logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „No Martini No Party”

  PR 02.12.2019, przeczytano 167 razy
ilustracjastrzałka

Koniec roku i okres okołoświąteczny to czas celebracji, w którym okazji do wspólnych spotkań jest mnóstwo, a powodów dla wznoszenia toastów jeszcze więcej. Wyjątkowe chwile najlepiej przeżywać smakując wina musujące Martini Asti, którego oryginalny smak doskonale oddaje karnawałową atmosferę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_no-martini-no-party_,384945,artykul.html

Celebracja to jedna z kluczowych okazji dla konsumpcji win musujących. Sylwester, karnawał, a także okres świąt, to momenty w roku, kiedy spotkania z przyjaciółmi stają się równie ważne co z bliską rodziną. W tym czasie największym powodzeniem cieszy się Martini Asti. Ikoniczne wino musujące od lat towarzyszy najważniejszym toastom, a jego sekret tkwi w wieloletniej tradycji i włoskim pochodzeniu, dzięki którym Martini sukcesywnie zaszczepia w Polakach zamiłowanie do świętowania.

Martini Asti to białe, słodkie, musujące wino wytwarzane z jednego z najbardziej cenionych włoskich gatunków winogron, jakim jest Moscato Bianco. Powstaje metodą Asti, w której nie używa się cukru, a swój słodki, orzeźwiający aromat trunek zawdzięcza wyłącznie wysokiej jakości dojrzałym owocom. Wino charakteryzuje się wyczuwalną nutą kwiatu akacji i pomarańczy przełamaną aromatem lipy, doskonale współgrając z różnego rodzaju deserami. Dodatkowo Martini Asti nosi oznaczenie DOCG (Denominazione di Origine Controllata e Garantita), czyli najwyższe w klasyfikacji jakości włoskich win.

- Pragniemy, by nasza oferta nawiązywała do magii świąt, przygotowań do Sylwestra oraz karnawału. Staramy się sprostać najnowszym wyzwaniom i co roku zaskoczyć czymś konsumentów. W kontekście tegorocznej świątecznej oferty, w wybranych punktach sprzedaży, dostępne będą limitowane, czerwone edycje butelek Martini Asti. Zgodnie z hasłem kampanii „No Martini No Party”, wierzymy, że nasze produkty jeszcze bardziej podkreślą wyjątkowe chwile spędzone w gronie przyjaciół i rodziny – mówi Katarzyna Galińska – Channel Manager Discounters & Convenience, Bacardi-Martini Polska.

Źródło: Bacardi-Martini Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
Piękno by Jawa – nowy magazyn inspirowany urodą Polek
Sieć Drogerii JAWA wprowadza bezpłatny kwartalnik o tematyce lifestylowej „Piękno by JAWA”.
Hejt w sieci jest bardzo popularnym zjawiskiem, który ma ogromny wpływ nie tylko na osoby prywatne ale także na przedsiębiorców. Zauważyć bowiem można mnóstwo opiniotwórczych stron, na których pracownicy lub po prostu anonimowe osoby mogą dzielić się swoimi opiniami na temat danej firmy. Czy w takim wypadku kampania przeciw hejtowi, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764