logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania bezpośredniej likwidacji szkód w PZU z Marcinem Dorocińskim

  PR 19.06.2014, przeczytano 1068 razy

18 czerwca 2014 r. startuje kolejna odsłona kampanii PZU promująca usługę bezpośredniej likwidacji szkód, czyli możliwość likwidacji szkody w PZU dla klientów posiadających OC w PZU, nawet gdy sprawca jest ubezpieczony w innym towarzystwie ubezpieczeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-bezposredniej-likwidacji-szkod-w-pzu-z-marcinem-dorocinskim,21971,artykul.html

Nowa kampania jest kontynuacją komunikacji dotyczącej 'Rewolucji w OC'  czyli bezpośredniej likwidacji szkód. W nowym spocie przedstawiamy sposób funkcjonowania tej oferty. Po raz kolejny pokazujemy również, że jesteśmy firmą, na którą nasi klienci mogą liczyć w trudnych, stresujących sytuacjach, po prostu na której mogą polegać. Jest to też nasza druga produkcja z Marcinem Dorocińskim  – mówi Marta Życińska, dyrektor Biura Marketingu w PZU.

Kampania potrwa do końca lipca i obejmie telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet.

Koncept i kreację przygotowała agencja DDB, media zaplanował i zakupił Starlink.

Zmiany w biurze marketingu PZU

W związku ze zmianami wewnętrznymi w biurze marketingu PZU, Rafał Kowalczyk, kierownik zespołu komunikacji zewnętrznej w Grupie PZU przejmuje dodatkowo obowiązki z zakresu planowania i zakupu mediów.

Obszar którym obecnie będzie zarządzał to strategia marki, działania komunikacyjne ATL, produkcja, planowanie oraz zakup mediów (w tym w internecie), projekty specjalne oraz identyfikacja wizualna.

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764