logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Arbovision dla Hotelu Felix

   01.03.2011, przeczytano 8649 razy
ilustracjastrzałka

W marcu rozpocznie się kampania informacyjno-wizerunkowa, promująca przystąpienie Hotelu Felix do sieci Best Western. W ramach umowy realizacją działań z zakresu kampanii online, social media, ambient i media relations, a także koordynacją kampanii, zajmie się agencja ARBOvision Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-arbovision-dla-hotelu-felix,12089,artykul.html

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości na temat dołączenia Hotelu Felix do sieci Best Western (od 1 marca 2011) wśród środowiska branżowego, prowadzących swój biznes obcokrajowców, właścicieli firm oraz turystów.

Zakres działań obejmie: kampanię odsłonową AdSense, linki sponsorowane w wyszukiwarkach Google, działania online na stronach WarsawVoice.pl oraz wbj.pl, opracowanie informacji prasowych wraz z ich dystrybucją do branżowych mediów online oraz monitoring prasy. Zgodnie z kontraktem agencja zajmie się również wsparciem reklamowym oraz intensywnymi działaniami social media w portalu społecznościowym Facebook www.facebook.com/BWHotelFelix. Hotel Felix promowany jest również przez działania ambientowe na lotnisku Chopina w Warszawie polegające na brandowaniu wózków bagażowych.

Źródło: ARBOvision
www.bwfelix.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764