logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Depositphotos wspierająca fotografów podczas kwarantanny

  PR 04.06.2020, przeczytano 1257 razy
ilustracjastrzałka

Jeden z największych międzynarodowych banków zdjęć rozpoczął kampanię #LockdownArt, aby wesprzeć fotografów, którzy tworzą pomimo obecnych ograniczeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-depositphotos-wspierajaca-fotografow-podczas-kwarantanny,387291,artykul.html

Z powodu obecnej sytuacji wielu fotografów straciło źródło dochodów. Zostali też pozbawieni najważniejszej rzeczy – możliwości robienia tego, co kochają najbardziej. Granice są zamknięte, a wszelkie podróże trzeba było anulować. Każdego dnia otaczają ich te same krajobrazy i te same twarze. Ale prawdziwy twórca potrafi dostrzec walory artystyczne w życiu codziennym, bez względu na okoliczności. Inspiracją dla Depositphotos były prace, które powstały w trakcie kwarantanny. Tak narodził się pomysł kampanii #LockdownArt, której celem jest wsparcie fotografów w tej trudnej dla wszystkich sytuacji.

Główne przesłanie kampanii: „Kiedy to, co modne przestaje być modne, kiedy sport przestaje budzić emocje, kiedy podziwiać można tylko widok za oknem, a całe życie zdominuje bezruch… są tacy, którzy się poddadzą. Ale są też tacy, którzy podejmą wyzwanie. Można uziemić artystę w domu, ale nie można uziemić jego talentu”.

Manifest został opublikowany wraz ze zdjęciami wykonanymi przez fotografów w izolacji.

- Nasz pomysł bazuje na charakterze i sposobie funkcjonowania platformy stockowej – to nie tylko narzędzie do sprzedaży treści. To również platforma, która daje szansę dzielić się swoją sztuką z innymi ludźmi. Chcemy wspierać wszystkich, którzy współpracują z Depositphotos, i pokazać światu ich talent. W tym celu będziemy aktywnie promować specjalną kolekcję, na którą składają się prace stworzone przez fotografów podczas kwarantanny – mówi Vadim Nekhai, CEO w Depositphotos.

ilustracjastrzałka

Jeśli chcesz dołączyć do projektu, zostań współtwórcą Depositphotos, prześlij swoje zdjęcia i oznacz je tagiem #LockdownArt. Nasi kuratorzy treści wybiorą najciekawsze prace i przygotują specjalną kolekcję, która zostanie zaprezentowana na Depositphotos oraz na stronie projektu, a następnie wysłana do milionów klientów na całym świecie.

ilustracjastrzałka

- Zajmowanie się sztuką podczas kwarantanny przypomina czasy dzieciństwa, kiedy po powrocie ze szkoły można było robić to, na co tylko miało się ochotę. To tworzenie dla siebie – bez określonego celu i wymagań technicznych. Gdy świat się zatrzymuje, nikt nie ma wysokich oczekiwań. Nikt nie wymaga wyjątkowej jakości czy drogich materiałów. Wreszcie nadszedł czas na sztukę bez reguł. Projekt jest ważny, ponieważ inspiruje kreatywnych ludzi do nieszablonowego myślenia i korzystania z tego, co jest akurat pod ręką. Pokazuje również, że świat nie zatrzymał się całkowicie, a tworzyć można w każdych warunkach – mówi fotografka Daria Ermolina.

ilustracjastrzałka

Pomysł i styl wizualny kampanii został opracowany wspólnie z agencją kreatywną Crevv i niezależną twórczynią Anyą Goncharovą.

ilustracjastrzałka

Źródło: STGU

www.stgu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764