logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Śmiech to zdrowie”: Ostatni odcinek bajki Atopowi Bohaterowie

  PR 14.06.2016, przeczytano 680 razy
ilustracjastrzałka

W ramach kampanii Atopowi Bohaterowie został przygotowany ostatni odcinek bajki terapeutycznej pt. „Śmiech to zdrowie”. Emil i Emilka pokazują w nim, jak ważny jest śmiech, który powoduje, że nawet najbardziej dokuczliwa choroba nie musi wydawać się taka straszna: www.atopowibohaterowie.pl/ebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_smiech-to-zdrowie_%3A-ostatni-odcinek-bajki-atopowi-bohaterowie,28921,artykul.html

Podczas trwania kampanii zostało stworzonych pięć odcinków bajki terapeutycznej, we współpracy z autorką Roksaną Jędrzejewską Wróbel, ilustratorką Joną Jung, psychoterapeutką Martą Żysko-Pałubą oraz rodzicami małych atopików, którzy podzielili się doświadczeniami związanymi z chorobą dzieci. Innowacyjność projektu polega na odejściu od mówienia o AZS jedynie w kontekście problemów skóry, a skupieniu się również na jej psychologicznym aspekcie.

Każdy z odcinków, poprzez przygody dwóch głównych bohaterów – Emila i Emilki, opowiada o ograniczeniach związanych z AZS i sposobach radzenia sobie z negatywnymi emocjami, które mu towarzyszą. Na końcu każdej opowieści bohaterowie otrzymują wyjątkowe tarcze, które symbolizują cechę, jaką wykazały się dzieci, aby przezwyciężyć codzienne ograniczenia i swoje słabości.

Jak napisała na końcu ostatniego odcinka bajki jej autorka, Roksana Jędrzejewska Wróbel: „Teraz nasi Atopowi Bohaterowie mają już cały komplet: Tarczę Cierpliwości, Tarczę Wytrwałości, Tarczę Umiejętności, Tarczę Odwagi i Tarczę Humoru. Jeśli tylko nauczą się ich używać, tarcze pomogą im zmierzyć się z ograniczeniami, które niesie ze sobą atopowe zapalenie skóry. Dzięki tym pięciu tarczom, codziennie będą mogli nie tylko oswajać AZS, ale także czuć swoją moc. A ona jest wielka! Większa niż najbardziej dokuczliwa choroba”.

Przez cały okres trwania kampanii bajkę przeczytało swoim dzieciom około 20 tys. osób. W ramach akcji wokół tematu AZS powstała aktywna i zaangażowana społeczność, złożona z ponad 12 tys. rodziców i opiekunów chorych dzieci. Dzięki wsparciu i interakcji rodzice odważyli się mówić głośno o chorobie i o tym, jaki radzić sobie z psychiką małego atopika.

Realizowane w ramach kampanii aktywności, sprowokowały ponadto społeczną dyskusję w mediach, wokół choroby i nietolerancji wobec chorych na AZS dzieci.

Organizatorem kampanii „Atopowi Bohaterowie” jest marka Emolium, dla której ważna jest poprawa komfortu życia osób z przykrymi dolegliwościami skórnymi, w tym m.in. AZS. Partnerami akcji są: Instytut Matki i Dziecka, Polskie Towarzystwo Dermatologiczne oraz Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Źródło: Sanofi–Aventis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764