logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Carrefour „Konkret 9: bio na zdrowie”

  PR 10.09.2019, przeczytano 131 razy
ilustracja

To już druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania – szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło „Jesteś tym, co jesz”, które najlepiej tłumaczy, dlaczego warto jeść produkty BIO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-carrefour-_konkret-9%3A-bio-na-zdrowie_,383904,artykul.html

Wrześniowa kampania Carrefour BIO stawia na edukację. Głównym bohaterem platformy nadal jest, dobrze wszystkim znany Bobas, któremu głosu użyczył Wojciech Mecwaldowski. W zabawny sposób opowiada on o zaletach długo dojrzewających warzyw i owoców.

W internecie w roli specjalistów pojawią się osoby, które o ekologicznych uprawach wiedzą najwięcej, czyli rolnicy i sadownicy. Ich rozmówczynią jest popularna influencerka Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl. Malwina pojawiła się już w pierwszej odsłonie kampanii BIO, dlatego w naturalny sposób kontynuuje rozmowę o zdrowym jedzeniu i ekologicznych zakupach.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych, przygotowała kampanię wspierającą: działania w social mediach, kampanię display, katalogi w sklepach Carrefour, citylighty oraz materiały POS.

Źródło: Saatchi & Saatchi

www.saatchi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Platige Image nominowane do Animago Award 2019
Studio Platige Image zostało nominowane w kategorii Najlepszy cinematik do gry wideo (Best Game Cinematic) w ramach Animago Awards 2019 za trailer Metro Exodus: Artyom's Nightmare.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764