logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Corega na shortliście Effie Awards Europe 2020

  PR 27.11.2020, przeczytano 622 razy

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe w kategorii Best of Europe - FMCG znalazła się kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK. To jedyny projekt z Polski nominowany w tej edycji konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-corega-na-shortliscie-effie-awards-europe-2020,389361,artykul.html

Effie Awards Europe to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które zostały przeprowadzone i udowodniły skuteczność w krajach europejskich.

Kampania "9 milionów powodów"- zrealizowana przez agencje VMLY&R, Grey Worldwide Warszawa, Mediacom, Havas PR, LULU - zdobyła już Złoto w polskiej edycji konkursu Effie Awards 2019, w kategorii Uroda i Pielęgnacja.

Tegorocznemu jury Effie Awards Europe współprzewodniczą klient i przedstawiciel agencji: Claudia Kuhn, brand building & integrated communication manager w Procter and Gamble oraz Brian McCarter, EMEA chief strategy officer w Ogilvy.

Na shortliście Effie Awards Europe 2020 znalazły się 52 kampanie: 30 na liście finalistów w konkursie głównym, a 22 w kategorii Best of Europe.

  • Lista wszystkich nominowanych TUTAJ[PDF]

Lista zwycięzców zostanie ogłoszona podczas gali, 15 grudnia.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą
Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25...
Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020
W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 
Nasza agencja otrzymała nominacje do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2021. Do współzawodnictwa został wytypowany projekt rozwoju Brand Advisory dla globalnego klienta Admind, firmy ABB.
28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.
Konkurs na identyfikację Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764