W marcu rozpocznie się kampania informacyjno-wizerunkowa, promująca przystąpienie Hotelu Felix do sieci Best Western. W ramach umowy realizacją działań z zakresu kampanii online, social media, ambient i media relations, a także koordynacją kampanii, zajmie się agencja ARBOvision Warszawa.
Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości na temat dołączenia Hotelu Felix do sieci Best Western (od 1 marca 2011) wśród środowiska branżowego, prowadzących swój biznes obcokrajowców, właścicieli firm oraz turystów.
Zakres działań obejmie: kampanię odsłonową AdSense, linki sponsorowane w wyszukiwarkach Google, działania online na stronach WarsawVoice.pl oraz wbj.pl, opracowanie informacji prasowych wraz z ich dystrybucją do branżowych mediów online oraz monitoring prasy. Zgodnie z kontraktem agencja zajmie się również wsparciem reklamowym oraz intensywnymi działaniami social media w portalu społecznościowym Facebook www.facebook.com/BWHotelFelix. Hotel Felix promowany jest również przez działania ambientowe na lotnisku Chopina w Warszawie polegające na brandowaniu wózków bagażowych.
Źródło: ARBOvision
www.bwfelix.pl