logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Danonino od VMLY&R Poland

  PR 21.12.2021, przeczytano 537 razy
ilustracjastrzałka

Każdy ma swoją supermoc, musi ją tylko w sobie odkryć. To właśnie wokół tej myśli zbudowano najnowszą kampanię Danonino, która jest skierowana na rynki rumuński i bułgarski. Marka opracowała naklejki dla najmłodszych, przedstawiające 24 zwierzęta z naturalnymi, niesamowitymi cechami oraz specjalny komiks przybliżający dzieciom fascynujący świat zwierząt i zachęcający małych odbiorców do odkrywania własnych supertalentów. Za strategię, projekt komiksu, naklejki, spot TV oraz stworzenie assetów social media odpowiada VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-danonino-od-vmlyandr-poland,394216,artykul.html

Najnowsza kampania Danone w przyjemny i intrygujący sposób opowiada dzieciom o zwierzętach i ich niesamowitych mocach. Komunikacja – skupiona wokół naklejek i komiksu – buduje emocjonalną więź z ciekawymi świata dziećmi i zachęca je do poszerzania własnych zainteresowań.

Danone przypomina młodym czytelnikom, że każdy z nich ma swoją supermoc (talent) – o której często nie ma nawet pojęcia. W czasie trwania aktywacji, miłośnicy serków Danonino mogą systematycznie gromadzić kolekcję świecących w ciemności naklejek – łącznie do zgarnięcia jest ich aż 24 – i umieszczać je w odpowiednich miejscach komiksu.

Dwadzieścia stron czystej zabawy

Dino, brand hero marki Danonino, a jednocześnie narrator w komiksie, rusza z dziećmi w świat przygód Świetlika, który nie zdaje sobie sprawy z własnej wyjątkowości. Sympatyczny bohater poszukując drogi do domu spotyka innych przedstawicieli królestwa zwierząt – m.in. kameleona zdolnego do zmiany ubarwienia czy meduzę posiadającą moc nieśmiertelności. Zwierzęta wzbudzają zachwyt i zazdrość małego owada, który sam chciałby poczuć się wyjątkowy. Wciągającą historię kończy moment ponownego połączenie bohatera z jego świetlikową rodziną i odkrycia swojej (ignorowanej dotąd) umiejętności świecenia w ciemności.

- Kampania Danonino łączy w sobie elementy zabawy z edukacją. Morałem przedstawionej w komiksie historii jest fakt, że każdy z nas ma swoją supermoc. U niektórych może być widoczna na pierwszy rzut oka, a u innych jest ukryta nieco głębiej. Wszyscy mamy w sobie coś ze Świetlika – zaabsorbowani talentami innych, nie zawsze jesteśmy pewni swoich umiejętności. A jednak każdy ma w sobie coś wyjątkowego! Chcielibyśmy, aby komiks był dla dzieci źródłem zabawy, ale i bodźcem do odnajdywania i kształtowania swoich indywidualnych talentów. - Andreea Dumitrescu, Senior Brand Manager Kids & Essentials Category, Danone

Za strategię kampanii, zaprojektowanie komiksu, KV i projekt opakowań promocyjnych, spot TV oraz stworzenie assetów social media odpowiada VMLY&R Poland. Działania będą prowadzone do końca 2021 roku.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764