logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „No Martini No Party”

  PR 02.12.2019, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

Koniec roku i okres okołoświąteczny to czas celebracji, w którym okazji do wspólnych spotkań jest mnóstwo, a powodów dla wznoszenia toastów jeszcze więcej. Wyjątkowe chwile najlepiej przeżywać smakując wina musujące Martini Asti, którego oryginalny smak doskonale oddaje karnawałową atmosferę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_no-martini-no-party_,384945,artykul.html

Celebracja to jedna z kluczowych okazji dla konsumpcji win musujących. Sylwester, karnawał, a także okres świąt, to momenty w roku, kiedy spotkania z przyjaciółmi stają się równie ważne co z bliską rodziną. W tym czasie największym powodzeniem cieszy się Martini Asti. Ikoniczne wino musujące od lat towarzyszy najważniejszym toastom, a jego sekret tkwi w wieloletniej tradycji i włoskim pochodzeniu, dzięki którym Martini sukcesywnie zaszczepia w Polakach zamiłowanie do świętowania.

Martini Asti to białe, słodkie, musujące wino wytwarzane z jednego z najbardziej cenionych włoskich gatunków winogron, jakim jest Moscato Bianco. Powstaje metodą Asti, w której nie używa się cukru, a swój słodki, orzeźwiający aromat trunek zawdzięcza wyłącznie wysokiej jakości dojrzałym owocom. Wino charakteryzuje się wyczuwalną nutą kwiatu akacji i pomarańczy przełamaną aromatem lipy, doskonale współgrając z różnego rodzaju deserami. Dodatkowo Martini Asti nosi oznaczenie DOCG (Denominazione di Origine Controllata e Garantita), czyli najwyższe w klasyfikacji jakości włoskich win.

- Pragniemy, by nasza oferta nawiązywała do magii świąt, przygotowań do Sylwestra oraz karnawału. Staramy się sprostać najnowszym wyzwaniom i co roku zaskoczyć czymś konsumentów. W kontekście tegorocznej świątecznej oferty, w wybranych punktach sprzedaży, dostępne będą limitowane, czerwone edycje butelek Martini Asti. Zgodnie z hasłem kampanii „No Martini No Party”, wierzymy, że nasze produkty jeszcze bardziej podkreślą wyjątkowe chwile spędzone w gronie przyjaciół i rodziny – mówi Katarzyna Galińska – Channel Manager Discounters & Convenience, Bacardi-Martini Polska.

Źródło: Bacardi-Martini Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Festiwaldruku.pl - Do zobaczenia we wrześniu
W Niemczech, które są drugim po Chinach największym rynkiem branży wystawienniczej, pierwsze wydarzenia planowane są już w czerwcu. Centrum kongresowe RAI Amsterdam jest gotowe do przeprowadzenia próbnych wydarzeń tego lata. Targi Klintex w Korei z pełnymi obostrzeniami sanitarnymi mamy już za sobą. Zwiedzający dopisali. Prace nad wrześniowym...
Opus B dla Mccormick na rynkach francuskim i brytyjskim
Agencja przygotowała wiosenną kampanię digital dla marek Ducros i Schwartz.
Komunikacja+ nawiązała współpracę z Grupą Goldenmark
Komunikacja+PR zajmie się obsługą Grupy Goldenmark – jednego z największych dystrybutorów złota i srebra lokacyjnego w Polsce.
­Jakub Zajdel na stanowisku EMEA President w Iprex
W czerwcu 2020 roku Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency, objął funkcję EMEA President w IPREX – Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR, zrzeszającej ponad 60 agencji z całego świata. Jego kadencja potrwa 2 lata, do maja 2022. Wcześniej rolę tę pełnił Harri Kammonen, Managing Director Manifesto - agencji zlokalizowanej w Helsinkach.
Kampania Depositphotos wspierająca fotografów podczas kwarantanny
Jeden z największych międzynarodowych banków zdjęć rozpoczął kampanię #LockdownArt, aby wesprzeć fotografów, którzy tworzą pomimo obecnych ograniczeń.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764