logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Dettol: Higieniczni (bezpieczniejsi) w swej dziecięcej beztrosce

  PR 30.09.2021, przeczytano 1068 razy
ilustracjastrzałka

Marka Dettol w ramach najnowszej kampanii edukacyjnej przekaże bezpłatnie do szkół 100 tysięcy produktów. Twarzami kampanii traktującej o znaczeniu higieny i dezynfekcji są popularni wśród młodej części odbiorców Vanessa Power, przebojowa 11-latka z Kalisza, okrzyknięta wschodzącą gwiazdą światowego streetdance i Kamil „Sfinks” Szpejenkowski, artysta estradowy oraz uczestnik Got To Dance. Tylko Taniec. Kampania startuje 4 października br., a szkoły do udziału mogą zgłaszać rodzice.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-dettol%3A-higieniczni-%28bezpieczniejsi%29-w-swej-dzieciecej-beztrosce,393200,artykul.html

Celem kampanii jest edukacja oraz wspieranie prawidłowych nawyków higieny wśród dzieci, które powróciły do nauki w szkołach. Dlatego marka Dettol chce zwrócić uwagę dzieci, mówiąc ich językiem, jak ważne dla ograniczenia ryzyka infekcji jest mycie i dezynfekcja rąk, przedmiotów i powierzchni, na których mogą gromadzić się bakterie i wirusy.

To nie pierwsze tego typu działanie marki Dettol skierowane do najmłodszych w tym roku. W pierwszym kwartale Dettol przekazał do Centrum Zdrowia Dziecka, a także do kilkunastu oddziałów pediatrycznych szpitali w Polsce ponad 3 tysiące żeli do higieny rąk, które posłużyły ochronie małych pacjentów, ich opiekunów oraz personelu.

Motywem przewodnim kampanii, rozpoczynającej się z początkiem października, jest dynamiczna choreografia, w której o właściwych nawykach higienicznych będą edukować znani i lubiani influencerzy Vanessa Power i „Sfinks”. Poprzez realizację kampanii, właściciel marki Dettol, odpowiada na apele ekspertów, psychologów, rodziców i nauczycieli, którzy podkreślają jak ważny dla dobrego rozwoju dzieci jest kontakt z rówieśnikami w realnym świecie.

- Nasza kampania jest wpisana w DNA marki, w którym leży edukacja o znaczeniu higieny dla zdrowia i aktywne działania dla ochrony przeciwko przenoszeniu chorób. Na całym świecie prowadzimy szkolne programy edukacyjne w zakresie higieny wspierane przez Dettol. Dotarły one już do ponad 8 milionów rodziców oraz milionów dzieci i nastolatków. Teraz wraz z początkiem ku szkolnego, chcemy dotrzeć do dzieci w polskich szkołach, bo wiemy jak ważne są dla ich rozwoju więzi z kolegami i stacjonarna nauka - mówi Gosia Kubiak, Brand Manager marki Dettol.

Ministerstwo Edukacji Narodowej w wytycznych powrotu do nauki stacjonarnej, kierowanych do szkół ma tego świadomość pisząc: - W obliczu zagrożeń psychicznych, na jakie narażone były i są dzieci i młodzież dbałość o bezpieczeństwo zdrowotne musi być rozsądnie godzona z dbałością o zdrowie psychiczne. Należy brać obie te potrzeby pod uwagę i szukać rozwiązań.

- Niezmiennie zalecane są w naszej szkole dezynfekcja, dystans, higiena, maseczki i wietrzenie pomieszczeń. To procedury, które są stałe i których przestrzegamy. Ponieważ jednak energia dzieci rozpiera i bardzo cieszą się ze swojej obecności, utrzymanie ich w ryzach dystansu społecznego może stanowić nie lada wyzwanie. Dlatego, szczególnie ważne jest utrwalanie dobrych nawyków a zwłaszcza prawidłowej higieny rąk, w każdej sytuacji. Nie zawsze uda się powstrzymać dziecko przed kontaktem z kolegami i koleżankami - przytuleniem czy uściskiem dłoni - mówi Katarzyna Piskorek, nauczycielka w jednej ze stołecznych szkół podstawowych.

W serii zabawnych spotów pokazujących scenki rodzajowe w szkole, Vanessa prezentuje właściwe zachowania, przypomina o higienie i dezynfekcji rąk i przedmiotów, ograniczającego ryzyko przenoszenia bakterii i wirusów. Przypomina, by nawyki związane z czystymi rękami z nami zostały, chce je „oswoić” i zmienić w dobrą zabawę.

Kampania jest prowadzona online, w tym na kanałach społecznościowych marki Dettol Polska. Będzie również wspierana w punktach sprzedaży np. w drogeriach Rossmann oraz na platformie sprzedażowej Allegro.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Chromatique media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy OMD.

Źródło: Reckitt Benckiser (Poland) S.A.

www.reckitt.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764