logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Carrefour z Napoleonem nagrodzona Złotą Effie 2017

  PR 31.10.2017, przeczytano 982 razy
ilustracjastrzałka

Kampania marketingowa Carrefour Polska, której głównym bohaterem jest Napoleon, została wyróżniona prestiżową nagrodą Złota Effie 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-carrefour-z-napoleonem-nagrodzona-zlota-effie-2017,34318,artykul.html

W 2016 roku Carrefour Polska rozpoczął swoją największą kampanię marketingową w historii – „Bonjour w Carrefour”. W postać Napoleona, Strażnika Jakości Carrefour, wcielił się Jacek Braciak, a jego zadaniem stało się komunikowanie zmian zachodzących w sklepach sieci. Francuski cesarz wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość.

Jury Effie Awards doceniło „Bonjour w Carrefour” za znakomicie zrealizowaną i angażującą internautów kampanię teaserową „Co zamierza Napoleon?”. W jej trakcie w Internecie i mediach społecznościowych pojawiały się kolejne spekulacje na temat tego, która firma za nią odpowiada. Jury zwróciło również uwagę na wytworzone w ten sposób zainteresowanie, które wpłynęło na zwiększenie średniej wartości koszyka zakupowego w sklepach Carrefour oraz poprawę wizerunku sklepów sieci. Co szczególnie istotne – kampania z Napoleonem ma przełożenie na wszystkie formaty sprzedaży Carrefour: zarówno sklepy wielkopowierzchniowe, supermarkety jak i placówki franczyzowe.

ilustracjastrzałka

Organizatorzy Effie podkreślili fakt, że oprócz sporych inwestycji niezbędnych dziś w konkurencyjnym środowisku retailu, trzeba dodać wyróżnialność i siłę przebicia, w tym przekonanie klientów do pożądanych zachowań. Do tego potrzebne jest nieszablonowe myślenie i konsekwencja w działaniu, godne genialnego stratega. W tym kontekście wybór historycznej postaci, budzącej pozytywne skojarzenia, świetnie wpisał się w obraną strategię i kampanię, zrealizowaną z rozmachem i odwagą.

Kampanię „Bonjour w Carrefour” przygotowują agencje Saatchi & Saatchi IS, Arena (Havas Media Group), oraz K2 Media. Effie to prestiżowy konkurs marketingowy, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 219 kampanii w 24 kategoriach, a prace oceniało 104-osobowe jury.

Źródło: Carrefour Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764