logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły

  PR 12.08.2022, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-aldi%3A-coski-ida-do-szkoly,396893,artykul.html

Celem kampanii jest poinformowanie klientów o szerokiej i atrakcyjnej ofercie artykułów szkolnych oraz podkreślenie, że w ALDI jest wszystko, co potrzebne do szkoły – w dobrej jakości i najlepszych cenach.

Tym razem komunikacja została wzbogacona o brand heroes – drużynę królików „COŚków”: Ryśka, Zośkę, Tośkę, Stefka i Tymka. Każdy z nich jest trochę inny, każdy ma swój talent i osobowość, ale łączy je jedno: są wszędobylskie, ciekawskie, nieznośne i bardzo chętne do testowania wszystkiego, co wpadnie im w łapki. Od zabawek, przez gry, ubrania, po sprzęty. Do nauki i do zabawy.

Z badań wynika, że dzieci nie tylko uczestniczą w zakupach, ale także współdecydują, co trafia do koszyka. Dotyczy to w 90% ubrań, a w 89% artykułów szkolnych. Dlatego naszym celem było stworzenie komunikacji atrakcyjnej nie tylko dla rodziców, ale również dla dzieci. Stąd pomysł na stworzenie brand heroes - tłumaczy Monika Skalska, Account Director w Opus B (1).

„COŚki” są autorskim projektem zespołu Opus B.

Kampania taktyczna back to school obejmie TV, OOH, online (video, social media, www, display), materiały POS.

Źródło: Opus B

Dodatkowe informacje:

(1) źródło: Deloitte, 2019

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764