logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Converse we współpracy ze społecznością LGBTQIA+

  PR 06.06.2023, przeczytano 537 razy
ilustracjastrzałka

Converse zaprasza na wielką imprezę w warszawskim klubie Sogo. Streetwearowa marka po raz kolejny wypuszcza kolekcję Pride, której twarzami są osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+. Oprócz specjalnej kolekcji butów i ubrań, Converse zaplanował liczne inicjatywy i aktywacje skierowane do szerokiego grona odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-converse-we-wspolpracy-ze-spolecznoscia-lgbtqia%2B,400313,artykul.html

W specjalnej kolekcji butów Converse PRIDE znajdziemy zarówno uwielbiane przez wszystkich klasyki z charakterystycznymi, tęczowymi elementami, jak i bardziej odważne,  brokatowe modele na obcasach, które dają dobrą, pozytywną energię. Oprócz stworzenia kolekcji butów i ubrań Converse planuje liczne dodatkowe wydarzenia w duchu hasła tegorocznej kampanii PROUD TO BE.

W tym roku marka podjęła decyzję o długofalowej współpracy z poznańską Grupą Stonewall - organizacją pozarządową walczącą o prawa osób LGBTQIA+. W ramach wspólnych działań zaplanowano m.in. cykl materiałów video nt. edukacji seksualnej dostępnych na kanale YouTube Stonewall TV. Co więcej, Converse obecny będzie ze swoją strefą podczas Parady Równości w Warszawie, a także tej organizowanej w Poznaniu 1 lipca.

W przeddzień warszawskiej Parady Równości - 16 czerwca - Converse organizuje huczne before party w klubie SOGO. Podczas wydarzenia będzie można przygotować transparenty i banery z Loesje oraz uczestniczyć w warsztatach z voguingu z Madlen Revlon i Gigi Revlon*. Na gości czekać będą także spektakularne występy artystów m.in Halina World, Cieżki Brokat i PXL.

Ale to nie wszystko. Z okazji Pride Month Converse zainicjował powstanie limitowanego ZINa - własnego, specjalnego magazynu, który został stworzony we współpracy ze społecznością LGBTQIA+. Tematy poruszane w publikacji to m.in.: ekspresja negatywnych emocji, toksyczna męskość, niechciany coming out, jak kochać swoich bliskich, chociaż nie akceptuje się ich poglądów czy autoterapia przez monolog wewnętrzny. Ponadto liczne wywiady, felietony NGO czy spis ważnych telefonów. W przygotowaniu ZINa wzięli udział także All Stars, czyli młoda i kreatywna społeczność Converse.

- Inkluzywność znajduje się w DNA marki Converse od zawsze. W tym roku po raz  kolejny chcemy dać temu dowód realnie wspierając środowiska LGBTQIA+. Całoroczna współpraca z Grupą Stonewall i wspólne stworzenie materiałów edukacyjnych, czy zainicjowany przez nas ZIN to działania, które mają na celu pomóc wszystkim młodym osobom, które szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania. - mówi Jacek Chałupka, Communications Specialist w Orbico Style, dystrybutor marki Converse w Polsce.

Źródło: Converse

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764