logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020

  PR 15.01.2021, przeczytano 372 razy
ilustracja

W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-corega-z-brazowa-statuetka-effie-awards-europe-2020,389848,artykul.html

Effie Awards Europe to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które zostały przeprowadzone i udowodniły skuteczność w krajach europejskich.

Kampania "9 milionów powodów"- zrealizowana przez agencje VMLY&R, Grey Worldwide Warszawa, Mediacom, Havas PR, LULU - zdobyła już Złoto w polskiej edycji konkursu Effie Awards 2019, w kategorii Uroda i Pielęgnacja.

Tegorocznemu jury Effie Awards Europe współprzewodniczyli klient i przedstawiciel agencji: Claudia Kuhn, brand building & integrated communication manager w Procter and Gamble oraz Brian McCarter, EMEA chief strategy officer w Ogilvy.

Na shortliście Effie Awards Europe 2020 znalazły się 52 kampanie: 30 na liście finalistów w konkursie głównym, a 22 w kategorii Best of Europe.

Źródło: VMLY&R Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs 30/30 na najlepszą okładkę płytową wraca z VII edycją
Ubiegły rok był dla Konkursu 30/30 wyjątkowo specyficzny: przede wszystkim była to pierwsza edycja po odejściu jego pomysłodawcy, wybitnego artysty Rosława Szaybo. Natomiast z racji trwającej pandemii opóźniona została sama wystawa oraz wręczenie nagród, choć wszystko ostatecznie zakończyło się ogromnym sukcesem.
Konkurs na plakat „Pandemia? Kryzys!”
Pandemia spowodowała, że w skali ogólnoświatowej, zbiorowej i jednostkowej doświadczamy obecnie sytuacji opisywanej w słownikach jako okres załamania, przesilenia i potencjalnego przełomu w funkcjonowaniu danego systemu. Wierząc, iż artyści potrafią, o krok przed innymi, werbalizować najistotniejsze problemy ludzkości, pragniemy przyczynić się do zdiagnozowania obecnej...
Rusza konkurs na rezydentów Art_inkubatora
Studio filmowe, design dla zwierząt, gry wideo, a może fotografia wnętrz? Pomysły na biznes w branży kreatywnej mogą być różne. Podobnie jak wyzwania, z którymi muszą mierzyć się początkujący przedsiębiorcy. Przyda się wsparcie merytoryczne, prawne czy księgowe i przestrzeń do spotkań z klientami czy partnerami. Wszystko to oferuje Art_Inkubator w Fabryce Sztuki...
Samsung zachęca do kreatywności w ramach 8. edycji konkursu Papaya Young Directors
Samsung dołącza do tegorocznej edycji konkursu Papaya Young Directors jako Partner Główny oraz Technologiczny. Odpowiadając na jeden z dwóch kreatywnych briefów przygotowanych przez Samsung młodzi utalentowani twórcy zyskują szansę na spełnienie marzeń o reżyserskiej karierze.
Złote Spinacze 2020: pełna lista nagrodzonych
Znamy zwycięzców XVIII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764