logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Nasz Danone jest dla Ciebie” z 3 mln wyświetleń

  PR 03.12.2019, przeczytano 527 razy
ilustracjastrzałka

Grupa spółek DANONE podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, której celem było zaprezentowanie kultury organizacyjnej firmy oraz wartości bliskich jej pracownikom. To właśnie ich autentyczne historie i osobiste wypowiedzi zostały przedstawione w spotach, które stanowiły fundament kampanii. Nagrania emitowane były w internecie, w tym w mediach społecznościowych, gdzie osiągnęły ponad 3 mln wyświetleń. Kampania „Nasz DANONE jest dla Ciebie” realizowana była od 17 września do 7 listopada br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_nasz-danone-jest-dla-ciebie_-z-3-mln-wyswietlen,384955,artykul.html

W grupie spółek DANONE to pracownicy budują unikalną atmosferę pracy, a wyznawane przez nich w życiu prywatnym wartości przekładają się na kulturę organizacyjną. Dlatego to właśnie oni mieli kluczowy wpływ na kształt pierwszej kampanii wizerunkowej i stali się jej sercem. W spocie, który stanowił oś komunikacji, pięciu pracowników przedstawiło swoje autentyczne historie - przez pryzmat pasji zaprezentowali oni swoje miejsca pracy oraz rolę, jaką odgrywają w nich relacje międzyludzkie. Choć bohaterowie kampanii różnią się od siebie pod wieloma względami, łączy ich poczucie wspólnoty, które charakteryzuje wszystkich pracowników grupy spółek DANONE. Podkreśla to hasło Nasz DANONE jest dla Ciebie, wokół którego skupiały się działania zaplanowane w ramach kampanii.

Nasz DANONE jest dla Ciebie - przebieg i efekty kampanii

Kampania ruszyła 17 września i realizowana była w dwóch etapach. W pierwszym z nich internautom zaprezentowana została pełna wersja spotu (przedstawiająca opowieści wszystkich 5 pracowników). W drugim etapie, który rozpoczął się 10 października, opowieści poszczególnych bohaterów były kolejno prezentowane dedykowanym grupom docelowym – studentom i młodym absolwentom, profesjonalistom, chcącym zdobywać nowe doświadczenia oraz osobom zainteresowanym podjęciem pracy w zakładach produkcyjnych. Spoty emitowane były na YouTube, zaś działania komunikacyjne prowadzono na oficjalnych profilach DANONE na Facebooku (PracawGrupieDanone) i Linkedin, a także na Instagramie.

- Kampania „Nasz DANONE jest dla Ciebie” została bardzo ciepło odebrana. Autentyczność, z jaką pracownicy opowiedzieli o tym, jaki naprawdę jest DANONE oraz jakie wartości wyznajemy w organizacji, została doceniona przez internautów. Spot dotarł do ponad 1 mln odbiorców i był przez nich wyświetlony ponad 3 mln razy, a jego bohaterowie spotkali się z niezwykle pozytywnymi reakcjami ze strony bliskich oraz sąsiadów – mówi Ewa Jakimowicz, specjalista ds. budowania wizerunku pracodawcy w grupie spółek DANONE.

Kampania została przygotowana przez wewnętrzny zespół DANONE odpowiedzialny za budowanie wizerunku pracodawcy na podstawie rozmów z pracownikami organizacji. Za kreację odpowiada agencja kreatywnej komunikacji - Uszka w Barszczu.

W zgodzie z wyznawanymi wartościami

„Nasz DANONE jest dla Ciebie” to pierwsza wspólna kampania wizerunkowa, której celem było zbudowanie świadomości nt. grupy spółek DANONE jako pracodawcy, zaprezentowanie kandydatom szerokich możliwości rozwoju zawodowego w niezwykle zróżnicowanym środowisku biznesowym, a także zaprezentowanie kultury organizacyjnej firmy oraz wyznawanych przez jej pracowników wartości.

Kampania pozwoliła również na wskazanie strategicznych dla organizacji obszarów. Wspólnym mianownikiem prezentowanych w kampanii historii jest bowiem odpowiedzialność, która wynika z wartości wyznawanych w grupie spółek DANONE. Jako organizacja odpowiedzialna społecznie, DANONE kieruje się podwójnym zobowiązaniem, w swojej działalności łącząc rozwój biznesu z troską o zdrowie ludzi i środowisko naturalne. Kampania w naturalny sposób nawiązała do realizowanej przez organizację wizji One Planet. One Health, zgodnie z którą troska o zdrowie ludzi i równowagę planety jest strategiczną rolą organizacji.

Źródło: DANONE

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764