logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Digital OOH najnowszego Forda Focusa

  PR 08.12.2014, przeczytano 1020 razy
ilustracjastrzałka

Admotion w ramach największej sieci digital out of home w placówkach medycznych w kraju - HealthTV, prowadzi kampanię marki Ford. Akcja reklamowa obejmuje swym zasięgiem 65 placówek medycznych w całej Polsce oraz 142 zdalnie zarządzane nośniki i potrwa do 14 grudnia. Działanie prowadzone jest w ramach kampanii reklamowej najnowszego Forda Focusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-digital-ooh-najnowszego-forda-focusa,23446,artykul.html

Spot najnowszego Forda Focus z systemem parkowania Active Park Assist pojawił się m.in.  w placówkach medycznych sieci Polmed, Scanmed Multimedis, Swissmed, Euromedic i Centermed.

Trzydziestosekundowy spot prezentuje najnowszą generację Focusa, który dzięki nowej technologii Active Park Assist z łatwością znajduje dogodne miejsce do parkowania w labiryncie stworzonym z samych luster, znajdującym się w przestrzeni miejskiej.

Kampania skierowana jest zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i klientów biznesowych. Poprzez telewizję konsumencką HealthTV, reklama nowego Forda Focus dotrze do 1,5 mln odbiorców. Dzięki temu, że placówki medyczne są codziennie odwiedzane przez niemal wyłącznie nowe osoby, to aż 80% odbiorców będzie unikatowych, czyli takich, którzy nie przyjdą do tej samej przychodni ponownie w ciągu roku.

Reklamodawcy z różnych branż, wybierają ten rodzaj komunikacji marketingowej, ze względu na naturalne zalety placówek medycznych, w których osoby oczekujące nie mają co zrobić z czasem i na czym skupić swojej uwagi. W celu spełnienia ich oczekiwań, HealthTV opiera się na emisji feel good content, co powoduje wprowadzanie oczekujących osób w dobry nastrój, a także na wyświetlaniu treści informacyjno-organizacyjnych Partnera (danej sieci medycznej), które są istotne dla Klientów placówki.

Źródło: Admotion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764