logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Ruszaj w miasto z Going.”

  PR 25.07.2019, przeczytano 540 razy
ilustracja

„Ruszaj w miasto” to hasło kampanii wizerunkowej promującej Going. – platformę, która agreguje najważniejsze wydarzenia kulturalne i imprezy rozrywkowe organizowane w całej Polsce. Kampania obejmuje m.in. działania w internecie i w wybranych kinach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_ruszaj-w-miasto-z-going._,383362,artykul.html

W ramach kampanii Going. prezentuje benefity swojej aplikacji mobilnej, która pozwala użytkownikom znaleźć w jednym miejscu interesujące ich imprezy, stworzyć z nich własny kalendarz oraz wygodnie, za pomocą kilku kliknięć kupić wejściówki na wybrane wydarzenia.

Na potrzeby działań promocyjnych zrealizowano 30-sekundowy spot oraz jego skróconą 15-sekundową wersję. Spot swoim klimatem nawiązuje do setek imprez, które odbywają się każdego dnia w Polsce. Obraz składa się z krótkich scen przedstawiających młodych ludzi m.in. bawiących na koncercie, na zlocie food trucków, na imprezie plenerowej czy odwiedzających wystawę. Całość spajają i nadają jej niepowtarzalnego charakteru dynamiczny utwór grający w tle oraz rytmicznie powtarzane hasło „Going”.

Spot będzie wyświetlany na platformach społecznościowych – Facebook, Instagram i YouTube, a także w kinach – m.in. podczas 19. MFF Nowe Horyzonty i w sieci Cinema City przed wybranymi pokazami przedpremierowymi dla posiadaczy Karty Mój Empik. Kampania będzie dodatkowo wspierana komunikacją w kanałach własnych.

Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu odpowiada agencja MADOGZ.

Źródło: MADOGZ

www.madogz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764