logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania „Spełnione Toasty” - Alkoholizm Kobiet

  PR 09.12.2021, przeczytano 487 razy
ilustracja

Za zdrowie Pań, Po maluchu i Rozchodniaczek — to popularne toasty oraz rozdziały nowej kampanii społecznej przygotowanej przez agencję Chromatique. Kampania traktuje o skomplikowanej relacji kobiet i alkoholu, poruszając temat z wielu różnych stron.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-_spelnione-toasty_---alkoholizm-kobiet,394066,artykul.html

Koncepcja kreatywna oparta na toastach zwyciężyła w przetargu, dając platformę do działań edukacyjnych i informacyjnych.

- Picie kobiet to ciągle temat tabu. Nie wszyscy wiedzą, że alkohol silniej oddziałuje na organizmy kobiet niż mężczyzn, że musimy być bardziej czujne - jak dużo i jak często pijemy. Tracimy zdrowie szybciej a społeczne skutki uzależnienia są dla nas tragiczniejsze - mówi Ewa Lach-Moore, Head of strategy agencji Chromatique. Ta kampania ma odczarować myślenie o problemach z alkoholem jako o sprawie wyłącznie "męskiej".

Ambasadorkami akcji zostały Dorota Wellman, Natalia Kukulska i Paulina Jeżyna-Sykut. Każda z Pań opowiada o problemie z innej strony. Poruszane kwestie to zdrowie, społeczne konsekwencje nadużywania alkoholu  oraz spożywanie alkoholu w czasie ciąży.

Na potrzebę kampanii powstały spoty odpowiadające każdemu z toastów, emitowane w TV, na platformach społecznościowych YouTube oraz Facebook, w kanałach VOD. Prowadzone są regularne działania w social mediach oraz kampania programatyczna. Uzupełnieniem kampanii jest seria spotkań z ekspertami na temat różnych aspektów relacji kobiet z alkoholem, których prowadzącą jest Natalia "Nishka" Tur. Oprócz materiałów wideo powstały reklamy radiowe, nośniki OOH, reklamy w prasie i materiały edukacyjne oraz informacyjne. Całą kampanię wsparły też instagramowe influencerki, których rolą jest dystrybucja treści edukacyjnych, które znaleźć można również na stronie spelnionetoasty.pl

Kampania finansowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego i jest kontynuacją poprzedniej kampanii społecznej realizowanej również przez agencję Chromatique.

Źródło: Chromatique

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Otomoto. Prowadzi do satysfakcji” – nowe pozycjonowanie i kampania od Saatchi & Saatchi
Wystartowała kampania reklamowa OTOMOTO, inaugurująca nowe pozycjonowanie marki, którą przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.
HP zmienia reguły tradycyjnej produkcji część metalowych 3D z nowym urządzeniem Metal Jet S100
Podczas 2022 International Manufacturing Technology Show (IMTS), HP Inc. ogłosiło dostępność rozwiązania Metal Jet S100. Wspierając tworzenie innowacyjnych projektów i produktów oraz drukując cyfrowo na masową skalę części wysokiej jakości, rozwiązanie HP Metal Jet S100 pomaga skalować masową produkcję części metalowych w 3D.
Queris rozwija komunikację i zmienia stronę internetową
Polski producent nowoczesnych systemów IT dla produkcji zaprezentował odświeżoną stronę internetową. Zmiana ma na celu dostosowanie serwisu do wciąż poszerzanej oferty firmy i lepszą komunikację z odbiorcami marki.
Lidl Polska zachęca klientów do niemarnowania żywności
Lidl Polska rozpoczął drugą edycję kampanii „Sztuka niemarnowania”. Sieć od marca 2020 roku uratowała przed zmarnowaniem 128 251 kg żywności o łącznej wartości 2 123 320 zł. Teraz, na problem marnowania zwraca uwagę klientów. Partnerami akcji są Caritas Polska oraz Federacja Polskich Banków Żywności.
Okrągłe, miękkie, wrażliwe? Delikatne, kształtne, średniego rozmiaru? A może drobne, sterczące piłeczki? Jakie trzy słowa najlepiej opisują Twoje piersi?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764