logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania aplikacji Peopay Kids w Top 5 Multiscreen Excellence YT Works Awards

  PR 29.10.2021, przeczytano 739 razy

Jury konkursu YouTube Works Awards doceniło kampanię reklamową aplikacji PeoPay KIDS Banku Pekao i uznało ją za jedną z pięciu najlepszych w kategorii Multiscreen Excellence.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-aplikacji-peopay-kids-w-top-5-multiscreen-excellence-yt-works-awards,393588,artykul.html

W tym roku Google zorganizował w Polsce po raz pierwszy konkurs YouTube Works, którego celem było wyłonienie najbardziej kreatywnych i najefektywniejszych kampanii reklamowych na tej platformie.

Do pierwszej edycji wydarzenia agencje reklamowe, domy mediowe, marketerzy a także niezależni twórcy mogli zgłaszać te z nich, które prowadzili w okresie od stycznia 2020 do czerwca 2021 roku. Były one oceniane nie tylko pod kątem tego, jak wykorzystany został w nich kanał YouTube jako narzędzie, ale także czy efektywnie został on uwzględniony w całościowym miksie komunikacyjnym.

24-osobowe jury wyłoniło spośród 90 zgłoszeń konkursowych zwycięzców w sześciu kategoriach – Multiscreen Excellence, Ingenious Insight, Action Driver, Creative Effectiveness, Small Budget, Big Results oraz Grand Prix za kampanię, która wyszła poza swój reklamowy charakter i stała się częścią popkultury.

W TOP 5 kategorii Multiscreen Excellence, w której nagradzane są kampanie twórczo wykorzystujące użycie platformy YT w ramach kompleksowej kampanii, obejmującej zarówno media tradycyjne, jak i cyfrowe, znalazła się kampania PeoPay KIDS, która została przygotowana przez agencję Sales&More przy współudziale Saatchi&Saatchi – autorów kreacji spotów i animacji.

To kolejne w ostatnim czasie wyróżnienie dla Banku Pekao związane z aplikacją PeoPay KIDS. Została ona bowiem uznana za jedną z 9 najlepszych innowacji na świecie w konkursie Efma-Accenture Banking Innovation Awards 2021 w kategorii Offering Innovation.

W internetowym głosowaniu członków Efmy i osób niezrzeszonych oraz głosami jury, w skład którego wchodzą top managerowie banków z całego świata, zostanie wyłonione zwycięskie rozwiązanie. Uroczyste ogłoszenie wyników nastąpi 18 listopada 2021 r. w Paryżu.

Aplikacja PeoPay KIDS jest autorskim projektem banku i na tle innych rozwiązań finansowych stanowi rzadkość, ponieważ pozwala dziecku na samodzielne zarządzanie swoimi pieniędzmi w aplikacji, a jednocześnie umożliwia rodzicowi kontrolę nad finansami dziecka w panelu rodzica.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764