logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Otwórz się na…” dla Porty doceniona w konkursie Golden Arrow

  PR 09.07.2018, przeczytano 384 razy

Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_otworz-sie-na%E2%80%A6_-dla-porty-doceniona-w-konkursie-golden-arrow,37182,artykul.html

- Bardzo się cieszymy, że nasza kampania została uznana za jedno z najlepszych przedsięwzięć marketingowych. Celem projektu było odejście od typowo technicznej komunikacji nawiązującej stricte do produktu i postawienie na emocje, by przez ich pryzmat pokazać Porta Drzwi jako markę bliską, przyjazną i rodzinną. Kontynuujemy te działania, płynnie łącząc aspekty emocjonalne z wizerunkowymi i produktowymi, cały czas zachęcając do otwartości na nowe – mówi Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

Kampania „Otwórz się na…” wykorzystywała synergie różnych kanałów, by zachęcić Polaków do otwartości na nowe i przełamywania stereotypów. Puntem wyjścia do prowadzonych działań był raport z badań społecznych dotyczący otwartości Polaków zrealizowany wiosną 2017 r. pod mecenatem Porta Drzwi przez firmę NEUROHM Polska. Na jego bazie zainicjowana została debata w mediach dotycząca otwartości Polaków na różne dziedziny życia. Do tematu przewodniego nawiązywały także wysycone emocjami spoty reklamowe, które zachęcały do otwartości na siebie i innych, świat i możliwości, które stwarza. Na potrzeby akcji zbudowano dedykowany serwis internetowy i zmieniono sposób komunikacji w mediach społecznościowych. W kampanię promującą otwartość w różnych wymiarach zaangażowani zostali także popularni youtuberzy. Kampania Porty była ukierunkowana także na zacieśnianie partnerstw biznesowych, i to nie tylko z siecią sprzedaży. Porta w ramach przygotowanej przez CIA-Content Impact Agency strategii została m.in. pierwszym parterem strategicznym stacji HGTV, a jej produkty prezentowane były w popularnym programie wnętrzarskim jak „Domowe Rewolucje” czy też dedykowanym formacie telewizyjnym „Wielkie małe pomysły”.

Źródło: Porta Drzwi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na pamiątkę regionu Warmii i Mazur 2019
Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego zaprasza do udziału w kolejnej edycji konkursu na „Pamiątkę regionu Warmii i Mazur”. Celem konkursu jest pozyskanie pamiątki, która kojarzy się z regionem, symbolizuje jej kulturę, tradycje regionalne i zwyczaje. Do wygrania jest 5 tys. zł brutto, prace można przesyłać do końca czerwca.
Grotowski. Elementarz - Konkurs na 4 gadżety
Instytut im. Jerzego Grotowskiego ogłasza konkurs na projekt graficzny kompletu 4 gadżetów: torby, notesu, bidonu oraz ołówka, które stanowić będą spójną całość. Konkurs realizowany jest w 20. rocznicę śmierci Jerzego Grotowskiego i stanowi część projektu „Grotowski. Elementarz”, w ramach którego refleksji poddajemy najważniejsze...
Redakcja magazynu „Kalejdoskop” ogłosiła konkurs na okładkę majowego numeru. Nagrodą jest publikacja pracy oraz honorarium autorskie.
Ambasada RP w Singapurze ogłosiła otwarty konkurs na zaprojektowanie logo "Polsko-singapurskiej przyjaźni" z okazji 50. rocznicy nawiązania stosunków dyplomatycznych między Rzeczpospolitą Polską a Republiką Singapuru.
Nabór na 11. edycję Bella Skyway Festival
Już jedenasty raz z rzędu, pod koniec sierpnia, Toruń zmieni się nie do poznania za sprawą świetlnych instalacji i zjawiskowych mappingów 3D. W ramach rozpoczynającego się naboru, artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje czy interaktywne świetlne działania. Projekty można przesyłać tylko do 28 lutego 2019 roku. Więcej informacji o tegorocznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764