logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Beatplasticpollution na nośnikach Screen Network i AMS

  PR 05.06.2023, przeczytano 456 razy
ilustracja

AMS i Screen Network łączą siły i realizują wspólnie z organizacją UNEP/GRID-Warszawa wyjątkową interaktywną kampanię społeczną dotyczącą problemu mikroplastiku w środowisku, w tym również w kroplach deszczu, w ramach akcji pod hasłem #BeatPlasticPollution z okazji 50. Światowego Dnia Środowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-beatplasticpollution-na-nosnikach-screen-network-i-ams,400274,artykul.html

Zanieczyszczenie środowiska tworzywami sztucznymi to jeden z największych problemów z jakimi boryka się obecnie świat. Dlatego hasłem przewodnim tegorocznych obchodów Światowego Dnia Środowiska organizowanego na świecie przez Program ONZ ds. Środowiska, a w Polsce przez UNEP/GRID-Warszawa jest #BeatPlasticPollution – przesłanie, które ma zwrócić uwagę na skutki złego zarządzania tworzywami sztucznymi, nie tylko dla środowiska, ale też zdrowia ludzi. Realizowana przez AMS i Screen Network inicjatywa porusza nieznany i ważny problem, jakim jest powszechne występowanie drobin plastiku w środowisku, w tym w kroplach deszczu. Uświadamia, że wyrzucone odpady z tworzyw sztucznych wracają do nas z niespodziewanej strony.

Mikroplastik to cząstki plastikowe o rozmiarze mniejszym niż 5 mm, które zazwyczaj powstają w wyniku rozkładu większych plastikowych przedmiotów lub dodatków do kosmetyków, detergentów i innych produktów. Wiele badań naukowych wykazało, że mikroplastik w deszczu może mieć poważne konsekwencje dla zdrowia człowieka. Badania Chińskiej Akademii Nauk Medycznych z 2019 dowodzą, że ekspozycja na mikroplastik może prowadzić do stresu oksydacyjnego, co z kolei może zwiększyć ryzyko wystąpienia chorób układu krążenia, chorób neurologicznych i chorób autoimmunologicznych.

ilustracjastrzałka

Ten ważny społeczny przekaz wspierają dwa wiodące podmioty na rynku reklamy Digital Out-of-Home (DOOH) AMS i Screen Network wykorzystując zasięgi i rozwiązania technologiczne swoich ekranów, będących istotnym elementem Smart Cities. W ramach kampanii emitowane są animowane spoty i uruchomiona jest interaktywna komunikacja, która w niestandardowy sposób zwraca uwagę mieszkańców na skalę problemu oraz przekazuje im w “real time” informacje o obecności plastiku w opadach deszczu. Dzięki najnowszej technologii wykorzystywanej w ekranach cyfrowych informacje synchronizowane są na bieżąco ze zmieniającą się pogodą, a komunikat informacyjno-edukacyjny pojawia się na ekranach, kiedy pada deszcz. Im więcej mikroplastiku w deszczu, tym więcej plastikowcyh odpadów pojawia się w animacji.

- Współpraca UNEP/GRID-Warszawa z Screen Network i AMS to nie tylko doskonały przykład, że reklama DOOH wspiera ważne inicjatywy na rzecz środowiska i klimatu, ale jest formą nowoczesnej komunikacji społecznej, która staje się coraz istotniejszym elementem cyfrowych miast. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wykorzystywane obecnie na całym świecie w miastach, które chcą być określane jako Smart Cities, pozwalają komunikować się z mieszkańcami w zaskakującej formie i czasie rzeczywistym, aby móc szybko przekazać ważne informacje, budować świadomość, zmuszać do refleksji i finalnie do podejmowania konkretnych działań – mówi Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.

ilustracjastrzałka

Kampanię można oglądać na wielkoformatowych telebimach i kurtynach LED, a także na ekranach w galeriach handlowych, na siłowniach, dworcach kolejowych, lotniskach i w środkach komunikacji miejskiej. Łącznie jest wyświetlana na kilkunastu tysiącach ekranów AMS i Screen Network, docierając do milionów osób w całym kraju.

- Jesteśmy przekonani, że łączenie różnorodnych kompetencji przynosi najwięcej korzyści. Tym bardziej cieszymy się, że razem ze Screen Network i GRID możemy emitować tegoroczną kampanię #BeatPlasticPollution. Zwiększający się zasięg reklamy DOOH i jej możliwości technologiczne pozwalają prowadzić aktywną komunikację z mieszkańcami miast. Wierzymy, że może to pozytywnie zmieniać ich świadomość, a tym samym polepszać jakość życia – mówi Marek Kuzaka, prezes AMS.

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764