Właśnie rozpoczęła się kampania reklamowa marki Bodymax z portfolio Orkla Care. Kampania jest oparta o platformę komunikacyjną: „Kawałek soboty każdego dnia” opracowaną przez agencję Communication Unlimited. Jest to druga odsłona kampanii, pierwsza pojawiła się w mediach w marcu br.
- Zyskanie „kawałka soboty każdego dnia” to mocna i wyrazista obietnica. Szczególnie w okresie jesiennego przesilenia i coraz krótszych dni. Właśnie w tym okresie najlepiej można zaobserwować skuteczność produktów Bodymax i zawartych w nich składników a w szczególności żeń-szenia. - mówi Joanna Baś-Marjańska, Country Marketing Manager Orkla Care.
Obok komunikacji o charakterze wizerunkowym częścią kampanii jest promocja „14 dni. Odzyskaj energię lub pieniądze”, której celem jest przekonanie nowych konsumentów do marki Bodymax.
- Platforma komunikacyjna „Kawałek soboty każdego dnia” wniosła nową energię do świata marki. Świetnie sprawdza się w mediach społecznościowych, o czym świadczą liczby: aktywność fanów wzrosła o ponad 130%, a średni zasięg o ponad 60%. - zauważa Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Kampania obejmuje TV oraz social media.
Źródło: Communication Unlimited