logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia” realizowana przez Procontent

  PR 26.07.2021, przeczytano 647 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia”. Przez cztery miesiące, od czerwca do września, mieszkańcy 23 polskich miast mogą bezpłatnie wykonać badania profilaktyczne. Realizacją akcji zajmuje się agencja Procontent Communication na zlecenie Zentiva Polska – organizatora kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_zentiva-%E2%80%93-zmieniamy-przyzwyczajenia_-realizowana-przez-procontent,392410,artykul.html

Kampania firmy Zentiva Polska odpowiada na potrzebę powrotu Polaków do regularnych badań i wizyt lekarskich, których częstotliwość w czasie pandemii bardzo się zmniejszyła. Z badania opinii publicznej przeprowadzonego w ramach akcji wynika, że co trzeci Polak nie wykonał w ciągu ostatnich 6 miesięcy żadnych badań profilaktycznych[1], a ponad połowa badanych (52%) odpowiedziała, że pandemia COVID-19 wpłynęła na zmniejszenie częstotliwości przeprowadzania badań[1].

– Poprzez nasze działania zachęcamy Polaków do powrotu do realizacji badań profilaktycznych, edukujemy w zakresie chorób kardiologicznych, urologicznych, reumatologicznych i neurlogicznych, a także chcemy przełamać stereotypy dotyczące chorób wstydliwych, takich jak: nietrzymanie moczu czy choroby Alzheimera. Do końca września odwiedzimy 23 miasta w Polsce. Nasze aktywności można śledzić na stronie zmieniamyprzyzwyczajenia.pl wraz z dostępną mapką lokalizacji na najbliższe destynacje naszego mobilnego punktu diagnostycznego – komentuje Zofia Kurek-Maciejewicz, Head of Communications Zentiva Polska.

Pacjenci w mobilnym punkcie diagnostycznym mogą bezpłatnie wykonać badania takie jak m.in.: pomiar ciśnienia, EKG serca, saturację krwi, a także analizę składu masy ciała. W busie dyżuruje lekarz specjalista, a same badania wykonywane są przez wykwalifikowany personel medyczny. Każdy miesiąc akcji poświęcony jest innym obszarom leczniczym, czerwiec był poświęcony kardiologii, lipiec – urologii, sierpień – reumatologii, a wrzesień – chorobie Alzheimera.

Nad przebiegiem akcji czuwa Rada Ekspertów w składzie:

  • prof. dr hab. n. med. Maciej Banach – Prezes Polskiego Towarzystwa Lipidologicznego
  • prof. dr hab. n. med. Ewa Barcz – Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
  • prof. dr hab. n. med. Piotr Chłosta – kierownik Katedry i Kliniki Urologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, prezes Polskiego Towarzystwa Urologicznego
  • prof. dr hab. n. med. Tomasz Gabryelewicz – kierownik Oddziału Alzheimerowskiego Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie, Prezes Polskiego Towarzystwa Alzheimerowskiego
  • prof. dr hab. n. med. Piotr Jankowski – Instytut Kardiologii, Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
  • prof. dr hab. n. med. Piotr Wiland – kierownik katedry i Kliniki Reumatologii i Chorób Wewnętrznych Uniwersytetu Medycznego i USK we Wrocławiu
  • dr n. med. Anna Barczak – specjalista psychologii klinicznej, Oddział Alzheimerowski, Klinika Neurologii, Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie, Vice-Prezes Polskiego Towarzystwa Alzheimerowskiego
  • dr n. med. Maria Rell-Bakalarska – specjalistka w zakresie reumatologii

– Współpraca naszej agencji i firmy Zentiva to szansa i wyzwanie, którego nie baliśmy się podjąć. Procontent od wielu lat prowadzi wiele kampanii w obszarze zdrowia. Cieszymy się,
ze współpracy przy kampanii „Zentiva-Zmieniamy Przyzwyczajenia” oraz możliwości przyczynienia się do zwiększenia świadomości i zmiany nawyków Polaków dotyczących badań profilaktycznych. To kolejna kampania w ramach szerszych działań korporacyjnych realizowanych dla Zentivy –
komentuje Iwona Kubicz, Managing Director Procontent Communication.

Procontent odpowiada za koordynację wszystkich działań w ramach kampanii m.in. organizację mobilnego punktu, obsługę biura prasowego, współpracę z miastami, logistykę akcji, organizację webinarów edukacyjnych i współpracę z ekspertami.

ilustracjastrzałka

Źródło: Procontent

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie zrealizowane w dniach 06.05-07.05.2021 metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel, na reprezentatywnej grupie Polaków.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764