty w formacie B1, które ilustrują główne przesłanie kampanii, zatytułowanej „Na zawsze razem”.

Towarzystwo zgranej ekipy, która podzielaja te same pasje, spotkać można zazwyczaj na podwórku, trzepaku, ławce i boisku. Dlatego też miejscem ekspozycji kampanii marketingowej marki stały się parkany takich dzielnic, jak Praga, Bemowo i Brudno w Warszawie, krakowska Nowa Huta, Przedmieście Oławskie we Wrocławiu, Kousztka i Bogucice w Katowicach, poznańska Wilda i Piątkowo oraz łódzki Widzew. W tych lokalizacjach pojawiły się kreacje drukowane, każdorazowo przynajmniej dwie i zawsze obok siebie. Oszczędność formy dwukolorowych wydruków, bez żadnych dodatkowych haseł, jedynie dwoje kumpli i logo. Dobrych przyjaciół poznaje się po znaku Umbro.

Źródło: Umbro

Galeria: Plakatowa kampania Umbro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Partner of Promotion podpisała umowę na kompleksową obsługę PR z największym przewoźnikiem pasażerskim w Polsce – POLREGIO. W ramach działań public relations agencja zajmie się m.in. opracowaniem nowej strategii komunikacji zewnętrznej  i wewnętrznej, zarządzaniem komunikacją w sytuacjach kryzysowych oraz wsparciem biura prasowego.
Hubert Czajowski New Business Managerem w Pa
Do zespołu PA dołączył Hubert Czajowski. Na stanowisku New Business Managera będzie odpowiadać za reprezentowanie agencji, kontakt z potencjalnymi klientami oraz przygotowywanie ofert.
Globalny przemysł gier komputerowych zachęca graczy do przestrzegania wytycznych BHP dla COVID-19 i udostępnia informacje i powiązania społecznościowe.
Wypowiedź prezesa zarządu PTAK Warsaw Expo, Tomasza Szypuły na temat gotowości wsparcia działań rządowych w walce z koronawirusem:
„Jesteśmy dla Ciebie”– zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑mobile
Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również – od początku do końca – powstała w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764