logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Nasza wiedza dla Ciebie” stawia na aktywność w internecie

  PR 02.03.2020, przeczytano 856 razy
ilustracjastrzałka

Od lutego 2020 r. Kancelaria Kanoniczna rozpoczęła kampanię wizerunkową opartą przede wszystkim o komunikację ekspercką. Działania  są prowadzone w Internecie w trzech odrębnych zakresach: portale powiązane tematycznie, blogi i influencerzy oraz grupy facebookowe. W ograniczonym zakresie działania będą prowadzone również w mainstreamowych mediach tradycyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_nasza-wiedza-dla-ciebie_-stawia-na-aktywnosc-w-internecie,385889,artykul.html

Podjęto już współpracę z prawniczym portalem Infor.pl oraz z blogiem mowieoslubie.pl prowadzonym przez Dominikę Soja-Blat. Działania realizowane z wykorzystaniem Facebooka oparta jest m. in. o najpopularniejszą grupę stworzoną przez Martę Pach pod nazwą "Rozwód Kościelny - stwierdzenie nieważności małżeństwa dla zainteresowanych”.

Wcześniej działania wizerunkowe były oparte o wsparcie eksperckie dla telewizji, tj. wywiady i konsultacje (m.in. Panorama TVP, Fakty TVN, Czarno na białym TVN, Dziennik regionów TVP Info) i w prasie tradycyjnej (m.in. Gazeta Wyborcza, Polska The Times, Dziennik Gazeta Prawna).  Jednak, jak mówi Michał Poczmański, prawnik, adwokat kościelny i właściciel Kancelarii Kanonicznej:

- W prowadzonych działaniach coraz większy nacisk kładziemy na Internet i bezpośrednią komunikacją z odbiorcą komunikatu. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazuje, że te działania są skuteczniejsze.

Kampanię wspiera agencja Lotna. Anita Sochacka, Managing Director w Lotna stwierdza:

- Nasza agencja zapewnia przede wszystkim obsługę graficzną, ale też wspiera wszystkie działania swoją wiedzą i doświadczeniem marketingowym. Jesteśmy elastyczni, nie zamykamy się na żadne formy nowoczesnych działań. To właśnie jest naszą siłą przy realizacji najróżniejszych projektów.

- Naszymi Klientami nie są już tyko osoby fizyczne uczestniczące w procesach o stwierdzenie nieważności małżeństwa. Coraz częściej obsługujemy również firmy: producentów win mszalnych, czy też deweloperów zainteresowanych pozyskiwaniem gruntów należących do kościelnych osób prawnych. To wymaga od nas również zmiany strategii marketingowej i skupieniu się na innych wyzwaniach - stwierdza Michał Poczmański.

Źródło: Kancelaria Kanoniczna Michał Poczmański

www.kancelaria-kanoniczna.com


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: poczmanski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764