logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania BPH TFI na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazja

  PR 21.12.2006, przeczytano 824 razy
ilustracjastrzałka

1 grudnia 2006 BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA rozpoczyna pierwszą w historii rynku funduszy inwestycyjnych kampanię, z której część dochodu otrzymanego przez BPH TFI z tytułu pobieranych opłat manipulacyjnych przeznaczy na Fundację Dziecięca Fantazja i realizację marzeń nieuleczalnie chorych dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-bph-tfi-na-rzecz-fundacji-dziecieca-fantazja,4906,artykul.html

BPH TFI przekaże Fundacji kwotę darowizny odpowiadającą wysokości należnych Towarzystwu opłat manipulacyjnych pobranych od 1 do 31 grudnia 2006. Oznacza to, że dystrybutorzy otrzymają swoje wynagrodzenie z tytułu sprzedaży funduszy zarządzanych przez BPH TFI. Kwota darowizny będzie bezpośrednio uzależniona od wysokości aktywów pozyskanych do każdego z funduszy inwestycyjnych otwartych zarządzanych przez BPH TFI. Jej wielkość będzie znana w styczniu przyszłego roku.

Źródło: Fundacja Dziecięca Fantazja

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764