logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Opowiem ci o zbrodni”

  PR 16.10.2018, przeczytano 585 razy
ilustracjastrzałka

A+E Networks rozpoczęło kampanię reklamową 6-odcinkowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”. Program debiutuje w telewizji kryminalnej Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) w środę, 17 października o godz. 22:00. Programowi towarzyszy również książka (Kompania Mediowa) oraz  nagrana na jej podstawie seria audiobooków wydanych przez Storytel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_opowiem-ci-o-zbrodni_,379769,artykul.html

Kampania potrwa 6 tygodni i obejmuje autopromocję na antenie kanałów A+E Networks (HISTORY, Crime+Investigation Polsat, Lifetime, H2), działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), reklamę prasową w wybranych magazynach (m.in. Tele Tydzień, Tele Magazyn, VIVA, Życie na gorąco, Gala, Fakt TV), a także działania w Internecie (m.in. Google, Onet Vod.pl, Wp.pl). Za planowanie mediów odpowiadały agencje Media People oraz Uszka w barszczu. Kreację prasową przygotował Dark Crayon, a za kreację video odpowiadał Wit Dziki.

Katarzyna Bonda, Igor Brejdygant, Wojciech Chmielarz, Marta Guzowska, Małgorzata i Michał Kuźmińscy, Katarzyna Puzyńska. Autorzy literatury kryminalnej – w tym jedno pisarskie małżeństwo – i sześć wybranych przez nich prawdziwych zbrodni, którymi żyła cała Polska. Historie opisane przez wybitnych polskich autorów powieści kryminalnych stały się przyczynkiem do stworzenia dwóch seriali, opowiadających o prawdziwych zbrodniach: dokumentu telewizyjnego w telewizji Crime+Investigation Polsat i serialu audio w Storytel. W rolę lektorów czytających opowiadania wcieli się najpopularniejsi polscy aktorzy: Borys Szyc, Piotr Stramowski, Olga Bołądź, Przemek Bluszcz, Szymon Bobrowski i Mariusz Bonaszewski. Premiera pierwszych odcinków już od 17 października.

Z okazji premiery cyklu „Opowiem ci o zbrodni” Storytel Polska przygotował promocję dla użytkowników – darmowy dostęp do platformy przez 30 dni. Aby skorzystać z promocji, wystarczy wejść na www.zbrodnia.storytel.pl

Kolejne odcinki antenowe serialu „Opowiem ci o zbrodni” premierowane będą w środy o godz. 22:00 w telewizji Crime+Investigation Polsat. Kanał ten jest obecnie dostępny na ponad 100 rynkach na świecie i dociera do ponad 60 milionów gospodarstw domowych.

Źródło: A+E Networks Poland

www.aenetworks.co.uk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764