logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Cukrzycawnowymswietle

  PR 06.09.2017, przeczytano 509 razy
ilustracjastrzałka

#CukrzycaWnowymSwietle to hasło kampanii mającej na celu zachęcenie chorych na cukrzycę do monitorowania glikemii (stężenia glukozy we krwi) przy pomocy glukometru, który współpracuje z aplikacją na smartfony i tablety. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-cukrzycawnowymswietle,33639,artykul.html

mHealth (mobile health) – czyli dbanie o zdrowie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych - to światowy trend. Nowoczesne glukometry, urządzenia do monitorowania stężenia glukozy we krwi, wyposażone w zaawansowane rozwiązania są tego przykładem. Dla pacjentów z cukrzycą smartfon lub tablet mogą być wsparciem codziennej terapii, pomagając w rutynowej samokontroli i zwiększając komfort życia.

We współpracy z pacjentami, firma Ascensia Diabetes Care przygotowała cykl materiałów wideo, pokazujących jak korzystać z nowych technologii. To efekt badania „Patient One Study”, którym objęto pacjentów z całego kraju – obojga płci, w różnym wieku. Respondenci testowali system (złożony z glukometru i aplikacji) w warunkach dla siebie naturalnych – w pracy, domu, podróży, w codziennych zwykłych aktywnościach – np. przed zakupami w supermarkecie czy podczas wyjazdu służbowego. W filmach pacjenci opowiadają o swoich potrzebach, doświadczeniach, wrażeniach dotyczących nowego rozwiązania.

- Według WHO, na świecie na cukrzycę choruje 422 mln ludzi, zaś w Polsce - zgodnie z danymi PAN - 2,7 mln. Cukrzyca jest chorobą przewlekłą, a jej skuteczne leczenie opiera się w dużej mierze na samokontroli. Ta dotychczas oznaczała notowanie wyników w papierowych dzienniczkach, co dla wielu osób jest uciążliwe. Odpowiedzią jest system Contour Plus One, umożliwiający monitorowanie, analizę i przesyłanie wyników – mówi Teresa Benbenek-Klupa, Senior Scientific Communication Manager, Ascensia Diabetes Care Poland.

Filmy będą elementem kampanii w social media – w serwisach Facebook i Youtube. Jej hasłem jest #CukrzycaWnowymSwietle, a grupą docelową – osoby w wieku 18-39, chorujące na cukrzycę. Planowane są również newslettery dla użytkowników aplikacji. Kampania rozpoczęła się 5 września i zakończy w październiku br.

Źródło: Ascensia Diabetes Care

www.ascensia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764