Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.
- Bardzo się cieszymy, że nasza kampania została uznana za jedno z najlepszych przedsięwzięć marketingowych. Celem projektu było odejście od typowo technicznej komunikacji nawiązującej stricte do produktu i postawienie na emocje, by przez ich pryzmat pokazać Porta Drzwi jako markę bliską, przyjazną i rodzinną. Kontynuujemy te działania, płynnie łącząc aspekty emocjonalne z wizerunkowymi i produktowymi, cały czas zachęcając do otwartości na nowe – mówi Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.
Kampania „Otwórz się na…” wykorzystywała synergie różnych kanałów, by zachęcić Polaków do otwartości na nowe i przełamywania stereotypów. Puntem wyjścia do prowadzonych działań był raport z badań społecznych dotyczący otwartości Polaków zrealizowany wiosną 2017 r. pod mecenatem Porta Drzwi przez firmę NEUROHM Polska. Na jego bazie zainicjowana została debata w mediach dotycząca otwartości Polaków na różne dziedziny życia. Do tematu przewodniego nawiązywały także wysycone emocjami spoty reklamowe, które zachęcały do otwartości na siebie i innych, świat i możliwości, które stwarza. Na potrzeby akcji zbudowano dedykowany serwis internetowy i zmieniono sposób komunikacji w mediach społecznościowych. W kampanię promującą otwartość w różnych wymiarach zaangażowani zostali także popularni youtuberzy. Kampania Porty była ukierunkowana także na zacieśnianie partnerstw biznesowych, i to nie tylko z siecią sprzedaży. Porta w ramach przygotowanej przez CIA-Content Impact Agency strategii została m.in. pierwszym parterem strategicznym stacji HGTV, a jej produkty prezentowane były w popularnym programie wnętrzarskim jak „Domowe Rewolucje” czy też dedykowanym formacie telewizyjnym „Wielkie małe pomysły”.
Źródło: Porta Drzwi