logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania "Nie skreślaj życia tak prędko" z główną nagrodą na Adfm Awards 2018

  PR 29.11.2018, przeczytano 495 razy
ilustracjastrzałka

Spot radiowy Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury „Nieszczęśliwy numer”, będący częścią kampanii „Nie skreślaj życia tak prędko” otrzymał główną nagrodę II edycji konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS 2018. Za koncepcję i przygotowanie spotu odpowiadała agencja Apella z Gdyni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_nie-skreslaj-zycia-tak-predko_-z-glowna-nagroda-na-adfm-awards-2018,380339,artykul.html

W opinii jurorów konkursu „akcja ta jest wzorcową kampanią społeczną: wywołuje emocje, porusza, trafia z przekazem w sedno problemu, pokazuje, jakie zachowania powinniśmy zmienić”.

Nieszczęśliwy numer” konkurował m.in. z „Bajkami Gangu Słodziaków” Biedronki, reklamą Wedla „Jak brzmi czekolada”, kampanią społeczną „Weź psa” parodiującą reklamy farmaceutyków, czy Showmaxem ze spotem reklamującym serial „Rojst” wykorzystującym utwór Brodki.

Konkurs kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS wyróżnia projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy.

Ogólnopolska kampania społeczna „Nie skreślaj życia tak prędko” wystartowała 15 października 2018 roku. Dotyka ona problemu nadmiernej prędkości oraz niedostosowania jej do panujących warunków, co stanowi jedną z najczęstszych przyczyn wypadków na polskich drogach. Motywem przewodnim kampanii jest „nieszczęśliwy numer”, o którym wypowiadają się bohaterowie. Okazuje się, że każdy z numerów oznacza prędkość auta w momencie wypadku drogowego. Głównym przekazem kampanii jest spot telewizyjny emitowany w większości ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz sieci kin. Przekaz został także uzupełniony o reklamy radiowe. Za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów i przygotowanie poligrafii odpowiedzialna była agencja Apella, produkcją zajęli się Maj Film Produkcja Filmowa.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764