logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania aplikacji Jush

  PR 13.06.2022, przeczytano 999 razy
ilustracjastrzałka

Aplikacja Jush ruszyła z kampanią promującą nową funkcjonalność dostępną na razie w Warszawie - dowóz zakupów nie tylko pod wskazany adres, ale również do parków i na plaże. W tym celu twórcy usługi z Lite e-Commerce stworzyli „wirtualne punkty odbioru”, gdzie klienci będą mogli odebrać swoje zakupy. Na nowych i dotychczasowych klientów czeka również specjalna promocja, dzięki której w wakacje mogą zaoszczędzić nawet 600 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-aplikacji-jush,396238,artykul.html

Nowa wakacyjna opcja pojawiła się w aplikacji na początku czerwca i działa na razie tylko w Warszawie. Zakupy będzie można zamówić do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych stolicy, takich jak parki i plaże. Z usługi będzie można skorzystać między innymi na Polach Mokotowskich, Plaży Poniatówka czy w Parku Skaryszewskim. Aplikacja wskaże użytkownikowi, gdzie może odebrać zamówienie dostarczone przez kuriera.

- Od samego początku działania Jush niezwykle istotne jest dla nas wsłuchiwanie się w głos naszych użytkowników i odpowiadanie na ich potrzeby. Wraz z nadejściem lata wyszliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom i wprowadziliśmy nową funkcjonalność. Latem będziemy docierać nie tylko do domów i biur, ale również tam gdzie w wakacje spędzają oni swój wolny czas. W ten sposób chcemy umilić im odpoczynek i dać więcej czasu na spędzenie go z rodziną czy przyjaciółmi  - mówi Feym Fliegner, CMPO Lite e-Commerce.

Aplikacja Jush promuje nową usługę poprzez kampanię OOH  “Latem dowozimy też w plener” w Warszawie. Na nośnikach odnajdziemy wakacyjne scenki zachęcające do skorzystania z usług ekspresowych zakupów online. Nie tylko w domu czy w biurze, ale również podczas wypoczynku na łonie natury. W kreacji wykorzystano charakterystyczną dla marki kolorystykę i inspirowane komiksami ilustracje, a całości dopełniają bohaterowie cieszący się słonecznymi dniami np. podczas grilla czy na huśtawce.

Warszawiacy promocyjne billboardy oraz citylighty spotkają podczas wyprawy do swoich ulubionych wakacyjnych miejsc. Każdy z wykorzystanych nośników zawisł bowiem w pobliżu punktu, w których mieszkańcy stolicy będą mogli skorzystać z nowej funkcjonalności podczas letniego odpoczynku w mieście. Jak tłumaczą twórcy aplikacji, chcą być oni blisko swoich klientów i wszędzie tam gdzie spędzają oni swój wolny czas.

Usługa na starcie jest dostępna w takich miejscach jak:

  • Pola Mokotowskie;
  • Park Skaryszewski;
  • Plaża Poniatówka;
  • Plaża Saska;
  • Bulwary Wiślane
  • Łazienki Królewskie i Agrykola

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL, a zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith. Lite e-Commerce zapowiada, że w trakcie lata warto rozglądać się po Warszawie. Startup bowiem nawiązał współpracę z dwójką warszawskich artystek, a jej efekt będzie widoczny już w lipcu.

ilustracjastrzałka

Nawet 600 zł na lato – nowa promocja w aplikacji Jush

Lite e-Commerce wraz z nadejściem lata wystartował z promocją dla nowych, jak i stałych użytkowników usługi. W jej ramach każda osoba korzystająca z aplikacji, dostanie w czerwcu, lipcu i sierpniu nawet  po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu. Łącznie więc na zakupach w Jushu będzie można oszczędzić nawet aż 600 zł. W każdym z trzech letnich miesięcy na użytkowników będzie czekać po 10 kuponów po 10 zł na zamówienia powyżej 35 zł oraz 5 kuponów po 20 zł na zamówienia powyżej 50 zł. Przy zakupach powyżej 35 zł klienci zyskują  również darmową dostawę. Niewykorzystane kupony nie przechodzą na kolejny miesiąc. Akcja promocyjna obowiązuje do 31.08.2022 r. do godziny 22:59.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lite e-Commerce Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764