logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Asusa i Microsoftu z Krzysztofem Zalewskim

  PR 12.09.2022, przeczytano 590 razy

Co chcesz robić w życiu? Gdzie widzisz się za 5 lat? Jaki masz na siebie pomysł? Czy Twój kolejny projekt będzie równie dobry, jak ostatni? Nie wiesz? To... dobrze. Świat należy do tych, którzy jeszcze nie wiedzą. Wokół takiej myśli przewodniej zbudowana jest kampania “Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” promująca laptopy ASUS Zenbook, oparte na platformie Intel EVO i systemie Windows 11. Ambasadorem kampanii jest Krzysztof Zalewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-asusa-i-microsoftu-z-krzysztofem-zalewskim,397186,artykul.html

W realizowanej przez ASUSa i Microsoft kampanii „nie wiem” oznacza energię do kwestionowania tego, co jest i odkrywania tego, co może być. Jest paliwem do zadawania pytań i szukania - swojego miejsca w życiu, kolejnego przełomu w nauce, kolejnej zwrotki, kolejnego dzieła. “Nie wiem” jest trudne - wymaga odwagi i siły. Zwłaszcza w obliczu powszechnej presji na to, aby wiedzieć, znać odpowiedzi, przy jednoczesnym braku akceptacji dla pomyłek, nieodłącznej konsekwencji poszukiwań. Laptopy ASUS Zenbook 14 OLED z Intel EVO i systemem Windows 11 prezentowane są w kampanii, jako sprzęt zaprojektowany z myślą o tych, którzy szukają i nie boją się mówić „nie wiem”.

Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” to zintegrowana kampania digitalowa, której centralnym punktem jest spot-manifest. Jego głównym bohaterem i narratorem jest Krzysztof Zalewski. W dwuminutowym wideo Zalewski zachęca dzisiejszych 20- i 30-latków do mówienia „nie wiem”, mylenia się i szukania swojej drogi.

Podkład muzyczny do reklamy napisał sam artysta. Struktura spotu inspirowana jest ikonicznym artykułem Mary Schmich, opublikowanym w 1997 roku na łamach Chicago Tribune. Autorka serwowała ówczesnym dwudziestoparolatkom rady, które miały im pomóc odnaleźć się u progu dorosłości. Szkatułkowa struktura eseju pozwoliła jej uciec od mentorskiego tonu. Rady wynikające “tylko z jej doświadczenia”, zamknęła zręczną klamrą. Była nią jedyna pewna rzecz, którą mogła im doradzić – korzystanie z kremów do opalania. Artykuł spotkał się z dużym odzewem i doczekał muzycznej adaptacji autorstwa Baza Luhrmanna (reżysera m.in. takich filmów, jak: “Moulin Rouge!”, “Wielki Gatsby”, “Romeo i Julia” czy – ostatnio - “Elvis”). Podobny zabieg (klamra) został zastosowany w spocie-manifeście kampanii „Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą”.

Poza spotem-manifestem oraz spotem produktowym, przedstawiającym zalety laptopów ASUS Zenbook 14 OLED z Intel EVO i systemem Windows 11, w ramach kampanii realizowane będą szeroko zakrojone działania content- i influencer marketingowe, social mediowe i performance’owe. Zaplanowano m.in. serię podcastów, w których przedstawiciele różnych dziedzin opowiedzą o swoim sposobie na oswajanie i wykorzystywanie „nie wiem”. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in.: Krzysztof Zalewski – artysta i główny ambasador kampanii, Mariusz Szczygieł – dziennikarz, reportażysta i autor książek, Andrzej Dragan - fizyk teoretyk i artysta, Artur Kurasiński – przedsiębiorca i inwestor, Marcin Wicha – grafik i eseista, czy Krzysztof Adamek – fotograf. Wspólnie z redakcją Noizz.pl zrealizowany zostanie cykl wywiadów oraz konkurs, którego uczestnicy będą mogli wygrać laptopy ASUS Zenbook 14 OLED z Intel EVO oraz Windows 11. Wszystkie działania w ramach kampanii „Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” agregowane będą na landing page

Kampania “Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” została przygotowana przez monday digital. Agencja odpowiada za strategię, pomysł kreatywny i realizację działań digitalowych. W produkcji spotu wspierało ją studio Panato.

Źródło: monday digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764