WIADOMOŚCI

Kampania „Znajdź Agenta” Ergo Hestii

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 13.10.2017, przeczytano 130 razy

ERGO Hestia przez ostatni miesiąc promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2017. Kampania „Znajdź Agenta” pokazała, że internetowa promocja punktów sprzedaży ubezpieczeń, w których czekają wyróżnieni pośrednicy, może przełożyć się na zwiększenie zainteresowania wizytą u wybranego agenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_znajdz-agenta_-ergo-hestii,34096,artykul.html

Nagrodą tegorocznej edycji Znaku Jakości ERGO Hestii była m.in. kampania internetowa „Znajdź Agenta” prowadzona od 4 września do 11 października. Spoty promujące konkretnych agentów obejrzało 9,5 mln osób. Dzięki geotargetingowi dowiedzieli się oni, gdzie szukać pośredników ubezpieczeniowych wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii w swojej okolicy.

Założeniem ERGO Hestii była promocja agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline) i zostało pierwszym towarzystwem ubezpieczeń, które na taką skalę promowało agentów ubezpieczeniowych w ich regionach.

- W tegorocznej edycji Znaku Jakości ERGO Hestii dla nagrodzonych agentów i ich punktów sprzedaży przygotowaliśmy oryginalną nagrodę w postaci spotów reklamowych online – mówi Małgorzata Sztabińska dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii. - Nawyki zakupowe naszych klientów się zmieniają a rozwój technologii sprawia, że coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych i tam poszukuje informacji o produktach. W internecie rozpoczyna się większość procesów sprzedażowych, dlatego kampania online, dedykowana poszczególnym agentom, okazała się doskonałym pomysłem – podsumowuje Małgorzata Sztabińska.

Filmy promujące agentów przykuły uwagę odbiorców: ponad 7 mln wyświetleń na Facebooku i ponad 2 mln odsłon banerów reklamowych online. To m.in. efekt intrygującej kreacji.

Źródło: Grupa ERGO Hestia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
poniedziałek 23.10.2017, 115 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone