logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Arbovision dla Hotelu Felix

   01.03.2011, przeczytano 8227 razy
ilustracjastrzałka

W marcu rozpocznie się kampania informacyjno-wizerunkowa, promująca przystąpienie Hotelu Felix do sieci Best Western. W ramach umowy realizacją działań z zakresu kampanii online, social media, ambient i media relations, a także koordynacją kampanii, zajmie się agencja ARBOvision Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-arbovision-dla-hotelu-felix,12089,artykul.html

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości na temat dołączenia Hotelu Felix do sieci Best Western (od 1 marca 2011) wśród środowiska branżowego, prowadzących swój biznes obcokrajowców, właścicieli firm oraz turystów.

Zakres działań obejmie: kampanię odsłonową AdSense, linki sponsorowane w wyszukiwarkach Google, działania online na stronach WarsawVoice.pl oraz wbj.pl, opracowanie informacji prasowych wraz z ich dystrybucją do branżowych mediów online oraz monitoring prasy. Zgodnie z kontraktem agencja zajmie się również wsparciem reklamowym oraz intensywnymi działaniami social media w portalu społecznościowym Facebook www.facebook.com/BWHotelFelix. Hotel Felix promowany jest również przez działania ambientowe na lotnisku Chopina w Warszawie polegające na brandowaniu wózków bagażowych.

Źródło: ARBOvision
www.bwfelix.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764