logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania "Nie skreślaj życia tak prędko" z główną nagrodą na Adfm Awards 2018

  PR 29.11.2018, przeczytano 934 razy
ilustracjastrzałka

Spot radiowy Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury „Nieszczęśliwy numer”, będący częścią kampanii „Nie skreślaj życia tak prędko” otrzymał główną nagrodę II edycji konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS 2018. Za koncepcję i przygotowanie spotu odpowiadała agencja Apella z Gdyni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_nie-skreslaj-zycia-tak-predko_-z-glowna-nagroda-na-adfm-awards-2018,380339,artykul.html

W opinii jurorów konkursu „akcja ta jest wzorcową kampanią społeczną: wywołuje emocje, porusza, trafia z przekazem w sedno problemu, pokazuje, jakie zachowania powinniśmy zmienić”.

Nieszczęśliwy numer” konkurował m.in. z „Bajkami Gangu Słodziaków” Biedronki, reklamą Wedla „Jak brzmi czekolada”, kampanią społeczną „Weź psa” parodiującą reklamy farmaceutyków, czy Showmaxem ze spotem reklamującym serial „Rojst” wykorzystującym utwór Brodki.

Konkurs kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS wyróżnia projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy.

Ogólnopolska kampania społeczna „Nie skreślaj życia tak prędko” wystartowała 15 października 2018 roku. Dotyka ona problemu nadmiernej prędkości oraz niedostosowania jej do panujących warunków, co stanowi jedną z najczęstszych przyczyn wypadków na polskich drogach. Motywem przewodnim kampanii jest „nieszczęśliwy numer”, o którym wypowiadają się bohaterowie. Okazuje się, że każdy z numerów oznacza prędkość auta w momencie wypadku drogowego. Głównym przekazem kampanii jest spot telewizyjny emitowany w większości ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz sieci kin. Przekaz został także uzupełniony o reklamy radiowe. Za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów i przygotowanie poligrafii odpowiedzialna była agencja Apella, produkcją zajęli się Maj Film Produkcja Filmowa.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764