logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Arbovision dla Hotelu Felix

   01.03.2011, przeczytano 8493 razy
ilustracjastrzałka

W marcu rozpocznie się kampania informacyjno-wizerunkowa, promująca przystąpienie Hotelu Felix do sieci Best Western. W ramach umowy realizacją działań z zakresu kampanii online, social media, ambient i media relations, a także koordynacją kampanii, zajmie się agencja ARBOvision Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-arbovision-dla-hotelu-felix,12089,artykul.html

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości na temat dołączenia Hotelu Felix do sieci Best Western (od 1 marca 2011) wśród środowiska branżowego, prowadzących swój biznes obcokrajowców, właścicieli firm oraz turystów.

Zakres działań obejmie: kampanię odsłonową AdSense, linki sponsorowane w wyszukiwarkach Google, działania online na stronach WarsawVoice.pl oraz wbj.pl, opracowanie informacji prasowych wraz z ich dystrybucją do branżowych mediów online oraz monitoring prasy. Zgodnie z kontraktem agencja zajmie się również wsparciem reklamowym oraz intensywnymi działaniami social media w portalu społecznościowym Facebook www.facebook.com/BWHotelFelix. Hotel Felix promowany jest również przez działania ambientowe na lotnisku Chopina w Warszawie polegające na brandowaniu wózków bagażowych.

Źródło: ARBOvision
www.bwfelix.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764