logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Arbovision dla Hotelu Felix

   01.03.2011, przeczytano 8458 razy
ilustracjastrzałka

W marcu rozpocznie się kampania informacyjno-wizerunkowa, promująca przystąpienie Hotelu Felix do sieci Best Western. W ramach umowy realizacją działań z zakresu kampanii online, social media, ambient i media relations, a także koordynacją kampanii, zajmie się agencja ARBOvision Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-arbovision-dla-hotelu-felix,12089,artykul.html

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości na temat dołączenia Hotelu Felix do sieci Best Western (od 1 marca 2011) wśród środowiska branżowego, prowadzących swój biznes obcokrajowców, właścicieli firm oraz turystów.

Zakres działań obejmie: kampanię odsłonową AdSense, linki sponsorowane w wyszukiwarkach Google, działania online na stronach WarsawVoice.pl oraz wbj.pl, opracowanie informacji prasowych wraz z ich dystrybucją do branżowych mediów online oraz monitoring prasy. Zgodnie z kontraktem agencja zajmie się również wsparciem reklamowym oraz intensywnymi działaniami social media w portalu społecznościowym Facebook www.facebook.com/BWHotelFelix. Hotel Felix promowany jest również przez działania ambientowe na lotnisku Chopina w Warszawie polegające na brandowaniu wózków bagażowych.

Źródło: ARBOvision
www.bwfelix.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hugo Boss zaczyna gwiazdorską kampanię, która ma odświeżyć wizerunek marek Boss i Hugo
HUGO BOSS uruchamia dwie jednoczesne kampanie promocyjne swoich marek BOSS i HUGO, w których udział wezmą liczne gwiazdy. Przedsięwzięcie stanowi pierwsze w historii marki odświeżenie jej wizerunku. Po niemal 50 latach istnienia HUGO BOSS wprowadza nowe logo dla swojej flagowej marki, czyli BOSS, jednocześnie dokonując jej rebrandingu we wszystkich punktach styczności z...
Rusza nowa kampania T-mobile
Na nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie! Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. W T-Mobile chcemy pomóc naszym klientom żyć bez limitów i przeżywać wyjątkowe momenty z bliskimi, w pełni wykorzystując dostępne możliwości. Dlatego startujemy z nową kampanią, w której...
Nowe monitory graficzne Eizo
EIZO Corporation zaprezentowało pierwsze modele ColorEdge nowej generacji: 27” CG2700X o rozdzielczości UHD i CG2700S z ekranem WQHD. Te flagowe modele będą obsługiwać standard HDR i jako pierwsze monitory graficzne EIZO będą miały wbudowaną kartę sieciową wykorzystującą złącze USB-C. Nowe modele mają też nową obudowę.
Creative Service Line dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764