logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Brałeś? Nie jedź!” ponownie w TV i radiach

  PR 22.10.2009, przeczytano 1258 razy
ilustracjastrzałka

Spoty zachęcające do bezpiecznej, wolnej od narkotyków jazdy samochodem
będą ponownie emitowane w telewizji i radiu. Kampania reklamowa ruszy
z początkiem października br. i potrwa do końca miesiąca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-brales-nie-jedz%21-ponownie-w-tv-i-radiach,9645,artykul.html

Liczymy, że dzięki podjętym działaniom uda się nam dotrzeć do szerokiego kręgu młodzieży. Chcemy jej przypomnieć, że nie warto ryzykować podwójnie – zażywając narkotyki i wsiadając za kierownicę pod ich wpływem - mówi Piotr Jabłoński, Dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii.

Spoty, zarówno telewizyjny, jak i radiowe w realistyczny sposób pokazują, jak tragiczne mogą być skutki prowadzenia pojazdów pod wpływem środków odurzających, do których zaliczane są także dopalacze. Tak skonstruowana kreacja kampanii jest wynikiem badań przeprowadzonych wśród młodzieży na potrzeby akcji. Wnika z nich bowiem, że to przede wszystkim prowokacyjne, mocne przekazy mają szansę dotrzeć do młodych ludzi i zmusić ich do refleksji nad własnym zachowaniem – dodaje Piotr Jabłoński.

Aktualnie w ramach akcji prowadzone są także intensywne działania w regionach. W wielu klubach i dyskotekach znajdują się plakaty na temat kampanii. Wśród młodzieży rozdawane są naklejki i gadżety informujące o akcji. Natomiast lokalne komendy policji zapowiadają zwiększone kontrole kierowców, szczególnie w okolicach popularnych dyskotek.

W ramach kampanii działa także specjalna strona internetowa rozumwysiada.pl, gdzie można zapoznać się z konsekwencjami zdrowotnymi i prawnymi zażywania narkotyków oraz podzielić się swoją opinią na ten temat.

Kampania Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii jest odpowiedzią na coraz powszechniejszy problem prowadzenia pojazdów pod wpływem narkotyków, który dotyczy zwłaszcza młodych ludzi między 16 a 25 rokiem życia. Młodzież wracając z dyskotek i klubów, siada często za kierownicę odurzona narkotykami, nie zdając sobie sprawy, jak duże zagrożenie stanowi dla siebie, swoich pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego. Tymczasem już na przykład jeden skręt marihuany potrafi całkowicie zmienić świadomość kierowcy, zaburzając jego zdolności do bezpiecznego kierowania samochodem.

Źródło: Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764