logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Apartamentów Opacka z podwójnym wyróżnieniem w konkursie Kreatura 2022

  PR 08.12.2022, przeczytano 1066 razy
ilustracjastrzałka

Kampania Apartamentów Opacka w Gdańsku Oliwie opracowana przez agencję Communication Unlimited dla firmy Invest Komfort otrzymała dwa wyróżnienia w konkursie Kreatura, który od ponad 25 lat nagradza niezależne myślenie, nowatorskie i oryginalne projekty marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-apartamentow-opacka-z-podwojnym-wyroznieniem-w-konkursie-kreatura-2022,398281,artykul.html

Kampania prowadzona pod hasłem: „Czas tworzy wartość” przedstawia cztery portrety: kobiety, mężczyzny, chłopca oraz psa, odwołując się stylistycznie do malarstwa XVII wieku. Ich zadaniem jest połączenie przeszłości z teraźniejszością, oddanie klimatu nowoczesnych apartamentów wkomponowanych w historyczne otoczenie. Dlatego każda z postaci na portretach, obok typowej dla baroku stylizacji, posiada współczesny rekwizyt: szminkę, kij do golfa, bezprzewodową słuchawkę.

Kampania Apartamentów Opacka otrzymała wyróżnienie w dwóch kategoriach: kostiumy oraz fotografia.

Kostiumy inspirowane modą XVII wieku zostały przygotowane przez Katarzynę Lewińską, światowej sławy kostiumografkę filmową, która ma na koncie współpracę z m.in. z Andrzejem Wajdą, Agnieszką Holland, Katarzyną Adamik czy Małgorzatą Szumowską. Piękne fotografie inspirowane barokowym malarstwem niderlandzkim wykonał legendarny portrecista Jacek Poremba. Prace nad projektem dokumentował znany reżyser Maciej Puczyński, którego film był częścią kampanii. Do współpracy zaproszono również ekspertów z gdańskiego oddziału Muzeum Narodowego.

- Tak wyjątkowy projekt, jak „Opacka” zasługuje na współpracę z najwyższej klasy twórcami. Dlatego do pracy przy tworzeniu kampanii zaprosiliśmy znanych i cenionych artystów. Kampania wzbudziła ogromne zainteresowanie mediów i klientów. Ponadto wielu ekspertów widzi w niej „game changer’a” w komunikacji nieruchomości w Polsce - zauważa Norbert Miętki, koordynator kampanii ze strony dewelopera Invest Komfort.

- Pracując nad kampanią dla Apartamentów Opacka, sięgnęliśmy po rozwiązania ze świata kultury remiksu. Tu dziedzictwo XVII wieku płynnie przenika się ze współczesnością, tworząc atrakcyjną, intrygującą całość. Osiągnięcie takiego efektu tylko pozornie jest proste. Portrety czasów baroku cechują się niezwykle subtelną grą światła i cienia, a stroje wyróżniają się finezją detalu. Zaangażowanie Kasi i Jacka do tego projektu było dla mnie priorytetem - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny i partner w agencji Communication Unlimited.

Kampania była obecna w kanałach digital, w mediach społecznościowych, prasie, TV oraz na nośnikach outdoor. Specjalnie na potrzeby kampanii utworzono stronę internetową www.opacka-oliwa.pl

Communication Unlimited współpracuje z Invest Komfortem od 2020 roku, odpowiadając za strategię oraz kreację działań marketingowych.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764