logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Ballantine’s: Vito Bambino i Guzior we wspólnym kawałku

  PR 16.09.2022, przeczytano 1590 razy
ilustracja

Po sukcesie ostatniej odsłony kampanii „Tak To Robię”, marka Ballantine ‘s wraca z nowym materiałem dla fanów nieoczywistych duetów. Tym razem do współpracy zaprosiła znanego ze sceny alternatywnej Vito Bambino i rapera GUZIORA. Ich singiel o tajemniczym tytule „Chabo” [czyt. czabo] opowiada o sile niezależności, a teledysk z udziałem artystów skrywa QR cody, które przenoszą konsumentów do ekskluzywnych treści mówiących więcej o samych twórcach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-ballantine%E2%80%99s%3A-vito-bambino-i-guzior-we-wspolnym-kawalku,397240,artykul.html

Hołd wolności

Premierowy kawałek „Chabo” to przede wszystkim pochwała niezależności i sposobów na niepoddawanie się społecznemu szufladkowaniu. Choć samych autorów „Chabo” też z pozoru więcej dzieli niż łączy, to utwór pokazuje, że uzupełniają się jak dzień i noc. Artyści od początku chcieli stworzyć utwór, w którym będą zachęcać innych do życia w zgodzie ze sobą. “Chabo” jest dokładnie o tym. To słowo, „rzucone na stół” przez Vito Bambino, który choć urodził się w Polsce, to większość życia spędził w Niemczech. A chabo to w niemieckim slangu ulicznym ”ziomek”, przyjaciel, kumpel, osoba żyjąca po swojemu. Ale jak żyć na własnych zasadach? Na te pytania odpowiada duet i pokazuje, co dla nich znaczy „Tak To Robię”.

Mocny przekaz

GUZIOR to wrocławski raper o solidnym dorobku, który ma za sobą oddane grono fanów. Jednak od czasu ostatniego (pokrytego podwójną platyną) albumu “Pleśń” z 2020 roku, utrzymuje ich w poczuciu niedosytu. Artysta mierzy się z głosami domagającymi się jego nowych muzycznych ruchów, jak i niezrozumieniem swojej niewielkiej aktywności w social mediach. Z kolei Vito Bambino od lat funkcjonuje w mainstreamie, który nakłada na niego ogromną presję, jak i rosnące oczekiwania względem twórczości i wizerunku. Przekaz, jaki niosą obaj artyści to przede wszystkim odwaga do podążania własną, nie zawsze oczywistą, drogą i działanie w zgodzie ze swoimi przekonaniami.

Zaskakujący teledysk - kolejne wymiary opowieści

Storytellingowy teledysk do „Chabo” to interpretacja przenikania się z pozoru odległych światów, wartości i historii. Całość została opowiedziana w filmowej narracji, która w bardzo aktualny sposób mówi o trudnościach i wyzwaniach codzienności. O tym jak nie dać się przytłoczyć niełatwej rzeczywistości i jak robić swoje, przekonują nas nie tylko bohaterowie teledysku, ale i sami artyści. Jak? W klipie zostały zaszyte QR kody, które przenoszą do ekskluzywnych materiałów, w których Vito Bambino i GUZIOR w osobistych słowach opowiadają o tym, co dla nich oznacza „Tak To Robię”.

„Tak To Robię” – konkurs

“Chabo” to element kampanii „Tak To Robię” marki Ballantine ‘s. Jego  założenia odzwierciedlają DNA marki, jednocześnie wpisując się w rzeczywistość jej odbiorców.

- Ballantine’s to marka dla każdego. W ramach naszej kampanii “Tak To Robię” chcemy łączyć wszystkich ludzi  i wspólnie tworzyć opowieści o tym jak sięgać po swoje, nie dzieląc przy tym ludzi przez pryzmat ich życiowych ścieżek, dokonywanych wyborów czy indywidualnych doświadczeń, bo nie ma złego sposobu na bycie sobą. Łączymy różne osoby i światy tak jak różnych łączymy ze sobą artystów w ramach naszej kampanii. Muzycy, których zaprosiliśmy do drugiej edycji “Tak To Robię” mają różnych fanów, a mimo to jesteśmy pewni, że wszyscy odnajdą się we wspólnym utworze. Tak właśnie było w przypadku poprzedniego numeru, który powstał w ramach akcji, czyli “Żar” od Brodki i Pro8l3mu. Łączenie różnych stylów, gatunków i subkultur to nasz sposób na tworzenie zróżnicowanej i wartościowej platformy do inspirowania w imię “Tak To Robię”. Zachęcamy do odwagi, aby podążać własną drogą. - Marcin Zalewski, Senior Brand Manager marki Ballantine’s w Wyborowa Pernod Ricard

Marka zaprasza także do udziału w specjalnej akcji. Wszyscy Ci, którzy chcą stać się częścią świata „Tak To Robię”, mogą wziąć udział w konkursie, o którym więcej można dowiedzieć się na kanałach społecznościowych marki, a także na stronie Ballantines.com oraz na butelkach Ballantine’s Finest. Na wyjątkowych zawieszkach z wizerunkami artystów, na butelkach Ballantine’s Finest, widnieje kod QR, który przenosi do konkursu, w którym można wygrać wejściówki na koncert z artystami oraz dowiedzieć się więcej o samej kampanii.

Za strategię i koncept kreatywny oraz współpracę z artystami odpowiada agencja VMLY&R. Teledysk do utworu „Chabo” GUZIORA i Vito Bambino, został wyreżyserowany przez Arka Nowakowskiego, a za produkcję odpowiadał Shootme Visual Artists.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764