logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia” realizowana przez Procontent

  PR 26.07.2021, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia”. Przez cztery miesiące, od czerwca do września, mieszkańcy 23 polskich miast mogą bezpłatnie wykonać badania profilaktyczne. Realizacją akcji zajmuje się agencja Procontent Communication na zlecenie Zentiva Polska – organizatora kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_zentiva-%E2%80%93-zmieniamy-przyzwyczajenia_-realizowana-przez-procontent,392410,artykul.html

Kampania firmy Zentiva Polska odpowiada na potrzebę powrotu Polaków do regularnych badań i wizyt lekarskich, których częstotliwość w czasie pandemii bardzo się zmniejszyła. Z badania opinii publicznej przeprowadzonego w ramach akcji wynika, że co trzeci Polak nie wykonał w ciągu ostatnich 6 miesięcy żadnych badań profilaktycznych[1], a ponad połowa badanych (52%) odpowiedziała, że pandemia COVID-19 wpłynęła na zmniejszenie częstotliwości przeprowadzania badań[1].

– Poprzez nasze działania zachęcamy Polaków do powrotu do realizacji badań profilaktycznych, edukujemy w zakresie chorób kardiologicznych, urologicznych, reumatologicznych i neurlogicznych, a także chcemy przełamać stereotypy dotyczące chorób wstydliwych, takich jak: nietrzymanie moczu czy choroby Alzheimera. Do końca września odwiedzimy 23 miasta w Polsce. Nasze aktywności można śledzić na stronie zmieniamyprzyzwyczajenia.pl wraz z dostępną mapką lokalizacji na najbliższe destynacje naszego mobilnego punktu diagnostycznego – komentuje Zofia Kurek-Maciejewicz, Head of Communications Zentiva Polska.

Pacjenci w mobilnym punkcie diagnostycznym mogą bezpłatnie wykonać badania takie jak m.in.: pomiar ciśnienia, EKG serca, saturację krwi, a także analizę składu masy ciała. W busie dyżuruje lekarz specjalista, a same badania wykonywane są przez wykwalifikowany personel medyczny. Każdy miesiąc akcji poświęcony jest innym obszarom leczniczym, czerwiec był poświęcony kardiologii, lipiec – urologii, sierpień – reumatologii, a wrzesień – chorobie Alzheimera.

Nad przebiegiem akcji czuwa Rada Ekspertów w składzie:

  • prof. dr hab. n. med. Maciej Banach – Prezes Polskiego Towarzystwa Lipidologicznego
  • prof. dr hab. n. med. Ewa Barcz – Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
  • prof. dr hab. n. med. Piotr Chłosta – kierownik Katedry i Kliniki Urologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, prezes Polskiego Towarzystwa Urologicznego
  • prof. dr hab. n. med. Tomasz Gabryelewicz – kierownik Oddziału Alzheimerowskiego Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie, Prezes Polskiego Towarzystwa Alzheimerowskiego
  • prof. dr hab. n. med. Piotr Jankowski – Instytut Kardiologii, Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
  • prof. dr hab. n. med. Piotr Wiland – kierownik katedry i Kliniki Reumatologii i Chorób Wewnętrznych Uniwersytetu Medycznego i USK we Wrocławiu
  • dr n. med. Anna Barczak – specjalista psychologii klinicznej, Oddział Alzheimerowski, Klinika Neurologii, Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie, Vice-Prezes Polskiego Towarzystwa Alzheimerowskiego
  • dr n. med. Maria Rell-Bakalarska – specjalistka w zakresie reumatologii

– Współpraca naszej agencji i firmy Zentiva to szansa i wyzwanie, którego nie baliśmy się podjąć. Procontent od wielu lat prowadzi wiele kampanii w obszarze zdrowia. Cieszymy się,
ze współpracy przy kampanii „Zentiva-Zmieniamy Przyzwyczajenia” oraz możliwości przyczynienia się do zwiększenia świadomości i zmiany nawyków Polaków dotyczących badań profilaktycznych. To kolejna kampania w ramach szerszych działań korporacyjnych realizowanych dla Zentivy –
komentuje Iwona Kubicz, Managing Director Procontent Communication.

Procontent odpowiada za koordynację wszystkich działań w ramach kampanii m.in. organizację mobilnego punktu, obsługę biura prasowego, współpracę z miastami, logistykę akcji, organizację webinarów edukacyjnych i współpracę z ekspertami.

ilustracjastrzałka

Źródło: Procontent

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie zrealizowane w dniach 06.05-07.05.2021 metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel, na reprezentatywnej grupie Polaków.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
16 i 17 września w odbyła się kolejna edycja Kongresu PR. W rzeszowskim Hotelu Bristol spotkało się ponad 200 specjalistów branży: przedstawicieli firm, agencji public relations oraz organizacji pozarządowych. W trakcie tegorocznej edycji nie zabrakło tematów związanych z digital PR-em, hejtem oraz e-kryzysami.
Opus B rozpoczyna współpracę z marką Ariston
„Komfort na Twoich warunkach” – wystartowała kampania wizerunkowa Ariston – producenta m.in. kotłów gazowych i pomp ciepła.
We wrześniu IAB Europe organizuje serię stacjonarnych i wirtualnych wydarzeń, których celem jest przybliżenie i omówienie roli zaufania i transparentności w branży reklamy cyfrowej.
Opus B i Timecode Akcja Animacja
16 września ruszyła 4. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem Animacja dla Planety, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production, Opus B został partnerem kreatywnym wydarzenia.
24 września, z okazji Światowego Dnia Działania odbędzie się konferencja inaugurująca kampanię edukacyjną Dobre Cele, zwiększającą znajomość Celów Zrównoważonego Rozwoju wśród konsumentów. Wydarzenie organizuje CSR Consulting, inicjator Kampanii 17 Celów. O tym, jak skutecznie edukować konsumentów, opowiedzą przedstawiciele firm...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764