logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Beatplasticpollution na nośnikach Screen Network i AMS

  PR 05.06.2023, przeczytano 1100 razy
ilustracja

AMS i Screen Network łączą siły i realizują wspólnie z organizacją UNEP/GRID-Warszawa wyjątkową interaktywną kampanię społeczną dotyczącą problemu mikroplastiku w środowisku, w tym również w kroplach deszczu, w ramach akcji pod hasłem #BeatPlasticPollution z okazji 50. Światowego Dnia Środowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-beatplasticpollution-na-nosnikach-screen-network-i-ams,400274,artykul.html

Zanieczyszczenie środowiska tworzywami sztucznymi to jeden z największych problemów z jakimi boryka się obecnie świat. Dlatego hasłem przewodnim tegorocznych obchodów Światowego Dnia Środowiska organizowanego na świecie przez Program ONZ ds. Środowiska, a w Polsce przez UNEP/GRID-Warszawa jest #BeatPlasticPollution – przesłanie, które ma zwrócić uwagę na skutki złego zarządzania tworzywami sztucznymi, nie tylko dla środowiska, ale też zdrowia ludzi. Realizowana przez AMS i Screen Network inicjatywa porusza nieznany i ważny problem, jakim jest powszechne występowanie drobin plastiku w środowisku, w tym w kroplach deszczu. Uświadamia, że wyrzucone odpady z tworzyw sztucznych wracają do nas z niespodziewanej strony.

Mikroplastik to cząstki plastikowe o rozmiarze mniejszym niż 5 mm, które zazwyczaj powstają w wyniku rozkładu większych plastikowych przedmiotów lub dodatków do kosmetyków, detergentów i innych produktów. Wiele badań naukowych wykazało, że mikroplastik w deszczu może mieć poważne konsekwencje dla zdrowia człowieka. Badania Chińskiej Akademii Nauk Medycznych z 2019 dowodzą, że ekspozycja na mikroplastik może prowadzić do stresu oksydacyjnego, co z kolei może zwiększyć ryzyko wystąpienia chorób układu krążenia, chorób neurologicznych i chorób autoimmunologicznych.

ilustracjastrzałka

Ten ważny społeczny przekaz wspierają dwa wiodące podmioty na rynku reklamy Digital Out-of-Home (DOOH) AMS i Screen Network wykorzystując zasięgi i rozwiązania technologiczne swoich ekranów, będących istotnym elementem Smart Cities. W ramach kampanii emitowane są animowane spoty i uruchomiona jest interaktywna komunikacja, która w niestandardowy sposób zwraca uwagę mieszkańców na skalę problemu oraz przekazuje im w “real time” informacje o obecności plastiku w opadach deszczu. Dzięki najnowszej technologii wykorzystywanej w ekranach cyfrowych informacje synchronizowane są na bieżąco ze zmieniającą się pogodą, a komunikat informacyjno-edukacyjny pojawia się na ekranach, kiedy pada deszcz. Im więcej mikroplastiku w deszczu, tym więcej plastikowcyh odpadów pojawia się w animacji.

- Współpraca UNEP/GRID-Warszawa z Screen Network i AMS to nie tylko doskonały przykład, że reklama DOOH wspiera ważne inicjatywy na rzecz środowiska i klimatu, ale jest formą nowoczesnej komunikacji społecznej, która staje się coraz istotniejszym elementem cyfrowych miast. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wykorzystywane obecnie na całym świecie w miastach, które chcą być określane jako Smart Cities, pozwalają komunikować się z mieszkańcami w zaskakującej formie i czasie rzeczywistym, aby móc szybko przekazać ważne informacje, budować świadomość, zmuszać do refleksji i finalnie do podejmowania konkretnych działań – mówi Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.

ilustracjastrzałka

Kampanię można oglądać na wielkoformatowych telebimach i kurtynach LED, a także na ekranach w galeriach handlowych, na siłowniach, dworcach kolejowych, lotniskach i w środkach komunikacji miejskiej. Łącznie jest wyświetlana na kilkunastu tysiącach ekranów AMS i Screen Network, docierając do milionów osób w całym kraju.

- Jesteśmy przekonani, że łączenie różnorodnych kompetencji przynosi najwięcej korzyści. Tym bardziej cieszymy się, że razem ze Screen Network i GRID możemy emitować tegoroczną kampanię #BeatPlasticPollution. Zwiększający się zasięg reklamy DOOH i jej możliwości technologiczne pozwalają prowadzić aktywną komunikację z mieszkańcami miast. Wierzymy, że może to pozytywnie zmieniać ich świadomość, a tym samym polepszać jakość życia – mówi Marek Kuzaka, prezes AMS.

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764