logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Znajdź Agenta” Ergo Hestii

  PR 13.10.2017, przeczytano 618 razy

ERGO Hestia przez ostatni miesiąc promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2017. Kampania „Znajdź Agenta” pokazała, że internetowa promocja punktów sprzedaży ubezpieczeń, w których czekają wyróżnieni pośrednicy, może przełożyć się na zwiększenie zainteresowania wizytą u wybranego agenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_znajdz-agenta_-ergo-hestii,34096,artykul.html

Nagrodą tegorocznej edycji Znaku Jakości ERGO Hestii była m.in. kampania internetowa „Znajdź Agenta” prowadzona od 4 września do 11 października. Spoty promujące konkretnych agentów obejrzało 9,5 mln osób. Dzięki geotargetingowi dowiedzieli się oni, gdzie szukać pośredników ubezpieczeniowych wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii w swojej okolicy.

Założeniem ERGO Hestii była promocja agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline) i zostało pierwszym towarzystwem ubezpieczeń, które na taką skalę promowało agentów ubezpieczeniowych w ich regionach.

- W tegorocznej edycji Znaku Jakości ERGO Hestii dla nagrodzonych agentów i ich punktów sprzedaży przygotowaliśmy oryginalną nagrodę w postaci spotów reklamowych online – mówi Małgorzata Sztabińska dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii. - Nawyki zakupowe naszych klientów się zmieniają a rozwój technologii sprawia, że coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych i tam poszukuje informacji o produktach. W internecie rozpoczyna się większość procesów sprzedażowych, dlatego kampania online, dedykowana poszczególnym agentom, okazała się doskonałym pomysłem – podsumowuje Małgorzata Sztabińska.

Filmy promujące agentów przykuły uwagę odbiorców: ponad 7 mln wyświetleń na Facebooku i ponad 2 mln odsłon banerów reklamowych online. To m.in. efekt intrygującej kreacji.

Źródło: Grupa ERGO Hestia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764