logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Apartamentów Opacka z podwójnym wyróżnieniem w konkursie Kreatura 2022

  PR 08.12.2022, przeczytano 362 razy
ilustracjastrzałka

Kampania Apartamentów Opacka w Gdańsku Oliwie opracowana przez agencję Communication Unlimited dla firmy Invest Komfort otrzymała dwa wyróżnienia w konkursie Kreatura, który od ponad 25 lat nagradza niezależne myślenie, nowatorskie i oryginalne projekty marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-apartamentow-opacka-z-podwojnym-wyroznieniem-w-konkursie-kreatura-2022,398281,artykul.html

Kampania prowadzona pod hasłem: „Czas tworzy wartość” przedstawia cztery portrety: kobiety, mężczyzny, chłopca oraz psa, odwołując się stylistycznie do malarstwa XVII wieku. Ich zadaniem jest połączenie przeszłości z teraźniejszością, oddanie klimatu nowoczesnych apartamentów wkomponowanych w historyczne otoczenie. Dlatego każda z postaci na portretach, obok typowej dla baroku stylizacji, posiada współczesny rekwizyt: szminkę, kij do golfa, bezprzewodową słuchawkę.

Kampania Apartamentów Opacka otrzymała wyróżnienie w dwóch kategoriach: kostiumy oraz fotografia.

Kostiumy inspirowane modą XVII wieku zostały przygotowane przez Katarzynę Lewińską, światowej sławy kostiumografkę filmową, która ma na koncie współpracę z m.in. z Andrzejem Wajdą, Agnieszką Holland, Katarzyną Adamik czy Małgorzatą Szumowską. Piękne fotografie inspirowane barokowym malarstwem niderlandzkim wykonał legendarny portrecista Jacek Poremba. Prace nad projektem dokumentował znany reżyser Maciej Puczyński, którego film był częścią kampanii. Do współpracy zaproszono również ekspertów z gdańskiego oddziału Muzeum Narodowego.

- Tak wyjątkowy projekt, jak „Opacka” zasługuje na współpracę z najwyższej klasy twórcami. Dlatego do pracy przy tworzeniu kampanii zaprosiliśmy znanych i cenionych artystów. Kampania wzbudziła ogromne zainteresowanie mediów i klientów. Ponadto wielu ekspertów widzi w niej „game changer’a” w komunikacji nieruchomości w Polsce - zauważa Norbert Miętki, koordynator kampanii ze strony dewelopera Invest Komfort.

- Pracując nad kampanią dla Apartamentów Opacka, sięgnęliśmy po rozwiązania ze świata kultury remiksu. Tu dziedzictwo XVII wieku płynnie przenika się ze współczesnością, tworząc atrakcyjną, intrygującą całość. Osiągnięcie takiego efektu tylko pozornie jest proste. Portrety czasów baroku cechują się niezwykle subtelną grą światła i cienia, a stroje wyróżniają się finezją detalu. Zaangażowanie Kasi i Jacka do tego projektu było dla mnie priorytetem - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny i partner w agencji Communication Unlimited.

Kampania była obecna w kanałach digital, w mediach społecznościowych, prasie, TV oraz na nośnikach outdoor. Specjalnie na potrzeby kampanii utworzono stronę internetową www.opacka-oliwa.pl

Communication Unlimited współpracuje z Invest Komfortem od 2020 roku, odpowiadając za strategię oraz kreację działań marketingowych.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Papaya New Directors - 10 edycja konkursu dla młodych twórców
Rusza dziesiąta edycja konkursu dla młodych twórców i twórczyń Papaya New Directors, do tej pory znanego jako Papaya Young Directors. Przez 9 lat konkurs połączony z programem mentoringowym ewoluował do całorocznej, międzynarodowej inicjatywy, stając się jednym z najważniejszych tego typu projektów branżowych w kraju.
IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764