logo
WIADOMOŚCI

Kampania „Znajdź Agenta” Ergo Hestii

Mateusz Zawiślak  PR 13.10.2017, przeczytano 211 razy

ERGO Hestia przez ostatni miesiąc promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2017. Kampania „Znajdź Agenta” pokazała, że internetowa promocja punktów sprzedaży ubezpieczeń, w których czekają wyróżnieni pośrednicy, może przełożyć się na zwiększenie zainteresowania wizytą u wybranego agenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_znajdz-agenta_-ergo-hestii,34096,artykul.html

Nagrodą tegorocznej edycji Znaku Jakości ERGO Hestii była m.in. kampania internetowa „Znajdź Agenta” prowadzona od 4 września do 11 października. Spoty promujące konkretnych agentów obejrzało 9,5 mln osób. Dzięki geotargetingowi dowiedzieli się oni, gdzie szukać pośredników ubezpieczeniowych wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii w swojej okolicy.

Założeniem ERGO Hestii była promocja agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline) i zostało pierwszym towarzystwem ubezpieczeń, które na taką skalę promowało agentów ubezpieczeniowych w ich regionach.

- W tegorocznej edycji Znaku Jakości ERGO Hestii dla nagrodzonych agentów i ich punktów sprzedaży przygotowaliśmy oryginalną nagrodę w postaci spotów reklamowych online – mówi Małgorzata Sztabińska dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii. - Nawyki zakupowe naszych klientów się zmieniają a rozwój technologii sprawia, że coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych i tam poszukuje informacji o produktach. W internecie rozpoczyna się większość procesów sprzedażowych, dlatego kampania online, dedykowana poszczególnym agentom, okazała się doskonałym pomysłem – podsumowuje Małgorzata Sztabińska.

Filmy promujące agentów przykuły uwagę odbiorców: ponad 7 mln wyświetleń na Facebooku i ponad 2 mln odsłon banerów reklamowych online. To m.in. efekt intrygującej kreacji.

Źródło: Grupa ERGO Hestia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 145 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone