logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania "Nie skreślaj życia tak prędko" z główną nagrodą na Adfm Awards 2018

  PR 29.11.2018, przeczytano 395 razy
ilustracjastrzałka

Spot radiowy Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury „Nieszczęśliwy numer”, będący częścią kampanii „Nie skreślaj życia tak prędko” otrzymał główną nagrodę II edycji konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS 2018. Za koncepcję i przygotowanie spotu odpowiadała agencja Apella z Gdyni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_nie-skreslaj-zycia-tak-predko_-z-glowna-nagroda-na-adfm-awards-2018,380339,artykul.html

W opinii jurorów konkursu „akcja ta jest wzorcową kampanią społeczną: wywołuje emocje, porusza, trafia z przekazem w sedno problemu, pokazuje, jakie zachowania powinniśmy zmienić”.

Nieszczęśliwy numer” konkurował m.in. z „Bajkami Gangu Słodziaków” Biedronki, reklamą Wedla „Jak brzmi czekolada”, kampanią społeczną „Weź psa” parodiującą reklamy farmaceutyków, czy Showmaxem ze spotem reklamującym serial „Rojst” wykorzystującym utwór Brodki.

Konkurs kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS wyróżnia projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy.

Ogólnopolska kampania społeczna „Nie skreślaj życia tak prędko” wystartowała 15 października 2018 roku. Dotyka ona problemu nadmiernej prędkości oraz niedostosowania jej do panujących warunków, co stanowi jedną z najczęstszych przyczyn wypadków na polskich drogach. Motywem przewodnim kampanii jest „nieszczęśliwy numer”, o którym wypowiadają się bohaterowie. Okazuje się, że każdy z numerów oznacza prędkość auta w momencie wypadku drogowego. Głównym przekazem kampanii jest spot telewizyjny emitowany w większości ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz sieci kin. Przekaz został także uzupełniony o reklamy radiowe. Za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów i przygotowanie poligrafii odpowiedzialna była agencja Apella, produkcją zajęli się Maj Film Produkcja Filmowa.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Inspiracje Bauhausem i lampa z recyklingu: konkursy dla młodych twórców
Dom marzeń zgodny z ideami Bauhausu i lampa stworzona z poprodukcyjnych materiałów odpadowych to tematy przewodnie tegorocznych konkursów Rytm Światłai Sustainable Lamp,organizowanych w ramach Targów Światło i Targów Elektrotechnika. Wydarzenia realizowane od blisko 8 lat na stałe wpisały się w program imprezy. Każda edycja nawiązuje do najbardziej aktualnych zagadnień i...
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars
Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.
Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.
Pierwsza edycja OPPO Creators Award trwa w najlepsze. Zostało jeszcze tylko kilka dni, by zgłosić swoje prace i zyskać szansę na wygranie wysokich nagród pieniężnych i prestiżowych programów szkoleniowych.
Graduation Projects 2019 - ruszyło przyjmowanie prac
Zapraszamy do wzięcia udziału w 18. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764