logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Cyfrowego Polsatu: Świąteczna oferta telewizji nie do przeobejrzenia

  PR 20.11.2020, przeczytano 1607 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła emisja najnowszej, świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu promującej gwiazdkową ofertę telewizyjną. Klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L, otrzymają pełną ofertę przez 3 miesiące bez opłat, a później ulubione kanały w jednym pakiecie już od 30 zł miesięcznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-cyfrowego-polsatu%3A-swiateczna-oferta-telewizji-nie-do-przeobejrzenia,389262,artykul.html

Nie do przeobejrzenia

Nową, świąteczną ofertę telewizji Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji, Internecie i stacjach radiowych, na którą składa się m.in. spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”). Filmiki wprowadzają widzów w lekki, świąteczny i radosny nastrój, przenosząc do domu, w którym właśnie trwa wigilijna kolacja, gdzie ilość potraw jest nie do przejedzenia, a ilość kanałów telewizyjnych nie do przeobejrzenia. W rolę ojca rodziny wciela się znany i lubiany Jacek Braciak.

Metryczka kampanii:

  • Kreacja: Agencja Grey Group
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Xantus; audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV, online, radio
  • Dom mediowy: Vizeum

Świąteczna oferta telewizji

W świątecznej promocji Cyfrowego Polsatu klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L otrzymają pełną ofertę, m.in. z kanałami premium HBO, Eleven Sports i Polsat Sport Premium przez 3 miesiące bez opłat. Wśród propozycji znalazły się proste pakiety, a w nich ulubione kanały, swoboda wyboru oraz nowoczesne dekodery i funkcje pozwalające oglądać TV na własnych zasadach. Dodatkowo – mobilna aplikacja Cyfrowy Polsat GO, a w niej tysiące programów i filmów na życzenie bez reklam, dzięki którym spędzony razem czas będzie jeszcze bardziej wyjątkowy.

Źródło: Grupa Cyfrowy Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764