logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania digital kart flotowych Euroshell

  PR 06.10.2017, przeczytano 820 razy

Kampania jest skierowana do kierowców ciężarówek, managerów flot oraz właścicieli firm transportowych. Jej celem jest pokazanie, na konkretnym przykładzie trasy z Warszawy do Walencji, wszystkich funkcjonalności i benefitów karty – od bezgotówkowych transakcji za paliwo czy zakupy na stacjach, przez opłaty drogowe czy zwrot VAT z transakcji zagranicznych po pomoc drogową w 40 krajach w całej Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-digital-kart-flotowych-euroshell,34016,artykul.html

Do współpracy w tym projekcie zaproszono Iwonę Blecharczyk, Trucking Girl – najpopularniejszą polską vlogerkę świata transportu, która doskonale zna specyfikę pracy kierowców, oraz przedstawicieli firm transportowych, którzy rozumieją wyzwania stojące przed branżą.

- Zależało nam, by w jednej kampanii zestawić subiektywne opinie vlogerki z doświadczeniami zarządców flot. W ten sposób powstały ciekawe i merytoryczne materiały, które jasno wyjaśniają jakie korzyści niesie ze sobą korzystanie z kart flotowych euroShell i jaką konkretnie kwotę mogą zaoszczędzić firmy, jeśli wybiorą naszą kartę – powiedział Robert Karolczak, Marketing Manager Poland, euroShell, Baltics & Ukraine Commercial Fleet.

Kampania będzie prowadzona w Internecie na kluczowych serwisach poświęconych tematyce transportowej, na stronie www.euroshell.pl oraz na kanałach społecznościowych Iwony Blecharczyk.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja interaktywna K2, a za opracowanie i realizację działań public relations agencja ConTrust Communication.

Źródło: ConTrust Communication

www.contrust.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764