logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia” realizowana przez Procontent

  PR 26.07.2021, przeczytano 645 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia”. Przez cztery miesiące, od czerwca do września, mieszkańcy 23 polskich miast mogą bezpłatnie wykonać badania profilaktyczne. Realizacją akcji zajmuje się agencja Procontent Communication na zlecenie Zentiva Polska – organizatora kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_zentiva-%E2%80%93-zmieniamy-przyzwyczajenia_-realizowana-przez-procontent,392410,artykul.html

Kampania firmy Zentiva Polska odpowiada na potrzebę powrotu Polaków do regularnych badań i wizyt lekarskich, których częstotliwość w czasie pandemii bardzo się zmniejszyła. Z badania opinii publicznej przeprowadzonego w ramach akcji wynika, że co trzeci Polak nie wykonał w ciągu ostatnich 6 miesięcy żadnych badań profilaktycznych[1], a ponad połowa badanych (52%) odpowiedziała, że pandemia COVID-19 wpłynęła na zmniejszenie częstotliwości przeprowadzania badań[1].

– Poprzez nasze działania zachęcamy Polaków do powrotu do realizacji badań profilaktycznych, edukujemy w zakresie chorób kardiologicznych, urologicznych, reumatologicznych i neurlogicznych, a także chcemy przełamać stereotypy dotyczące chorób wstydliwych, takich jak: nietrzymanie moczu czy choroby Alzheimera. Do końca września odwiedzimy 23 miasta w Polsce. Nasze aktywności można śledzić na stronie zmieniamyprzyzwyczajenia.pl wraz z dostępną mapką lokalizacji na najbliższe destynacje naszego mobilnego punktu diagnostycznego – komentuje Zofia Kurek-Maciejewicz, Head of Communications Zentiva Polska.

Pacjenci w mobilnym punkcie diagnostycznym mogą bezpłatnie wykonać badania takie jak m.in.: pomiar ciśnienia, EKG serca, saturację krwi, a także analizę składu masy ciała. W busie dyżuruje lekarz specjalista, a same badania wykonywane są przez wykwalifikowany personel medyczny. Każdy miesiąc akcji poświęcony jest innym obszarom leczniczym, czerwiec był poświęcony kardiologii, lipiec – urologii, sierpień – reumatologii, a wrzesień – chorobie Alzheimera.

Nad przebiegiem akcji czuwa Rada Ekspertów w składzie:

  • prof. dr hab. n. med. Maciej Banach – Prezes Polskiego Towarzystwa Lipidologicznego
  • prof. dr hab. n. med. Ewa Barcz – Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
  • prof. dr hab. n. med. Piotr Chłosta – kierownik Katedry i Kliniki Urologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, prezes Polskiego Towarzystwa Urologicznego
  • prof. dr hab. n. med. Tomasz Gabryelewicz – kierownik Oddziału Alzheimerowskiego Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie, Prezes Polskiego Towarzystwa Alzheimerowskiego
  • prof. dr hab. n. med. Piotr Jankowski – Instytut Kardiologii, Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
  • prof. dr hab. n. med. Piotr Wiland – kierownik katedry i Kliniki Reumatologii i Chorób Wewnętrznych Uniwersytetu Medycznego i USK we Wrocławiu
  • dr n. med. Anna Barczak – specjalista psychologii klinicznej, Oddział Alzheimerowski, Klinika Neurologii, Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie, Vice-Prezes Polskiego Towarzystwa Alzheimerowskiego
  • dr n. med. Maria Rell-Bakalarska – specjalistka w zakresie reumatologii

– Współpraca naszej agencji i firmy Zentiva to szansa i wyzwanie, którego nie baliśmy się podjąć. Procontent od wielu lat prowadzi wiele kampanii w obszarze zdrowia. Cieszymy się,
ze współpracy przy kampanii „Zentiva-Zmieniamy Przyzwyczajenia” oraz możliwości przyczynienia się do zwiększenia świadomości i zmiany nawyków Polaków dotyczących badań profilaktycznych. To kolejna kampania w ramach szerszych działań korporacyjnych realizowanych dla Zentivy –
komentuje Iwona Kubicz, Managing Director Procontent Communication.

Procontent odpowiada za koordynację wszystkich działań w ramach kampanii m.in. organizację mobilnego punktu, obsługę biura prasowego, współpracę z miastami, logistykę akcji, organizację webinarów edukacyjnych i współpracę z ekspertami.

ilustracjastrzałka

Źródło: Procontent

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie zrealizowane w dniach 06.05-07.05.2021 metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel, na reprezentatywnej grupie Polaków.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764